Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • AR08XRR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna Seara tuturor,

Am urmarit forumul de fiecare data cand am avut mici probleme la masina.Acum ca am o problema mai complicata rog sfatul d-voastra.Am un Astra G 2002 z16xe,sunt foarte multumit de el,este foarte ingrijit dar totusi dintr-un motiv necunoscut mi-a facut o faza pe care nu o inteleg,Din senin turatia masinii a scazut la 1500 RPM si nu mai reactiona la nici o comnda de acceleratie,a aparut martorul pe bord (masina cu cheita) am fost la un mecanic (prieten) care pe OP-COM mi aratat eroarea p1230 haupt relais klemmt (ca releul principal e intepenit) fiind doar mecanic m-a orientat catre electricieni care dupa au curatat si verificat toate cablurile,si au mai gasit dupa un test-drive ca mai sunt si erorile P1550 E-Gas Notlauf si P1500 elecktronischer Drosselklappensteller ausghefallen (clapeta de acceleratie defecta). Pe scurt cica mi-a murit calculatorul masinii. Ideea e ca m-am plimbat prin oras de la un electrician la altul cu 20km/h si in anumite momente cand opeream si reporneam masina cu acceleratia apasata pornea normal si fugea ca si cum nu a fost nici o problema.dupa care la mers constant simteam cum pedala "se dezumfla" si iar apare cheia si iar 20km\h daca iar incercm de cateva ori oprire ponire iar fugea pana m-a adus unde trebuie.Dupa ce mi-au dat nota de plata si vestea am plecat acasa...pe ruta de 5km in oras nu a mai aparut cheia dar stiu ca e acolo si necesita reparatia.
Sunt contrariat cu ceea ce mi-au spus electricienii dat fiind faptul ca erorile logic au aparut pt ca masina a fost fortata de mine sa ajung dintr-un loc in altul iar prima eraoare ramane aceea cu releul.
Va rog sa ma ajutati sa gasesc solutia pentru problema mea.
Va multumesc anticipat,si ma bucur ca m-am alaturat pasionatilor de Opel cu probleme si solutii.

P.S. Imi cer scuze daca am deschis un topic care a mai fost discutat,am gasit asemanatoare dar nu identice.
  • AR08XRR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Pana acum am curatat clapeta de acceleratie si am schimbat releul.fara success un electrician mi-a arata ca apare codul Invalid in momentul cand pedala este apasata peste 80%.Mi-a sugerat ca ECU ramane principalul vinovat.

Aveti vreo sugestie? Vreo parere? Nimic ce ma poate ajuta?
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar ECU este vinovatul,dar se poate repara,nu te grabi sa-ti iei altul.Ce motorizare ai?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur este ECU si se poate face chiar pe loc daca ai un om in bransa, exclus electricieni.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR