WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
aveti idee cele 2 electrovalve, convertoare sau ce sunt cele 2 existente pe Y17DT, se potrivesc intre ele ? am gasit sa fac proba cu una dar nu este cea de langa EGR, este cea montata undeva cred pe la pompa de injectie. Vreau sa ii fac proba celei de langa egr, pentru ca masina imi scoate ff mult fum negru, si nu mai are viata deloc. iar cand ajung la 100km/h se aprinde cheita. debitmetrul nu este, pt ca am facut proba cu 2 diferite, iar testul agrafa imi clipeste masinuta in continuu, ceea ce am inteles ca inseamna ca nu ar exista erori.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
cristinuz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
CORBU a scris:am masurat rezistentele.. la ambele identice tot 12 volti bagi in ea . si de la vw golf sunt la fel difera doar mufa alimentare curent
ce condensatori viseaza nenea mecanicu. ca are doar o bobina ..solenoid am desfacut acum un an . are un sistem foarte prost gandit. nota 3 pentru proiectant.
ce condensatori viseaza nenea mecanicu. ca are doar o bobina ..solenoid am desfacut acum un an . are un sistem foarte prost gandit. nota 3 pentru proiectant.
merci de ajutor. deci zici ca nu ar fi nici o problema daca se inverseaza intre ele ?
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu am verificat debitmetru era bun...dupa electrovalvele egr si turbo = bune si furtunele de cauciuc anexate, dupa turbina daca are joc la ax-palele intregi = ok verifica wastegate sa nu fie blocat ( atasat de turbina), pompa de vaccum atasata de alternator=ok si in final catalizatorul era farmat tot era pulbere iar gazele nu reuseau sa iasa se forma presiune mare in turbina .. cam astea sunt variantele daca am omis ceva sa mai completeze colegii. numai bine
- chybryt
- **
- 193 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
chybryt
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut , daca iti scoate mult fum este posibil sa rasufle pe undeva circuitul turbina=>intercooler , si eu am avut aceaiasi problema dar nu scotea fum, am cumparat o electrovalva de la dezmembrari dar problema era de la turbina, daca vrei pot sa-ti vand electrovalva la 100 ron ( cu atat am luat-o si eu) bafta
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
chybryt a scris:Salut , daca iti scoate mult fum este posibil sa rasufle pe undeva circuitul turbina=>intercooler , si eu am avut aceaiasi problema dar nu scotea fum, am cumparat o electrovalva de la dezmembrari dar problema era de la turbina, daca vrei pot sa-ti vand electrovalva la 100 ron ( cu atat am luat-o si eu) bafta
as lua-o daca as sti ca asta e cauza. am impresia ca se aude ca un fasait ca de compresor de aer pe masura ce accelerez. poate fi de la vreun furtun crapat, intepat rupt? interesant este ca de ex cand pornesc masina prima oara in ziua urmatoare, trage bine dar tot parca scoate fum, undeva intre 500m si 1 km. apoi gata moare si scoate fum ca la balamuc. acceleratie nema.. etc daca accepti putem sa ii facem o proba la valva si daca e ok o iau.
P.S. circuitul turbina intercooler e format dintr-un singur furtun gros? sau mai e si altul?
- chybryt
- **
- 193 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
chybryt
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:@WST, verifica furtunul care iese din turbina si urca la intercooler. La fel se aude si la mine si la 120 kmph se aprinde cheita pe bord. Am furtunul ala in forma de L crapat pe o portiune de ~5 cm.
De asemenea verifica si intercooler-ul sa nu sufle pe undeva.
De asemenea verifica si intercooler-ul sa nu sufle pe undeva.
am verificat furtunul, nu are nimic.
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Va salut.
Inteleg ca cele doua electrovalve la y17dt sunt la fel. (cea de la EGR si cea de la TURBO).
Acum vreau sa va intreb daca ele sunt normal deschise sau normal inchise?
Primesc o tensiune de 12V cand ajungem la o turatie anume sau creste tensiunea progresiv.
Intreb astea pentru ca daca primeste o tensiune de 12V la o anumita turatie, e simpla treaba, nu trebuie sa dam sute de lei pe o banala electrovalva, ci luam una normala care are o intrare si o iesire.
Inteleg ca cele doua electrovalve la y17dt sunt la fel. (cea de la EGR si cea de la TURBO).
Acum vreau sa va intreb daca ele sunt normal deschise sau normal inchise?
Primesc o tensiune de 12V cand ajungem la o turatie anume sau creste tensiunea progresiv.
Intreb astea pentru ca daca primeste o tensiune de 12V la o anumita turatie, e simpla treaba, nu trebuie sa dam sute de lei pe o banala electrovalva, ci luam una normala care are o intrare si o iesire.
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 80 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat