Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salutare! am si eu o belea cu un opel vectra b, 20, 16v. am avut o belea odata cu ea si am completat ulei alt tip decat avea. dupa asta a inceput sa manance uleiul. ce credeti ca ar trebui sa fac? ma gandesc ca ar trebui o segmentare. aveti idee cam cat ma costa asta? si cine ma poate ajuta in constanta. poate stiti un mecanic bun
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca dispui de bani si timp nu doar o segmentare e suficienta.Pentru a avea un motor bun trebuie sa inlocuiesti si sa rectifici daca este necesar:
Pasuit supapele,schimbat simeringuri supape,rectificat chiulasa,verificat arbore motor si inlocuit cuzineti,verificat bloc motor,inlocuit toate simeringurile si garniturile,etc.Ce am enumerat eu sant doar cele importante si costisitoare,asa ca .....Daca masina ta consuma ulei in limita bunului simt mai bine o lasi asa.Cat consuma si ce ulei folosesti?
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pai problema e ca nu prea dispun de bani. de aceea ma gandeam ca ma pot afla macar un pret orientativ. nu pot sa spun exact cat consuma pentru ca, consumul nu e constant. dar as zice ca imi cere 1-1,5 litri de ulei la o luna-o luna jumate. nu m am uitat cati km fac in acest timp, dar nu trece de 1000 km. insa am fost in germania acum 2 luni, am facut aprox 3000 de km in 3 saptamani si nu mi-a cerut ulei. totusi inainte sa plec de acolo, i-am facut schimbul de ulei, iar dupa o luna s-a dus. a trebuit sa completez 1 litru, iar acum (a trecut mai bine de o saptamana de atunci) mai ar trebui sa ii bag 0,5 litri,
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
asta cu consumul de ulei e si in functie de cum mergi cu masina , adica stilul de condus si in functie de calitatea uleiuluii
daca-i dai in "goarna", nu consuma numai ulei ci si combustibil
s-ar putea tu sa-i dai talpa pana ajunge motorul la temperatura optima de functionare ,uitate prin jurul ei , nu cumva il arunca pe undeva( turbina spre exemplu, verifica intercooler-ul)
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez ca, atunci cand am facut schimbul de ulei in germania, am bagat 5w50, marca "total". nu stiu ce marca era asta, dar mi s-a zis ca e ulei bun. dupa aceea am completat in romania cu aral, tot 5w40

nu arunca pe nicaieri. initial pierdea pe la capacul ala de deasupra (de la culbutori) dar am schimbat garnitura si nu mai pierde acum. intr-adevar, nu merg tocmai exemplar, dar nu o chinui atat de tare cat sa piarda ulei in halul asta. plus ca am mai avut masini si le chinuiam mai tare si tot nu pierdeau ulei. nici macar dacia.

am vorbit cu mecanicul asta la care merg eu de obicei, si imi ia 500 lei manopera pentru segmentare. ce parere aveti? e mult, putin?
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ca pret pt manopera nu pot sa ma pronunt, nu am experienta in asa ceva
esti sigur ca e de la segmaenti , adica sa nu fie de la altceva si sa umblii acolo fara sa fie nevoie
si cand umblii acolo, cum spunea si cineva mai sus , nu trebuie sa schimbi numai segmentii si gata , asta implica si cuzinetii , atat de la biele cat si de la palier, plus ca nu stii nici arborele in ce stadiu e
apropos, becul de la ulei dupa cat timp de la pornirea motorului se stinge?
parerea mea e ca trebuie sa-i faci o investigatie mai complexa pana sa te apuci de o asa reparatie
implica mai multe costuri decat pare la prima vedere
numai daca nu vrei sa-i faci ceva de mantuiala si s-o mariti , dar nici asta nu-i bine ca-l blagoslovesti pe altul si cineva de sus ne vede!
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pai nu stiu sigur de la ce poate fi. as putea doar sa o duc la o mecanic sa desfaca motorul, sa imi zica in ce stare sunt segmentii si toate cele, nu?
becul de la ulei se stinge repede
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ce sa mai spun daca tu ai incredere in acel mecanic , e ok
adica il stii mai demult si stii ca are experienta si nu merge pe bajbaite , e bine , daua pe mana lui
verifica si intercooler-ul , sa nu fie plin de ulei
daca consuma ulei masina trebuie sa se-nfiga bine la mers si sa scota si fum alb, albastrui
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cred ca toti mecanicii mai merg pe bajbaite. ideea e ca nu stiu ce sa ii mai fac
ps: intercooler-ul este curat. nici un strop de ulei
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand verifica ce compresie ai. Daca compresia este buna nu ai ce cauta la segmenti. Mai repede la simeringurile de supape decat la segmenti.
500 lei este MOKA pentru desfacut motorul si segmentat (sper ca operatiunea asta se va face pe banc, nu pe masina).
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ca o idee,incearca si alt ulei putin mai gros 10w40.Iar treaba cu segmentarea 500lei ar cam fi treaba facuta la colt de bloc fara responsabilitate.Eu de fiecare data cand am reparat vreun motor,am schimbat si rectificat ce am enumerat mai sus.Daca te rezumi doar la o segmentare este posibil ca in viitorul nu prea indepartat sa incepi sa ai probleme cu motorul,cand te vei duce la acel mecanic o sa dea din colt in colt....ca asta le e politica.Pui segmenti noi,simeringuri noi,o sa ai compresie si toata compresia va apasa in vibrochen,in cuzineti si de aici probleme.Sfatul meu este sa incerci un ulei mai gros cum am scris si vezi ce zice.cum a zis colegul de mai sus un test de compresie e binevenit.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cam asta e pretul manoperei ptr o segmentare
sa-i pui segmenti de firma nu noname
oricum mai tb garnitura chiuloasa,filtre ulei si eventual poti sa-i schimbi si cuzinetii biela daca au uzura
si distrib ca sa nu mai umblii
deci toate te duc poate la vreo 15 mil
nu are rost sa desfaci tot daca nu ai temei solid
incearca sa-i bagi shell daca gasesti cumva, e foarte bun
  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ai putea sa incerci cu un ulei mai gros cum a sugerat cineva mai sus,un 10w40.mie in 4000km mi-a consumat 500ml.am facut un drum la timisoara incarcat calumea,depasiri in 5000-6000 de ture(nu de placere,doar pt ca are 71 de cai si nu tragea destul),pe autostrada alergata si m-am trezit cu consum de 1 litru in 1200 km.deci se poate!am avut mai demult chiar 15w40 in ea.si a consumat juma de litru in 7000km.nu recomand nici ulei prea gros,ca iarna se face unt,dar poti sa ridici putin pragul.de la 5 sa treci la 10 daca ai uzura.bafta
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
poate ca nu stiai dar intre 5w40 si 10w40 este foarte mica diferenta, si asta doar la rece, ca la cald au aproape aceasi vascozitate, deci cand ai uzura poti sa-i pui ce ulei vrei tu
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
deci: inainte sa fac schimbul de ulei aveam 10W40 si tot pierdea ulei, deci nu cred ca asta e cauza. am schimbat atunci si filtrul de ulei
edgstyle, mecanicul care mi-a dat pretul asta are service-ul lui, deci nu e facut la colt de strada
BOASKA, distributia are 30.000 km, deci nu cred ca trebuie schimbata
o sa verific compresia zilele astea si revin sa va zic ce am rezolvat
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu am motorul desfacut si am gasit cuzinetii de la biela ,segmentii,vreo doua semeringuri de la supapa scoapte si multa mizerie mai ales in TB din cauza uleiului ars.
manopera 1000 lei
piese 500 lei (cu tot cu uleiul de rodaj 10W40 si filtru )
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
DA ! TE PREGÃTEȘTI DE UN SET MOTOR ( ALEZAT + SETUL NOU) APOI VA TREBUI SÃ ADAUGI ȘI SET CUZINEȚI CU TOT CU ARBORE RECTIFICAT

mai bine cumperi motor din dezmembrãri ......nu cheltui cã te va costa mai mult decât un motor (segmentarea e o amãgire de 20.000 km ), mai ales cã spui cã dã ulei pe la capacul de sus , degeaba schimbi garnitura cã nu-i ea vinovatã
  • leelo_blue

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mda...ideea e ca garnitura am schimbat-o si nu mai pierde pe acolo
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
oricum dupã umila mea pãrere va trebui sã o segmentezi și...............
  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si sa o vanda unui coleg de forum nu? Smile
eu zic ca e loterie si cu motorul din dezmembrari.si ce vrei sa spui ca segmentarea e o amagire de 20k km?vrei sa spui ca motorului din dezmembrari nu ii pui segmenti noi?intereseaza-te si tu de preturi.alezat,rectificat...tu decizi..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR