Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
aveti idee cele 2 electrovalve, convertoare sau ce sunt cele 2 existente pe Y17DT, se potrivesc intre ele ? am gasit sa fac proba cu una dar nu este cea de langa EGR, este cea montata undeva cred pe la pompa de injectie. Vreau sa ii fac proba celei de langa egr, pentru ca masina imi scoate ff mult fum negru, si nu mai are viata deloc. iar cand ajung la 100km/h se aprinde cheita. debitmetrul nu este, pt ca am facut proba cu 2 diferite, iar testul agrafa imi clipeste masinuta in continuu, ceea ce am inteles ca inseamna ca nu ar exista erori.


Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sunt acelasi lucru . doar dispunerea conductelor difera.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:sunt acelasi lucru . doar dispunerea conductelor difera.



am observat ca doar dispunerea conductelor e diferenta aparenta, ar fi zis un mecanic ca au rezistente sau condensatori diferiti.... si am zis sa nu il stric daca ii fac proba cu cel de jos. credeti ca ar fi vreo problema?
  • cristinuz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pai masoara rezistentele ambelor ventile
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am masurat rezistentele.. la ambele identice tot 12 volti bagi in ea . si de la vw golf sunt la fel difera doar mufa alimentare curent

ce condensatori viseaza nenea mecanicu. ca are doar o bobina ..solenoid am desfacut acum un an . are un sistem foarte prost gandit. nota 3 pentru proiectant.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:am masurat rezistentele.. la ambele identice tot 12 volti bagi in ea . si de la vw golf sunt la fel difera doar mufa alimentare curent

ce condensatori viseaza nenea mecanicu. ca are doar o bobina ..solenoid am desfacut acum un an . are un sistem foarte prost gandit. nota 3 pentru proiectant.




merci de ajutor. deci zici ca nu ar fi nici o problema daca se inverseaza intre ele ?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu pateste nimic . insa mai cauta pe forum si vezi ca problema este foarte discutata poate problema nu se trage de aici . numai bine
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
zi-mi ce variante ar fi in afara de debitmetru, ca sa pot sa aprofundez
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am verificat debitmetru era bun...dupa electrovalvele egr si turbo = bune si furtunele de cauciuc anexate, dupa turbina daca are joc la ax-palele intregi = ok verifica wastegate sa nu fie blocat ( atasat de turbina), pompa de vaccum atasata de alternator=ok si in final catalizatorul era farmat tot era pulbere iar gazele nu reuseau sa iasa se forma presiune mare in turbina .. cam astea sunt variantele daca am omis ceva sa mai completeze colegii. numai bine
  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut , daca iti scoate mult fum este posibil sa rasufle pe undeva circuitul turbina=>intercooler , si eu am avut aceaiasi problema dar nu scotea fum, am cumparat o electrovalva de la dezmembrari dar problema era de la turbina, daca vrei pot sa-ti vand electrovalva la 100 ron ( cu atat am luat-o si eu) bafta
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
chybryt a scris:Salut , daca iti scoate mult fum este posibil sa rasufle pe undeva circuitul turbina=>intercooler , si eu am avut aceaiasi problema dar nu scotea fum, am cumparat o electrovalva de la dezmembrari dar problema era de la turbina, daca vrei pot sa-ti vand electrovalva la 100 ron ( cu atat am luat-o si eu) bafta


as lua-o daca as sti ca asta e cauza. am impresia ca se aude ca un fasait ca de compresor de aer pe masura ce accelerez. poate fi de la vreun furtun crapat, intepat rupt? interesant este ca de ex cand pornesc masina prima oara in ziua urmatoare, trage bine dar tot parca scoate fum, undeva intre 500m si 1 km. apoi gata moare si scoate fum ca la balamuc. acceleratie nema.. etc daca accepti putem sa ii facem o proba la valva si daca e ok o iau.

P.S. circuitul turbina intercooler e format dintr-un singur furtun gros? sau mai e si altul?
  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Putem sa facem o proba dar la cum spui tu ca fasaie este mai mult ca sigur o gaura undeva in traseu, poate sa fie in furtunul ala gros sau chiar intercoolerul crapat, daca ai drum prin colentina pot sa ma uit un pic la ea poate rezolvam problema.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@WST, verifica furtunul care iese din turbina si urca la intercooler. La fel se aude si la mine si la 120 kmph se aprinde cheita pe bord. Am furtunul ala in forma de L crapat pe o portiune de ~5 cm.
De asemenea verifica si intercooler-ul sa nu sufle pe undeva.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:@WST, verifica furtunul care iese din turbina si urca la intercooler. La fel se aude si la mine si la 120 kmph se aprinde cheita pe bord. Am furtunul ala in forma de L crapat pe o portiune de ~5 cm.
De asemenea verifica si intercooler-ul sa nu sufle pe undeva.


am verificat furtunul, nu are nimic.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va salut.

Inteleg ca cele doua electrovalve la y17dt sunt la fel. (cea de la EGR si cea de la TURBO).

Acum vreau sa va intreb daca ele sunt normal deschise sau normal inchise?

Primesc o tensiune de 12V cand ajungem la o turatie anume sau creste tensiunea progresiv.

Intreb astea pentru ca daca primeste o tensiune de 12V la o anumita turatie, e simpla treaba, nu trebuie sa dam sute de lei pe o banala electrovalva, ci luam una normala care are o intrare si o iesire.
  • ma14

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut, are cineva idee cat costa piesa asta? se gaseste sh?
multumesc
  • dragosh_viorel

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cum se verifica electrovalva turbo de la z 19 dt? 101 cp?
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In final am verificat electrovalva, ea lucreaza inca de la 1-2 volti.

Dupa o curatare a electrovalvei si a EGR-ului (din nou) pot spune ca am o alta masina.

PS: Stie cineva ce sunt cele 3 mufe de langa EGR? Seamana a senzori infiletati in motor.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sunt pe pompa de injectie.
Temperatura combustibil, senzor turatie pompa si spill valve ("dozatorul de motorina")
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
"dozatorul de motorina" se curata sau se shcimba?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR