Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra C20xe dupa ce mi a spalat un bou de la spalatorie motorul,la o zi si ceva dupa asta merge in 3 cilindri.....
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
daca ai fi cautat pe forum inainte de a face "minunea", vedeai ca nimeni nu recomanda spalarea motorului.
mai mult ca sigur ti-a intrat apa pe la fise pe undeva. te apuci de verificat/curatat si spera sa fie ok.
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
stiu ca nu e indicat sa se spele motorul dar la spalatorie ma intrebat ce vreau si am zis tot,m am referit la(interior exterior si ceara)cand,m am intors am aflat ca au spalat si motorul si aruncau vina unu pe altul...in fine cert e ca am plecat deacolo nu am avut nici o problema iar a 2 zi intr o intersectzie masina a inceput sa mearga inegal...in 3 cilindri zic eu ...am ajuns acasa si cu motorul pornit am inceput sa scot fishele ,am scos 1 nmk mergea la fel (prost,am scos o si pa 2 a ,la fel nmk,le am pus la loc si am scos o a 3 fisha dupa care sa oprit.....
  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil a intrat apa la delcou. Cel putin eu asa pateam cand spalam motorul C16NZ. Dai jos capacul delcoului, il usuci bine, eventual cu un uscator de par, il verifici sa nu fie crapat si sa aiba carbunele pe mijloc. Il pui la loc si sigur se rezolva. Eventual poti sa cureti si cei patru elementi metalici din interiorul capacului care au un fel de depuneri. La fel si pe rotor.
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu am delcou.......e o bobina in care ies 4 fishe:(......si am ajuns la concluzia ca sa ars..

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pffff... costa ceva banuti modelul asta de bobina ..."10x God" am modelul celalalt de bobina (clasica) pt c20xe.Cam nasol cu apa prin electrica motorului...
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles ca e undeva pe la 4 milioane
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
topoktm a scris:stiu ca nu e indicat sa se spele motorul dar la spalatorie ma intrebat ce vreau si am zis tot,m am referit la(interior exterior si ceara)cand,m am intors am aflat ca au spalat si motorul si aruncau vina unu pe altul...in fine cert e ca am plecat deacolo nu am avut nici o problema iar a 2 zi intr o intersectzie masina a inceput sa mearga inegal...in 3 cilindri zic eu ...am ajuns acasa si cu motorul pornit am inceput sa scot fishele ,am scos 1 nmk mergea la fel (prost,am scos o si pa 2 a ,la fel nmk,le am pus la loc si am scos o a 3 fisha dupa care sa oprit.....

am mai auzit pe cineva plangandu-se si incep sa cred ca este o practica spalatoriile de mana a doua... mama lor...
sfatul "medicului" da cu spray de curatat contacte pe fiecare mufa electrica de la motor(care considerri ca ar putera fi afectata) inainte sa schimbi ceva, din cate am citit bobina respectiva nu pica chiar asa usor...
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am facut si treaba asta cu spryul de cotacte ....si nmk din pacate totusi ar fi fost bine sa fi cunoscut pe cuneva cu un motor ca al meu sa vreific ceva si anaume in bobina asta intra o mufa cu 3 pini.....si am obs ca e si un al 4 lea fir care pare pus ....,nu stu ce sa mai zic sper sa fie de la bomina si sa u o fi comandat degeaba....
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
topoktm a scris:am facut si treaba asta cu spryul de cotacte ....si nmk din pacate totusi ar fi fost bine sa fi cunoscut pe cuneva cu un motor ca al meu sa vreific ceva si anaume in bobina asta intra o mufa cu 3 pini.....si am obs ca e si un al 4 lea fir care pare pus ....,nu stu ce sa mai zic sper sa fie de la bomina si sa u o fi comandat degeaba....


...hmm,pai sa stii ca esti de'al meu Wink acelasi motor Wink eu am schimbat acea bobina sapt trecuta Sad crek s'a ars...asa de neb,pur si simplu am pornit'o si...gata mergea in 3,am comandat'o tot bosch...undeva la 450 ron. ideea este ca nu trebuie sa o tzii mult pe "contact" atunci ea se incinge f.tare....asta am rez.dar mai am o probl cu mersul la relanti:( groaznic,nu mai stiu ce sa ii schimb,maine ii schimb knock senzor.si...apoi debitmetrul si apoi senzorul de poz la clapeta de acceleratzie...si apoi nu mai stiu Smile
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Gata ....is ready ...pfeuuuuu am rezolvat cu bobina am si montat o ms foarte mult pt sfaturi....maine pun si jentzile de vara si astept cu nerabdare o intalnire opel Laughing
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate probabil ca aceasta va fi o lectie pe viitor sa lasi motorul asa murdar cum este Embarassed

Eu unul nu am riscat niciodata sa spal motorul, ptr ca fie vorba intre noi, nici nu prea ii vad rostul la acest lucru ... si nici nu recomand nimanui sa faca asta!

Sincer ma bucur ca ai rezolvat problema !

Cu respect,
Mircea !
  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Deloc nu sunt de acord cu tine. Motorul, ca si exteriorul, trebuie sa fie curat.
Parerea mea.
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
NOS, sunt impotriva! Ia imagineaza-ti sa-mi spal eu la masina compartimentul motorului, care e plin de senzori and stuff de la computerul de bord. Cam ce probleme pot aparea?

Pace!
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
NOS a scris:Deloc nu sunt de acord cu tine. Motorul, ca si exteriorul, trebuie sa fie curat.


Poti ca sa motivezi de ce anume trebuie sa fie curat din punct de vedere practic, eliminad motivul estetic ? In general mergi cu capota deschisa ? Sau esti unul dintre cei care deschid capota de cate ori se intalnesc cu un amic ? Very Happy


sabothor a scris:Ia imagineaza-ti sa-mi spal eu la masina compartimentul motorului, care e plin de senzori and stuff de la computerul de bord. Cam ce probleme pot aparea?


O parere care aduce o motivatie foarte pertinenta ! Mai sus ai un exemplu concret a ceea ce s-a intamplat in urma acestui fix cu motorul curat.

Cu respect,
Mircea !
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Mersi de suport Mircea!

Stima!
  • topoktm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mah sincer sa fiu incep sa cred ca nu a fost de la spalatul motorulu ....,eu cred ca uni din pusti de la spalatorie a pus contactul ca sa dea drumul la casetofon .....si cred ca dasta sa ars....in fine nu stu ce sa mai cred bine ca am rezolvat....
  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ice01astra a scris:
NOS a scris:Deloc nu sunt de acord cu tine. Motorul, ca si exteriorul, trebuie sa fie curat.


Poti ca sa motivezi de ce anume trebuie sa fie curat din punct de vedere practic, eliminad motivul estetic ? In general mergi cu capota deschisa ? Sau esti unul dintre cei care deschid capota de cate ori se intalnesc cu un amic ? Very Happy


Cu respect,
Mircea !

Un exemplu practic: ti-ar fi placut sa repari ceva la motor cind e plin de diferita mizerie si ulei?
Personal, deja de vreo 3 ori am spalat motorul.
In fine, fiecare face ce vrea. Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ia intreaba-l pe zafirul de cand nu si-a mai spalat motorul Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul se spala daca stii cum, daca nu mai bine te abtii.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=101566
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR