Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
De curand(acum 2-3 zile am fost la service sa-mi schimb bieletele antiruliu pe spate,ridicand masina pe elevator am rugat baietii sa se uite pe sub ea pentru a ma asigura ca e totul ok.Zis si facut masina a fost ridicata si au inceput sa se uite concluzia : totul ok mai putin toba finala care avea o fisura destul de mare(ce am facut am facut ca sa fiu preventiv,toba nu facea nici un zgomot anormal).Azi am mers la mine la garaj la locul de munca si am pus 2 baieti sa o dea jos.
Dupa ce s-a dat jos si s-a curatat am facut o poza


Bun,am trecut la reparare: 2 baieti o perie de sarma,cateva carpe,2 bucatele de tabla de prin curte si oxiacetilena si s-au apucat de treaba
Cam asa a decurs iar la final am folosit compresor cu pistol de vopsit pentru a-i aplica 2 straturi de bronz pentru sobe.














Sunt multumit,a iesit bine tinand cont ca o toba noua este undeva la 600-700 ron iar de la sh nu am incredere sa iau.

P.S-parca merge mai bine:D am si spalat masina ca sa fie totul ok.
-daca sectiunea nu e ok rog un moderator sa mute la cea potrivita.multumesc
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Toba rugineste dinspre interior spre exterior. Mult nu te mai tine. Desi arata bine, in curand vor aparea noi gauri in ea. Mai bine cumparai o toba noua. Gasesti mult mai ieftin o toba normala asa cum e si asta de fabrica.
  • AnakynBlade

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bv ca te-ai descurcat dar punene si tu mai multe detalii despre pret manopera in rest bafta mult si sa te tina cat mai mult departe de service
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sal,cristi: toba aia are 9 ani eu zic ca a tinut destul,o toba noua imi iese din buget.Despre pret manopera etc aici e partea tare(am facut asta la garajul firmei la care lucrez cu baietii mei deci 0RON,bine i-am cinstit ca sunt ai mei.Smile
P.S:rugina a aparut tine cont la intrarea si la iesirea tobei adica fix in punctele in care gazele au cea mai mare temperatura,corpul tobei este ok nu prezenta semne de rugina absolut deloc iar grundul folosit este cel pentru SOBE deci parerea mea este ca o sa tina ceva vreme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Toba rugineste la exterior!
De fapt la interior e un otel care rezista foarte bine la gazele corozive si condens, la exterior este inca un strat de tabla ordinara care rugineste de pica bucata cu bucata, efectiv se cojeste.
Pentru vopsire se foloseste numai spray sau vopsea zinc care rezista la temperaturi, de fapt asa se si coace.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si toba mea la fel e are 9 ani dar a mea arata alfel...
a ruginit de la exterior spre interior, si cadea bucata cu bucata cum a spus si @dancuciureanu, arata jalnic toba dar nu e sparta, si nu se aude nici un fel de zgomot(motor: y1,7dti) am fost chiar acum sa ii fac o poza.
Are ceva daca mai merg cu ea asa? trebuie schimbata cat mai repede?

una noua am vazut si la 370 lei...
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Totusi ar fi bine sa o dai jos si sa o cureti pentru ca numai asa iti poti da seama daca are vreo fisura,asa cum am spus cand era pe masina se vedea o jumatate de cm de gaura insa dupa ce am curatat-o ......deja pozele vorbesc singure ai vazut ce ditamai fisura era.Actiunea asta este pur preventiva,nici a mea nu scotea nici un zgomot absolut! Totusi iti recomand sa o cureti deoarece arata urat rau,sunt 2 suruburi de desfacut,iti iei o perie de sarma si te apuci de ea(max 30 min de curatat) dupa care daca nu are fisuri iti recomand bronzul de sobe si muuulti km fara probleme.Bafta
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Exista alternative mai ieftine decat tobele originale GM. Probabil nu mai tin 7 ani ca alea originale, dar cativa ani tot rezista. Pe de alta parte nici tobele sudate nu mai tin inca 7-8 ani.
https://www.clubopel.com/vie...51&highlight=
O toba borla aluminizata e tot 170-200 RON.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
neamtu a scris:Totusi ar fi bine sa o dai jos si sa o cureti pentru ca numai asa iti poti da seama daca are vreo fisura,asa cum am spus cand era pe masina se vedea o jumatate de cm de gaura insa dupa ce am curatat-o ......deja pozele vorbesc singure ai vazut ce ditamai fisura era.Actiunea asta este pur preventiva,nici a mea nu scotea nici un zgomot absolut! Totusi iti recomand sa o cureti deoarece arata urat rau,sunt 2 suruburi de desfacut,iti iei o perie de sarma si te apuci de ea(max 30 min de curatat) dupa care daca nu are fisuri iti recomand bronzul de sobe si muuulti km fara probleme.Bafta

cred ca asa am sa fac...multumesc mult pentru sfat, chiar imi era aiurea sa intreb pe cineva de pe club de aceasta problema, mai bine preferam sa mai stau putin si sa iau alta dar...am sa o dau jos si sa o curat.
Pana asta iarna nu era asa... era doar un pic fisurata, dar de la sarea si nisipul de pe sosea + zapada, la mine pe strada era zapada foarte mare, o dateam cu scutul in parti Very Happy. bafta!
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sal,cristi mi se pare ca insisti pe costuri degeaba,nu sunt bani omule am facut asta pentru ca nu sunt bani,daca erau crede-ma ca nu mi luam 'aluminizate',imi luam originala,nu o lua in nume de rau dar pe criza asta,ne descurcam cum putem.respect.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
neamtu a scris:Sal,cristi mi se pare ca insisti pe costuri degeaba,nu sunt bani omule am facut asta pentru ca nu sunt bani,daca erau crede-ma ca nu mi luam 'aluminizate',imi luam originala,nu o lua in nume de rau dar pe criza asta,ne descurcam cum putem.respect.

iti dau foarte mare dreptate aici, asa ma gandesc si eu sa trag cat mai mult de toba asta sa nu cedeza, ca nu sunt bani de altele, iti dais eama daca este prea ruginita la sistemul de prindere acolo intre finala si teava de la intermadiara, trebuie inlocuita si teava aceea, sau cu totul cu intermediara, si eu m-am saturat de cate problema am avut cu masina...imi vine sa o las si sa merg pe jos...
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 615
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La tobele originale -sunt prevazute cu doi pereti.Primul este izolator si cel de-al doilea corpul tobei propriu zis.Primul se distruge mai repede.Inainte de a cumpara toba noua ,am decupat cu flex-ultabla distrusa si am lasat numai corpul tobei pe care l-am vopsit cu vopsea de etriere(REZISTA LA TEMPERATURA).Cind am cumparat toba noua(pe aceea aceea o am si acum in garaj si arata destul de bine),cu comanda la magazin ,mi-a adus o toba marca celor ce se faceau pt. Dacii.Fabrica este in Iasi (baietii si-au facut matrita si pt.benzina si pt. diesel).Cost 376 ron .Arata bine si este lucrata la fix.Am vopsit-o si pe ea aceiasi vopsea.
  • ghibea c

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
si eu am probleme cu tobele,intermediara si finala,mi-am luat ieri intermediara caci mi sa rupt tronsonul dintre cele doua (teva )si am zis ca la finala ii sudez ce trebuie dar preturile sunt ok, 285 intermediara si 335 RON finala,deci daca ajunge la 600-700 RON,ajunge tot nu numai finala
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR