- Pisboy
- OP
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
Nelamurirea mea sta in felul urmator.
Am scapat cheia si mi s-a dus cipul din ea deci masina nu mai pornea si imi clipea masinuta cu cheie cand porneam contactul. Am rezolvat problema prin inlocuirea cipului si reprogramarea celui nou.
Asta au fost facute de un meserias.
Pe masina mea Astra H am un sistem Viper cu pornire motor care are cheia de rezerva a masinii incorporata in alarma,pentru a putea fi pornita din telecomanda.
Cand am reparat cheia am constatat ca m-a lasat bateria din cauza ca a stat masina pe dreapta cateva zile si era si asa slaba bateria.
Masina porneste normal din cheie dar nu mai porneste din telecomanda. Dilema mea e ca,ori noul cip nu e perfect identic dupa reprogramare cu cipul dinainte si implicit cel din cheia de rezerva care se afla in alarma,ori s-a resetat cumva alarma dupa ce m-a lasat bateria.
Ce insemna un cip nou cu o reprogramare dupa masina(reprogramare a facut-o cu cheia reparata bagata in contact si dat comanda de pe tester)
Exista posibilitatea ca noua cheie sa nu fie identica cu cheia de rezerva din alarma si sa fie asta problema?
Fac apel la cei care stiu exact cu ce se mananca o reprogramare si tot ce e legat de aceste cipuri din cheie.
Am scapat cheia si mi s-a dus cipul din ea deci masina nu mai pornea si imi clipea masinuta cu cheie cand porneam contactul. Am rezolvat problema prin inlocuirea cipului si reprogramarea celui nou.
Asta au fost facute de un meserias.
Pe masina mea Astra H am un sistem Viper cu pornire motor care are cheia de rezerva a masinii incorporata in alarma,pentru a putea fi pornita din telecomanda.
Cand am reparat cheia am constatat ca m-a lasat bateria din cauza ca a stat masina pe dreapta cateva zile si era si asa slaba bateria.
Masina porneste normal din cheie dar nu mai porneste din telecomanda. Dilema mea e ca,ori noul cip nu e perfect identic dupa reprogramare cu cipul dinainte si implicit cel din cheia de rezerva care se afla in alarma,ori s-a resetat cumva alarma dupa ce m-a lasat bateria.
Ce insemna un cip nou cu o reprogramare dupa masina(reprogramare a facut-o cu cheia reparata bagata in contact si dat comanda de pe tester)
Exista posibilitatea ca noua cheie sa nu fie identica cu cheia de rezerva din alarma si sa fie asta problema?
Fac apel la cei care stiu exact cu ce se mananca o reprogramare si tot ce e legat de aceste cipuri din cheie.
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Pisboy
- OP
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat