- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Eugen OmegaFun
- **
- 78 mesaje
- din 20 Mai 2006
- Omega 2000 X20XEV
- Oradea
Eugen OmegaFun
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Oradea
- Masina: Omega 2000 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Eugen OmegaFun
- **
- 78 mesaje
- din 20 Mai 2006
- Omega 2000 X20XEV
- Oradea
Eugen OmegaFun
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Oradea
- Masina: Omega 2000 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2006
- Mesaj Privat
pt octav_bz
Nu vreau sa spun o prostie, dar la Omega A din 1993, motor C20NE, se foloseste conform cartii freon R12.
Nu sunt prea convins ca la Opelul tau se pune R 134. Fi foarte atent caci daca ai pus R 134 in loc de R12, posibil sa cedeze inclusiv compresorul. De altfel R 12 lucreaza cu alt tip de ulei higroscopic.
Mai bine cere lamuriri la reprezentanta.
Succes
Nu vreau sa spun o prostie, dar la Omega A din 1993, motor C20NE, se foloseste conform cartii freon R12.
Nu sunt prea convins ca la Opelul tau se pune R 134. Fi foarte atent caci daca ai pus R 134 in loc de R12, posibil sa cedeze inclusiv compresorul. De altfel R 12 lucreaza cu alt tip de ulei higroscopic.
Mai bine cere lamuriri la reprezentanta.
Succes
- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Problema e ca la ultimele Vectra A s-a folosit R134a in loc de R12 ca la majoritatea celorlalte. Cantitatea e 1100 grame pt. cele cu R12, 750 grame pt. R134a cu supapa de expansiune tip vechi (?!) si 1000 grame pt. R134a cu valva de expansiune de tip nou(?!!). Dupa cum bine observa Eugen, difera tipul de ulei folosit (pt R12-tip 1949870, 240 cm3 iar pt. R134a-tip Synthetic PAG, 295 cm3) asa ca problema nu e simpla deloc...
blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Problema e ca la ultimele Vectra A s-a folosit R134a in loc de R12 ca la majoritatea celorlalte. Cantitatea e 1100 grame pt. cele cu R12, 750 grame pt. R134a cu supapa de expansiune tip vechi (?!) si 1000 grame pt. R134a cu valva de expansiune de tip nou(?!!). Dupa cum bine observa Eugen, difera tipul de ulei folosit (pt R12-tip 1949870, 240 cm3 iar pt. R134a-tip Synthetic PAG, 295 cm3) asa ca problema nu e simpla deloc...
La o calibra 2.0 8V din 93, cat freon R12 intra? ai idee? am bagat undeva la 650...atat a luat instalatia, din vid...si nu ma multumeste deloc cat frig baga:(
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat