Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
O astra h 2006 cu un motor Z17DTH se poate transforma in [aduce la parametrii motorului] Z17DTR, astfel incat motorul sa mearga in parametrii normali?
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da. Ii mai cumperi o turbina, alte anexe, pistoane, arbore motor... In general tot motorul. Very Happy
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ce ramane original Z 17 DTH?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Scuze pogonel. Am avut impresia ca vorbesti de Z19DTH si DTR.
Intre Z17DTH si Z17DTR sunt mai multe diferente: alta chiulasa, EGR, alta admisie, alta pozitionare a rampei cu came, alt software(DECe01), o presiune marita la 1800 bar de la 1600 bar. Si mai sunt...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pogonel a scris:ce ramane original Z 17 DTH?


Blocul motor.
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
imi consuma cam mult si ma gandeam sa cumpar o masina "dauna totala" rasturnata si sa-i pun celelalte componente, imi consuma cam 8-9% in oras si 5-6,5% afara din localit, asta iarna consuma in oras cca 12-13%
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul mare este din cauza traficului si a starii motorului. Deci mai intai iti rezolvi problemele la motor. Dupa asta poti face un remap cu o fila bine facuta, adica in oras consum mai mic, extern tot ceva mai mic daca nu te dai la ea si iti da si ceva cp. Tine cont ca acesti cp cand o calci vin din motorina ca motorul nu merge numai cu aer si alte solutii minune gen filtre, magneti, turbioane, aditivi si alte cucuri.
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cristos a inviat! spune-mi unde sa ma duc si cati banutzi ma costa ptr a face un TEST la motor care sa-mi spuna exact ce trebuie facut ptr un consum mai bun, astept raspuns!
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR