Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am un cdti de 150 cp,parca nu mai are forta de altadata,am reconditionat turbina ,am schmbat admisia...e o imbunatatire,dar "jos" tot nu are nervul pe care il avea...poate cineva sa mi dea un sfat,un pont...ceva?
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
EGR ? cum stai cu el ?

CristianTM.
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
m i sa spus ca este bun
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Poate te-ai obisnuit cu ea..Incearca sa te plimbi cu alt diesel similar.
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
imposibil,nu te poti insela atat de mult,dif mare(mom start_de pe loc destul de anevoios)pana sa umblu la turbina(schimbat carcasa +kit)m i se intampla ca uneori in trafic sa m i se taie acceleratia,indiferent de viteza sau alti factori de a rula masina,imi dadea in bord masina cu cheia si tot asa la o perioada de timp...debimetru e ok.ceva nu e in regula
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
masina cu cheia = erori
solutia: afla ce erori ai (la tester) si apoi ne dam cu parerea

in general problemele acestea vin de la EGR, clapeta de acceleratie, tuburi de admisie (furtune, intercooler, etc) montate incorect sau defecte si prind aer fals, motorina de proasta calitate, la z19dtj/dth mai poate sa vina si de la tija swirl (cauta pe forum), etcetcetc
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu mi ramane,decat sa ajung la tester in mom in care apare cheita fara sa opresc motorul/oprit motor=cheia dispare=tester rezultat zero/
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
domnilor masina trage bn,nu mai am prb la plecarea de pe loc.insa tot mai mai e ceva ,azi ruland maina la 80 km?h,acceleratia yok,apas blana,nimik...a aparut masina cu cheita in bord,trag pe dreapta fara sa opresc motorul...in max 5min dispare eroarea din bord.am plecat si totul bn,merg la tester si nimik,ce drak are ca ma termina cu nervi,cine cunoaste,va rog....tin sa spun ca inainte de a reconditiona turbina/scimbat admisie am pus un debimetru nou pe ea si nu a avut efect
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@coco_cdc renunta la exprimarile gen ²messenger,mirc² te rog;scrie corect,fara k,bn,etc.
Daca ai nevoie de diagnoza,poti lua legatura cu @StefanTolos - Diagnoza auto Pitesti - click aici pentru mai multe detalii.
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
scuzati greselile si maniera de scris,de pe telefon in graba,merci de pont,acum il sun...
  • coco_cdc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2012

  • Mesaj Privat
s a mai intimplat cuiva sa opreasca masina,sa scoata cheia din contact,iar bordul sa ramana aprins ca si cum ai fi pus contactul?beculete la bord aprinse...
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
coco_cdc a scris:nu mi ramane,decat sa ajung la tester in mom in care apare cheita fara sa opresc motorul/oprit motor=cheia dispare=tester rezultat zero/


La mine cand s-a aprins masina cu cheie si m-a limitat fara sa-mi lase eroare a fost de la EGR. Am pus testerul fara sa opresc motorul si asa am citit eroarea.
Masina cu cheie se aprinde fara eroare si fara sa limiteze cand se strange apa in filtrul de motorina.
Parerea mea este sa incepi de la EGR.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
coco_cdc a scris:s a mai intimplat cuiva sa opreasca masina,sa scoata cheia din contact,iar bordul sa ramana aprins ca si cum ai fi pus contactul?beculete la bord aprinse...


Suna a CIM defect, o problema des intalnita la Vectra.
  • geo2501

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 zc-
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
coco_cdc a scris:imposibil,nu te poti insela atat de mult,dif mare(mom start_de pe loc destul de anevoios)pana sa umblu la turbina(schimbat carcasa +kit)m i se intampla ca uneori in trafic sa m i se taie acceleratia,indiferent de viteza sau alti factori de a rula masina,imi dadea in bord masina cu cheia si tot asa la o perioada de timp...debimetru e ok.ceva nu e in regula



Opel Vectra C Carava 1,9CDTI 110KW 150CP 2005 AUTOMATA
Am patit acelasi lucru pe autobanda cand ma intorceam in Germania.A taiat puterea si ma redus la 80 maxim fara suflu in pedala.A duso in service si a schimbat pe rand..EGR SUPAPA DE ADMISIE....Debitmetru de aer....Tija Sw aia de pe motor nu mai stiu exact...Turbo si o perioada nu am mai avut probleme...dupa doua saptamani a aparut din nou aceeasi problema ...AM SCHIMBAT SINGUR BUJIILE INCANDESCENTE SI UITE CA SUNT ACUSICA 50000 KM SI NU MAI AM PROBLEME.Martorul asta MASINUTA CU CHEIE apare la o multime de erori nu ai de unde sa stii exact care e ...Vezi ca se mai aprinde si cand ai apa in motorina,cand ai un contact imperfect la cablurile bujiilor incandescente si chiar si atunci cand bateria de la telecomanda e descarcata

Parerea mea e sa incepi usor chiar de la bujiile incandescente,bateria de la telecomanda
BAFTA
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
este putin probabil sa fi fost de la bujiile incandescente problema ta, poate doar daca cumva vreuna dintre ele pierdea presiune...
bujiile incandescente in timpul mersului sunt de decor...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR