- Aero-astra
- OP
- 1 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Astra 2003 y17dt
- Dambovita
Aero-astra
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua dragi prieteni!
Din pacate pentru mine primul meu mesaj pe acest forum este la probleme tehnice.
Detin un Astra G motor 1.7 dti (y17dt) si cum spuneam are ceva probleme.
Probleme initiale:
-foarte mult ulei si mizerie in vasul de expansiune
-masina nu avea demaraj, se plafona pe la 130-140kmh
Piese suspecte:
-garnitura de chiulasa (din cauza mizeriei foarte mari am exclus termoflotul)
-injector sau injectoare infundate
Cum masina este achizitionata recent (1 saptamana) am planificat schimbul de consumabile+distributie, totodata am zis sa rezolv/verific si cele de mai sus.
S-au demontat din piese, s-a ajuns la garnitura de chiulasa care intradevar era impuscata (langa pistonul 4). Am mai observat ca dupa ce mecanicul a dat chiulasa jos camera de ardere a pistonului 3 era plina cu antigel (vreo 300ml).
Am trimis injectoarele la verificat, si am inlocuit pe cele infundate.
Dupa ce mecanicul a pus toate la locul lor au inceput alte probleme, masina are un zgomot ca de ARO dupa pornire, zgomotul creste in intensitate o data cu turatia motorului, persista si cu motorul cald.
Mentionez ca strangerea prezoanelor la chiulasa nu s-a facut cu cheie dinamometrica, ci "la mana" cu cheie normala
Mecanicul a verificat planeitatea chiulasei cu o rigla si a decis sa nu o rectifice
Se aprinde masinuta cu cheita cand masina este in sarcina
Am facut o diagnoza sumara la masina si am urmatoarele erori:
P0216 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low
(04) - Not present
Mentionez ca si inainte de operatie se aprindea masinuta cu cheita in bord
Acum intrebari
Tachetii la 1.7dti trebuiesc reglati dupa o operatie de genul acesta? (ma gandesc ca bataia/zgomotul ar putea fi si de la acestia)
Care sunt sansele ca chiulasa sa se fisurat deoarece nu s-a folosit cheie dinamometrica?
Care sunt simptomele de chiulasa fisurata?
De la ce altceva ar putea fi acest zgomot?
Ce inseamna aceste coduri de eroare
L-am intrebat pe mecanic imediat dupa ce am pornit masina prima data, si mi-a zis ca zgomotul este normal deoarece masina nu am mai avut ulei prin motor iar zgomotul o sa se atenueze in timp dupa ce "se aseaza" componentele
Multumesc pentru un eventual raspuns
Din pacate pentru mine primul meu mesaj pe acest forum este la probleme tehnice.
Detin un Astra G motor 1.7 dti (y17dt) si cum spuneam are ceva probleme.
Probleme initiale:
-foarte mult ulei si mizerie in vasul de expansiune
-masina nu avea demaraj, se plafona pe la 130-140kmh
Piese suspecte:
-garnitura de chiulasa (din cauza mizeriei foarte mari am exclus termoflotul)
-injector sau injectoare infundate
Cum masina este achizitionata recent (1 saptamana) am planificat schimbul de consumabile+distributie, totodata am zis sa rezolv/verific si cele de mai sus.
S-au demontat din piese, s-a ajuns la garnitura de chiulasa care intradevar era impuscata (langa pistonul 4). Am mai observat ca dupa ce mecanicul a dat chiulasa jos camera de ardere a pistonului 3 era plina cu antigel (vreo 300ml).
Am trimis injectoarele la verificat, si am inlocuit pe cele infundate.
Dupa ce mecanicul a pus toate la locul lor au inceput alte probleme, masina are un zgomot ca de ARO dupa pornire, zgomotul creste in intensitate o data cu turatia motorului, persista si cu motorul cald.
Mentionez ca strangerea prezoanelor la chiulasa nu s-a facut cu cheie dinamometrica, ci "la mana" cu cheie normala
Mecanicul a verificat planeitatea chiulasei cu o rigla si a decis sa nu o rectifice
Se aprinde masinuta cu cheita cand masina este in sarcina
Am facut o diagnoza sumara la masina si am urmatoarele erori:
P0216 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low
(04) - Not present
Mentionez ca si inainte de operatie se aprindea masinuta cu cheita in bord
Acum intrebari
Tachetii la 1.7dti trebuiesc reglati dupa o operatie de genul acesta? (ma gandesc ca bataia/zgomotul ar putea fi si de la acestia)
Care sunt sansele ca chiulasa sa se fisurat deoarece nu s-a folosit cheie dinamometrica?
Care sunt simptomele de chiulasa fisurata?
De la ce altceva ar putea fi acest zgomot?
Ce inseamna aceste coduri de eroare
L-am intrebat pe mecanic imediat dupa ce am pornit masina prima data, si mi-a zis ca zgomotul este normal deoarece masina nu am mai avut ulei prin motor iar zgomotul o sa se atenueze in timp dupa ce "se aseaza" componentele
Multumesc pentru un eventual raspuns
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca ai gasit antigel in piston era obligatoriu sa il dai jos sa vezi in ce stare sunt segmentii si pistonul in general. Se prea poate ca acel piston sa fie fisurat. Mie mi s-a spart fusta la o supapa (bine nu la Opel) si a cazut in capul pistonului. Dupa ce am dat jos chiuloasa pistonul avea ceva urme dar parea in ordine. Am montat totul la loc insa motorul avea o bataie. Am dat pistoanele jos si surpriza, cel in cauza avea o fisura. Se prea poate ca din cauza antigelului pistonul ala sa fi suferit. in plus cum stai cu compresia. ai controlat?
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
@Aero-astra, tachetii au distanta de 4 zecimi, toti. Distanta nu trebuie reglata din nou daca nu s-au dat jos pastilele de pe tacheti.
Cat despre "asa face pana se aseaza", TOTAL FALS. Eu am avut motorul facut bucati, schimbat cuzineti, arbore, biela, segmenti, si la prima pornire torcea ca o pisicuta blanda, fara nici un fel de zgomot.
Verifica ce a spus cristi_bv
Cat despre "asa face pana se aseaza", TOTAL FALS. Eu am avut motorul facut bucati, schimbat cuzineti, arbore, biela, segmenti, si la prima pornire torcea ca o pisicuta blanda, fara nici un fel de zgomot.
Verifica ce a spus cristi_bv
steffy_t
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2013
- Mesaj Privat
Aero-astra a scris:Buna ziua dragi prieteni!
Din pacate pentru mine primul meu mesaj pe acest forum este la probleme tehnice.
Detin un Astra G motor 1.7 dti (y17dt) si cum spuneam are ceva probleme.
Probleme initiale:
-foarte mult ulei si mizerie in vasul de expansiune
-masina nu avea demaraj, se plafona pe la 130-140kmh
Piese suspecte:
-garnitura de chiulasa (din cauza mizeriei foarte mari am exclus termoflotul)
-injector sau injectoare infundate
Cum masina este achizitionata recent (1 saptamana) am planificat schimbul de consumabile+distributie, totodata am zis sa rezolv/verific si cele de mai sus.
S-au demontat din piese, s-a ajuns la garnitura de chiulasa care intradevar era impuscata (langa pistonul 4). Am mai observat ca dupa ce mecanicul a dat chiulasa jos camera de ardere a pistonului 3 era plina cu antigel (vreo 300ml).
Am trimis injectoarele la verificat, si am inlocuit pe cele infundate.
Dupa ce mecanicul a pus toate la locul lor au inceput alte probleme, masina are un zgomot ca de ARO dupa pornire, zgomotul creste in intensitate o data cu turatia motorului, persista si cu motorul cald.
Mentionez ca strangerea prezoanelor la chiulasa nu s-a facut cu cheie dinamometrica, ci "la mana" cu cheie normala
Mecanicul a verificat planeitatea chiulasei cu o rigla si a decis sa nu o rectifice
Se aprinde masinuta cu cheita cand masina este in sarcina
Am facut o diagnoza sumara la masina si am urmatoarele erori:
P0216 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low
(04) - Not present
Mentionez ca si inainte de operatie se aprindea masinuta cu cheita in bord
Acum intrebari
Tachetii la 1.7dti trebuiesc reglati dupa o operatie de genul acesta? (ma gandesc ca bataia/zgomotul ar putea fi si de la acestia)
Care sunt sansele ca chiulasa sa se fisurat deoarece nu s-a folosit cheie dinamometrica?
Care sunt simptomele de chiulasa fisurata?
De la ce altceva ar putea fi acest zgomot?
Ce inseamna aceste coduri de eroare
L-am intrebat pe mecanic imediat dupa ce am pornit masina prima data, si mi-a zis ca zgomotul este normal deoarece masina nu am mai avut ulei prin motor iar zgomotul o sa se atenueze in timp dupa ce "se aseaza" componentele
Multumesc pentru un eventual raspuns
Din pacate pentru mine primul meu mesaj pe acest forum este la probleme tehnice.
Detin un Astra G motor 1.7 dti (y17dt) si cum spuneam are ceva probleme.
Probleme initiale:
-foarte mult ulei si mizerie in vasul de expansiune
-masina nu avea demaraj, se plafona pe la 130-140kmh
Piese suspecte:
-garnitura de chiulasa (din cauza mizeriei foarte mari am exclus termoflotul)
-injector sau injectoare infundate
Cum masina este achizitionata recent (1 saptamana) am planificat schimbul de consumabile+distributie, totodata am zis sa rezolv/verific si cele de mai sus.
S-au demontat din piese, s-a ajuns la garnitura de chiulasa care intradevar era impuscata (langa pistonul 4). Am mai observat ca dupa ce mecanicul a dat chiulasa jos camera de ardere a pistonului 3 era plina cu antigel (vreo 300ml).
Am trimis injectoarele la verificat, si am inlocuit pe cele infundate.
Dupa ce mecanicul a pus toate la locul lor au inceput alte probleme, masina are un zgomot ca de ARO dupa pornire, zgomotul creste in intensitate o data cu turatia motorului, persista si cu motorul cald.
Mentionez ca strangerea prezoanelor la chiulasa nu s-a facut cu cheie dinamometrica, ci "la mana" cu cheie normala
Mecanicul a verificat planeitatea chiulasei cu o rigla si a decis sa nu o rectifice
Se aprinde masinuta cu cheita cand masina este in sarcina
Am facut o diagnoza sumara la masina si am urmatoarele erori:
P0216 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low
(04) - Not present
Mentionez ca si inainte de operatie se aprindea masinuta cu cheita in bord
Acum intrebari
Tachetii la 1.7dti trebuiesc reglati dupa o operatie de genul acesta? (ma gandesc ca bataia/zgomotul ar putea fi si de la acestia)
Care sunt sansele ca chiulasa sa se fisurat deoarece nu s-a folosit cheie dinamometrica?
Care sunt simptomele de chiulasa fisurata?
De la ce altceva ar putea fi acest zgomot?
Ce inseamna aceste coduri de eroare
L-am intrebat pe mecanic imediat dupa ce am pornit masina prima data, si mi-a zis ca zgomotul este normal deoarece masina nu am mai avut ulei prin motor iar zgomotul o sa se atenueze in timp dupa ce "se aseaza" componentele
Multumesc pentru un eventual raspuns
Antigel in piston , verifica tecile de la portinjector, sunt de aluminiu si se distrug daca in masina sabagat antigel verde, coroziv, zgomot de tractor apare din cauza senzorului de turatie care nu mai stie in ce turatie e motorul si forteaza pompa si injectoarele pana pica una dintre ele sau chiar ambele. Tachetii sunt mecanici si se regleaza cu lera prin adugarea unor pastile numite saibe de reglaj de dif. dim in functie de uzura. Atentie mare la reglarea lor ca nu o face oricine, tre masurata distanta dintre cele vechi si dupa adunat cu dim lor plus toleranta, si e si o ordine de reglare, admisie piston unu cu evacuare piston 3 si asa mai departe, deci cauta pe cineva cu experienta
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
steffy_t
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2013
- Mesaj Privat