Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am un astra H 2004 benzina z16xep! Mi-a murit motorul in intersectie cand imi era mai draga lumea! A murit pe liber la semafor. Moare pe liber si daca o tin cu frana de mana in parcare! Dupa ce moare daca vreau sa o repornesc imi ramane aprins ESP-ul si timp de vreo 5 minute nu se mai stinge! Dupa ce se stinge merge sa dau cheie si pleaca, dar imi ramane martorul check engine aprins! Daca las masina stationata vreo cateva ore, mi se stinge si martorul check engine! Am dus-o mai intai la un tester (prieten) si a citit erorile, le-a sters, dar intre timp mi-a murit motorul si au reaparut erorile. A verificat contactele la borne la baterie si alte chestii, le-a curatat, dar tot degeaba. Asa ca m-a sfatuit sa merg la reprezentanta opel! La reprezentanta mi-au gasit doar o siguranta mutata dintr-un loc in altul si din cauza asta ei nu puteau conecta testerul. Dupa ce l-au conectat mi-au citit erorile, le-au sters si au zis ca masina e brici! nu au stiut ce sa ii faca. Le-am zis sa o lase pe liber sa mearga motorul pana se opreste singur! Ghinion: nu s-a mai oprit, asa ca m-au expediat si mi-au zic sa ma intorc daca reapare problema. Acum stau si astept sa imi reapara problema!
Pe tester mi-au dat erorile cam asa: aici e imaginea cu finalul listei de erori! nu se vad primele 3 erori de pe cilindrul 1,2 si 3, erori identice cu eroarea de pe cilindrul 4(P0201, P0202, P0203)




Avand in vedere ca nici cei de la reprezentanta opel nu m-au rezolvat, singura mea sansa e de la voi baieti. Voi v-ati mai intalnit cu asa erori sa apara toate deodata?!
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
uite ca de la postul de deasupra si pana acum mi-a mai murit odata motorul, chiar daca am fost cu ea la reprezentanta. se pare ca baietii au facut ceva si isi revine mai rapid dupa ce moare motorul. am scos cheia din contact si i-am dat din nou si se pare ca a pornit de data asta si nu a mai ramas aprins nici check engine-ul! Deci singura simptoma e ca imi moare motorul asa cand ii vine, scot cheia din contact si in cateva secunde pot porni din nou! Ce ar putea fi?
PS: Filtru de benzina nu l-am schimbat inca, poate fi de la el?
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Filtru de benzina nu are.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
deci daca nu are filtru de benzina, inseamna ca nu are cum sa fie de la el! Si ce ar putea sa aiba oare? Nimeni nu a reusit sa imi dea un raspuns, nici cei de la reprezentanta, aia vor sa le las masina vreo doua zile ca sa isi dea seama, dar sincer mi-e teama sa le-o las pt ca am vazut cat sunt de "meseriasi"! O iau sa se plimbe cu ea si pe urma imi zic ca nu are nimic!
  • cont-sters-23186

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
filtru de benzina ai mai mult ca sigur, doar ca nu toti mecanicii stiu unde se afla el.oricum nu este de la filtru ceea ce patesti tu.eu am avut probleme cu IAC-ul si clapeta de acceleratie murdara.Le-am curatat si merge fara opriri acum.Ca erori nu stiu sa-ti spun, nu am fost la tester dar mi se aprindea checkul si cam atat.oricum tine cont ca este si alt tip de motor iar ceea ce ti-am scris au mai mult valoare informativa.
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Pai si tu daca zici ca are filtru de benzina unde se afla, banuiesc ca vorbesti in cunostinta de cauza, este vorba de motorul z16xep .
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
costel.diaconu a scris:Pai si tu daca zici ca are filtru de benzina unde se afla, banuiesc ca vorbesti in cunostinta de cauza, este vorba de motorul z16xep .

La modelul tãu filtrul de benzinã este parte integrantã a modulului aflat in rezervor ºi nu se paote schimba separat, doar impreunã cu tot modulul.

  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
asta stiam, dar se pare ca multi nu stiu, si ca idee am vazut ca se gaseste si ca piesa separat acel filtru si ma bate gandu sa incerc sa-l schimb, a mea masina are 5 ani si nu sa umblat niciodata la pompa de benzina.
http://www.autokarma.ro/cat...773&filtru=01
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
costel.diaconu a scris: si ca idee am vazut ca se gaseste si ca piesa separat acel filtru si ma bate gandu sa incerc sa-l schimb.

Tu sã nu crezi tot ce se oferã in astfel de magazine online. De cum am vãzut modelul filtrului mi-am dat seama cã este pentru motorul 1,9cdti de 120CP. Uite, la o cautare in acelasi magazin dupa motorul 1,9cdti apare exact acelasi lucru.
Nu pot atasa linkul aici, dar in acelasi magazin, dai o cautare tot la astra H dar cu motor 1,9 cdti, 88kW, ºi apare exact acelaºi filtru.
La modelul tãu nu se gãseºte filtru separat.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am observat si eu ca la astra H z16xep (2004) cand cauti filtre in magazinele online apar toate mai putin filtru de benzina! Un lucru am lamurit atunci, acum cu erorile astea si cu oprirea motorului pe liber cum fac oare? Aseara am stat in masina si am incercat sa observ anumite lucruri cand se opreste motorul de capul lui, asa ca am stat un pic atent in masina cu motorul pornit! Pana acum aveam impresia cand pica motorul ca mi se sting toate (adica imi taie tot curentul in masina), dar se pare ca restul a ramas aprins!
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cica pana la urma urmei ar fi senzorul de temperatura de vina, desi nu vad nici o eroare in acea lista despre asa ceva. Alt meserias zice ca ar fi dat peste cap computerul! Eu cred ca am sa duc luni masina la reprezentanta si am sa o las la ei sa vad ce o sa imi zica!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astra h n-are filtru de benzina. Mai aveai niste erori pe acolo prin lista (total 12).
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
si imi poate zice cineva din alea 12 erori cum pot afla care e problema? Singurele simptome is ca porneste greu la rece, dar si in timpul zilei dupa ce merg cu ea, si ca imi moare motorul pe liber din cand in cand + dupa ce imi moare ma tine vreo 2-3 minute pana reusesc sa o pornesc din nou, adica dupa ce mi se stinge martorul esp. Si din cand in cand imi ramane si check engine aprins dupa ce reusesc sa o repornesc, dar se stinge singur cand doreste el dupa anumite stationari
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ca idee din ce vad eu in primul post ai o defectiune la injectorul 4, normal dupa ce opresti motorul injectoarele lucreaza ca niste supape, retine benzina in rampa, daca injectorul e defect nu mai tine presiunea de benzina in rampa si o scapa in capul pistonului, iar tu cand vrei sa pornesti mai intai trebuie sa se formeze presiune in rampa sa poata lucra injectoarele in parametri, probabil dai mai mult la cheie.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
costel.diaconu a scris:Ca idee din ce vad eu in primul post ai o defectiune la injectorul 4, normal dupa ce opresti motorul injectoarele lucreaza ca niste supape, retine benzina in rampa, daca injectorul e defect nu mai tine presiunea de benzina in rampa si o scapa in capul pistonului, iar tu cand vrei sa pornesti mai intai trebuie sa se formeze presiune in rampa sa poata lucra injectoarele in parametri, probabil dai mai mult la cheie.


eroarea care apare nu e doar pe injectorul 4, apar pe toate injectoarele, in poza e capatul listei de erori, iar acolo nu se vad primele trei erori de la injectorul 1, 2 si 3. Iar toate erorile din lista daca le sterg nu imi mai apar pana nu imi moare iar motorul. Daca am noroc si merg o zi intreaga fara sa imi moara motorul (motorul moare de obicei cand o las pe liber) seara daca bag testerul nu am nici o eroare! Deci nu prea cred ca erorile alea is pe bune, adica chiar sa am probleme cu toate injectoarele si cu pompa de benzine si mai stiu eu ce, pentru ca mie masina imi functioneaza in parametri normali, doar ca pleaca greu la cheie si ca imi moare motorul pe liber din cand in cand si ma tine cate 3 minute in intersectie pana se stinge ESP-ul!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
N-au probleme injectoarele, erorile-ti apar ca moare motorul.
Iti moare doar cand e cald motorul? Dupa ce-ti moare, nu mai porneste pana ce se stinge ESP-ul la contact?
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:N-au probleme injectoarele, erorile-ti apar ca moare motorul.
Iti moare doar cand e cald motorul? Dupa ce-ti moare, nu mai porneste pana ce se stinge ESP-ul la contact?


exact tonytm. motorul imi moare oricand, si cand e mai rece, si cand e mai cald! Am mers si 40km, dintre care primii 15km numai deal, si dupa aia 40 km mi-a murit motorul! Si asa e, nu mai porneste pana nu se stinge ESP-ul!
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
inca astept raspuns de la tine tonytm!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai mai facut ceva cu senzorul de temperatura? Ziceai ca la Opel il banuiesc.
Rezolvarea cred ca o vei afla daca reusesti sa pui op-comul pe ea, exact dupa ce moare si ramane ESP-ul aprins. Sa vezi ce eroare da de esp.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am pus op-comul de vreo 3 ori imediat dupa ce moare motorul pt ca mi-a murit chiar si in timp ce citeam erorile, si cam alea is erorile de acolo. de obicei nu te lasa sa te conectezi imediat, dar cum am reusit sa ma conectez cu op-comul fix astea is erorile!
oricum am inteles ca primele 4 erori de pe cilindre apar automat daca moare motorul, si s-ar putea si cea de la pompa de benzina sa apara tot din cauza asta. restul erorilor nu stiu ce sa zic!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR