Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
de pornit mai greoi porneste asa de cand am luat-o si am obs ca daca pun cheia de 2, 3 ori porneste fara probleme.. acum 1 luna mi s-a aprins martorul de la bujie in timpul mersului.. cum eram pe autobanda nu l-am bagat in seama si am continuat, dupa vreo 30 km a disparut singur.
Ei de 3 zile a reaparut ..dupa ce se incalzeste motorul incepe sa "bolboroseasca" adica parca se ineaca, in mers daca pun frana scad turatiile , daca stau pe loc oscileaza ... o opresc ii dau iarasi drumu si merge ok iarasi cativa km.
Azi de dim m-a lasat si bateria asa ca am pus alta sa o pornesc.. si sa resetat calc cred pt ca a disparut eroarea .. dar bolboroseala tot mai e din cand in cand Sad
Ah si am uitat, cand imi face figuri o opresc si imi vine un miros asa ciudat de gaze de carter..
Am programato la "medic" peste 3 zile ca au aparatul stricat dar astia ma jupoaie de viu de as putea scapa mai ieftin ar fi super.Stie cineva ce poate sa fie ?
Merci
Skip ads

  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cred ca ai filtru de particule .urmareste discutiile da la filtru de particule.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
tavibaroi a scris:de pornit mai greoi porneste asa de cand am luat-o si am obs ca daca pun cheia de 2, 3 ori porneste fara probleme.. acum 1 luna mi s-a aprins martorul de la bujie in timpul mersului.. cum eram pe autobanda nu l-am bagat in seama si am continuat, dupa vreo 30 km a disparut singur.
Ei de 3 zile a reaparut ..dupa ce se incalzeste motorul incepe sa "bolboroseasca" adica parca se ineaca, in mers daca pun frana scad turatiile , daca stau pe loc oscileaza ... o opresc ii dau iarasi drumu si merge ok iarasi cativa km.
Azi de dim m-a lasat si bateria asa ca am pus alta sa o pornesc.. si sa resetat calc cred pt ca a disparut eroarea .. dar bolboroseala tot mai e din cand in cand Sad
Ah si am uitat, cand imi face figuri o opresc si imi vine un miros asa ciudat de gaze de carter..
Am programato la "medic" peste 3 zile ca au aparatul stricat dar astia ma jupoaie de viu de as putea scapa mai ieftin ar fi super.Stie cineva ce poate sa fie ?
Merci


Filtru de particule vrea sa se regenereze. Scoate-o in afara orasului si mergi vreo 20-30 km cu ea tare. Daca nu reusesti asa, verifica furtunasele care iasa din filtru (catalizator) sa nu fie crapate. Nu amana treaba ca se blocheaza de tot.
  • B79KHR

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
crezi ca suntem neamuri cu vrajitorul din oz sa ghicim ce masina si ce tip de motor ai?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dupa simptome poate avea doar 1.9 cdti
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:dupa simptome poate avea doar 1.9 cdti

Cine stie cunoaste, merci.

Scuze ca am omis am un vectra 1.9 diesel din 2006.
Deci o rezolv cu 20-30 km afara? Dar la tester apare vreo eroare ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Iti apare masinuta cu cheia cand pui contactul?
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Iti apare masinuta cu cheia cand pui contactul?

Nu tony dar aparea semnul de la bujii ... palpaie, acuma m.am plimbat prin oras si am tinut-o turata o schimbam de la 3 mii in sus si nu am mai simtit sa faca chiar asa urat.Poate si din cauza ca azi dimineata sa resetat.. nu mai stiu ce sa zic.Ce vreau sa te intreb , mirosul ala de gaze carter , ulei incins nici nu stiu cum sai zic... e de la fitru ? am deschis azi capacul unde bagi ulei si mirosea si acolo exact asa .. Rolling Eyes
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bai nene cred ca am un ghinion fantastic sapt asta.. acuma mi-a murit si ventilatorul habitaclu Sad am citit pe forum si e vb de o siguranta . oricum ma depaseste asa ca o duc la un mecanic neaparat.Asta e , trebuia sa schimb filtru de polen la timp.
pftui ..
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ala-i miros normal, cum vrei sa miroase, a piersici? Laughing
Nu-i vorba de turat masina. Trebuie sa mergi vreo 5 km peste 90 km/h ca sa stie ea ca-i in afara si sa inceapa regenerarea. Cand incepe regenerarea consuma enorm (la relanti 3,5) NU OPRI MOTORUL pana nu termina. Mai iti palpaie spirala?
La ventilator ai o siguranta termica. Banuiesc ca-ti mai merge doar ultima treapta.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 -enjoy
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
adevarul e ca nu m-am uitat la consum cand incepea regenerarea daca asta e problema la a mea, de palpait nu mai palpaie ca sa resetat cand am scos bateria , am scris mai sus.Stiu ca sa resetat pt ca a cerut iarasi CD de limbi de gps etc.. cat despre ventilatorul ala nu merge in nici o treapta ... normal era sa mearga pe a 4 nu ? dupa cum am citit pe aici.
ce bine era de mirosea a piersicute :> merci pt raspuns
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@tavi - ia legatura cu cineva care are tester OP-COM ca iti poate face regenerarea filtrului de particule si cu testereul pe loc...
verifica sigurantele sa nu se fi ars vreuna...
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
da pai deja m-am programat sa treaca sarbatoarea asta si sa vad ce reusesc, oricum am sa scriu aici rezultatul.Multumesc
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
azi am verificat toate sigurantele sa gasesc buba la ventilator si nu am gasit nici una sa fie arsa Sad probabil sa dus motorasul caci inainte sa taca definitiv facea un zgomot asa ciudat, de cand am luat o groapa made a la rumania .. despre tester inca nu le-a venit astora calculatorul asa ca mai stau cateva zile in asteptare.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Desfa tu singur ventilatorul ca s-ar putea sa fie doar de la periile colectoare care dau curent la rotor... la mine la ventilatorul de clima asa a fost si dupa ce le-am curatat a mers fara problema...
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
aha super ar fi , da unde e ? sub bord ? trebuie sa dau jos bordu ? si as vrea sa te intreb inainte sa se duca si la tine sa auzit un zgomot ?
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat si problema cu ventilatorul, era f f f imbacsit filtrul de aer asa ca l/am schimbat iar baiatul a bagat mana si a invartit ventilatorul si l/a uns cica e mai bine ..
  • maxentiu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pornire greoaie la Vectra 1,9 CDTI la rece (si iarna si vara). Dupa ce se incalzeste motorul porneste bine. Nu are probleme de functionare: ralanti constant, nu intrerupe, trage foarte bine. Martorul la bujiile incandescente se stinge imediat (acum ca e cald afara) si nu se aprinde in mers si nici nu palpaie. Iarna, pornea mai bine daca tineam bujiile de doua ori.
Mi-a spus un mecanic ca ar fi un injector sau doua de vina si posibil si bujiile incandescente. Asta sa fie cauza? Dar daca injectoarele nu mai sunt in parametrii nominali, de ce functioneaza motorul foarte bine, dupa ce porneste? Multumesc anticipat!
  • alexinyo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salutare am un vectra 2006 1.9 150cp s'a aprins martorul in bord cu bujia incandescenta, imi palpaie, apoi apare masina nu cheita si imi creste consumul l relanti 3-4-5 iar in mers 30-40 dak opresc si pornesc e ok dar bujia nu se stinge ce ii poat face sau ce are....multumesc!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea iesi din oras si mergi in regim cat mai normal in jur de 20-30 km, pana cand vezi ca martorul de bujii nu mai palpaie. Problema la tine e ca DPF-ul nu si-a putut face regenerarea si de acea iti tot palpaie martorul. Succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR