costel.diaconu a scris:Ca idee din ce vad eu in primul post ai o defectiune la injectorul 4, normal dupa ce opresti motorul injectoarele lucreaza ca niste supape, retine benzina in rampa, daca injectorul e defect nu mai tine presiunea de benzina in rampa si o scapa in capul pistonului, iar tu cand vrei sa pornesti mai intai trebuie sa se formeze presiune in rampa sa poata lucra injectoarele in parametri, probabil dai mai mult la cheie.
eroarea care apare nu e doar pe injectorul 4, apar pe toate injectoarele, in poza e capatul listei de erori, iar acolo nu se vad primele trei erori de la injectorul 1, 2 si 3. Iar toate erorile din lista daca le sterg nu imi mai apar pana nu imi moare iar motorul. Daca am noroc si merg o zi intreaga fara sa imi moara motorul (motorul moare de obicei cand o las pe liber) seara daca bag testerul nu am nici o eroare! Deci nu prea cred ca erorile alea is pe bune, adica chiar sa am probleme cu toate injectoarele si cu pompa de benzine si mai stiu eu ce, pentru ca mie masina imi functioneaza in parametri normali, doar ca pleaca greu la cheie si ca imi moare motorul pe liber din cand in cand si ma tine cate 3 minute in intersectie pana se stinge ESP-ul!