kulea
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
sincer , ciudat se comporta motorul , adica cand ajunge pe la 4000 rpm , "pica in cap" in sensul ca scade puterea la motor cam 2 secunde si apoi isi revine la normal , tin sa precizez ca in acel timp scurt de 2 secunde se aprinde becul galben minunat
am bagat testeru ca mi-am achizitionat asa ceva si zice in felul urmator
P0115 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P0105 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0C) - Not present
P1100 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0C) - Not present
P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit High Input
(0C) - Not present
help please?
am bagat testeru ca mi-am achizitionat asa ceva si zice in felul urmator
P0115 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P0105 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0C) - Not present
P1100 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0C) - Not present
P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit High Input
(0C) - Not present
help please?
- ene george lucian
- *
- 13 mesaje
- din 12 Mai 2010
- Vectra 2003
- Constanta
ene george lucian
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Alexandrescu
- *
- 17 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Vectra 2003 y20DTH
- Vaslui
Alexandrescu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
verifica starea furtunelor de la turbo sau starea electrovalevelor. de regula 2.0 dti are 2 electrovalve insa turbina iti foloseste doar una (ce-a din partea dreapta a doua fiind undeva deasupra radiatoarelor). Becul ala galben (cheia service) este definita ca "defectiune in sistemul electronic al masinii (sau al cutiei daca este vb despre o cutie automata)"
- negruvectra
- *
- 2 mesaje
- din 15 Mai 2010
- Vectra 1998 20tdi
- Valcea
negruvectra
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 20tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Alexandrescu
- *
- 17 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Vectra 2003 y20DTH
- Vaslui
Alexandrescu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
Alexandrescu a scris:alea de la turbo is singurele electrovalve, la alea ma refeream. alte cauze ar mai fi:
- debitemetru de aer;
- modul de incarcare al alternatorului;
- stare a proasta a bateriei;
Ba sunt 3 electrovalve. 1 la turbina si 2 sunt langa baterie . si au am avut probleme cu masina adica cum treceam peste 3000 de ture se aprindea becul galben la bord si numai tragea de loc , trebuia sa opresc motorul si sa il pornesc iar , am schimbat electrovalva de la turbina si tu poate ai schimbato dar poate nu ai pus furtunasele cum trebuie pt ca daca nu le pui bine poti sa pui 100 de electorvalve pt ca tot nu merge asa ca iti doresc multa bafta
- debitemetru de aer;
- modul de incarcare al alternatorului;
- stare a proasta a bateriei;
- Alexandrescu
- *
- 17 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Vectra 2003 y20DTH
- Vaslui
Alexandrescu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
cristixxx a scris:
Alexandrescu a scris:alea de la turbo is singurele electrovalve, la alea ma refeream. alte cauze ar mai fi:
- debitemetru de aer;
- modul de incarcare al alternatorului;
- stare a proasta a bateriei;
Ba sunt 3 electrovalve. 1 la turbina si 2 sunt langa baterie . si au am avut probleme cu masina adica cum treceam peste 3000 de ture se aprindea becul galben la bord si numai tragea de loc , trebuia sa opresc motorul si sa il pornesc iar , am schimbat electrovalva de la turbina si tu poate ai schimbato dar poate nu ai pus furtunasele cum trebuie pt ca daca nu le pui bine poti sa pui 100 de electorvalve pt ca tot nu merge asa ca iti doresc multa bafta - debitemetru de aer;
- modul de incarcare al alternatorului;
- stare a proasta a bateriei;
da,intr-adevar 3 sunt. nu o vedem pe-a 3-a deoarece era "ascunsa"....
kulea
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
da cristixxx asa e
asa patesc si eu , trebuie sa opresc sa scot cheia din contact si dupa merge iarasi
cu electrovalva am mai avut o problema acum 3 ani si am schimbato ( aceea de langa debimetru)
motor 2000 motorina , cutie manuala
am sa ma duc sa caut alta sa o schimb sa vad cum merge
inca ceva , furtunase originale unde as gasi sa le schimb pe toate , nu de alta dar nu as improviza tot felu pe masina , nu am facut asta pana acuma si nici nu am de gand acum
asa patesc si eu , trebuie sa opresc sa scot cheia din contact si dupa merge iarasi
cu electrovalva am mai avut o problema acum 3 ani si am schimbato ( aceea de langa debimetru)
motor 2000 motorina , cutie manuala
am sa ma duc sa caut alta sa o schimb sa vad cum merge
inca ceva , furtunase originale unde as gasi sa le schimb pe toate , nu de alta dar nu as improviza tot felu pe masina , nu am facut asta pana acuma si nici nu am de gand acum
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
kulea a scris:da cristixxx asa e
asa patesc si eu , trebuie sa opresc sa scot cheia din contact si dupa merge iarasi
cu electrovalva am mai avut o problema acum 3 ani si am schimbato ( aceea de langa debimetru)
motor 2000 motorina , cutie manuala
am sa ma duc sa caut alta sa o schimb sa vad cum merge
inca ceva , furtunase originale unde as gasi sa le schimb pe toate , nu de alta dar nu as improviza tot felu pe masina , nu am facut asta pana acuma si nici nu am de gand acum
Parerea mea este sa nu schimbi furtunasele ,numai daca sunt deterioarate , originale nu cred ca gasesti decat la dezmembrari sau la magazine care aduc piese originale ,dar parerea o sustin nu schimba daca nu necesita .,dar tu sti ce vrei bafta
asa patesc si eu , trebuie sa opresc sa scot cheia din contact si dupa merge iarasi
cu electrovalva am mai avut o problema acum 3 ani si am schimbato ( aceea de langa debimetru)
motor 2000 motorina , cutie manuala
am sa ma duc sa caut alta sa o schimb sa vad cum merge
inca ceva , furtunase originale unde as gasi sa le schimb pe toate , nu de alta dar nu as improviza tot felu pe masina , nu am facut asta pana acuma si nici nu am de gand acum
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
intreb si eu aici legat de o problema similara.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
la 100-110 se aprinde martorul in bord si nu mai trage absolut deloc. Coduri de eroare p0105 C, p1100 C Critical system malfunction.
Am curatat EGR, era mizerabil, am verificat furtunasele de vacuum unu din ele cel care merge la electrovalva de langa turbo era fisurat asa ca l-am scurtat. Am curatat senzorul MAP de pe admisie. Nu s-a rezolvat nimic, masina da aceleasi erori la 110km/h . Pe tester am urmatoarele probleme.
-pozitia valvei EGR ramane aceeasi 3% la acceleratie desi am deblocat EGR-u.
-senzorul map indica 1 bar mereu desi comanda din ecu e alta in functie de acceleratie.
La intrarea in EGR pe furtun la acceleratie se simte un pic de vacuum dar nu mult.
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
la 100-110 se aprinde martorul in bord si nu mai trage absolut deloc. Coduri de eroare p0105 C, p1100 C Critical system malfunction.
Am curatat EGR, era mizerabil, am verificat furtunasele de vacuum unu din ele cel care merge la electrovalva de langa turbo era fisurat asa ca l-am scurtat. Am curatat senzorul MAP de pe admisie. Nu s-a rezolvat nimic, masina da aceleasi erori la 110km/h . Pe tester am urmatoarele probleme.
-pozitia valvei EGR ramane aceeasi 3% la acceleratie desi am deblocat EGR-u.
-senzorul map indica 1 bar mereu desi comanda din ecu e alta in functie de acceleratie.
La intrarea in EGR pe furtun la acceleratie se simte un pic de vacuum dar nu mult.
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
bazare a scris:intreb si eu aici legat de o problema similara.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
Salut.
Doua din cele trei se pot schimba intre ele. Au acelasi cod pe capac. daca nu ma insel, cea de la turbina se poate schimba cu cea de la EGR.
Judecand dupa erorile mentionate de tine iti recomand sa faci o proba cu un alt debitmetru si un alt senzor MAP. Testeaza-le pe rand ca sa-ti dai seama care e defect. Imprumuta de la un coleg pt. test. Vezi sa aiba acelasi cod la piese cu cele pe care le ai tu.
Bafta.
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
ms mult de raspuns. Maine o sa pun debitmetrul meu de pe y17dt. stiu ca au acelasi cod. In legatura cu senzorul baro nu am de unde sa gasesc unul prin zona ... sunt la munca in tura pe camp. O sa incerc si sa schimb cele 2 electrovalve intre ele sa vedem ce se intampla. Eventual o sa atasez si un log din OP-com sa arunce o privire posesorii de y20dth.
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
bazare a scris:ms mult de raspuns. Maine o sa pun debitmetrul meu de pe y17dt. stiu ca au acelasi cod. In legatura cu senzorul baro nu am de unde sa gasesc unul prin zona ... sunt la munca in tura pe camp. O sa incerc si sa schimb cele 2 electrovalve intre ele sa vedem ce se intampla. Eventual o sa atasez si un log din OP-com sa arunce o privire posesorii de y20dth.
daca ei debitmetrul de pe y17dt sa aiba codul la sfarsit cu 180 daca nu nu iti merge cum ar trebui si parea mea cu schimbatul intre ele nu te sfatuesc pt ca 1 dintre ele este stricata si da eroare dar nu sti care, cam de [obicei] este cea de langa turbina ,incepe si tu cu ia ,dar cum am mai scris mai sus daca pui furtunele invers merge dar nu la turati chiar daca sunt bune electrovalvele
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Intradevar debitmetrul de pe y17dt are cod cu 180 la sfarsit dar comportamentul masinii este identic. Am schimbat electrovalvele intre ele, cea de la EGR cu cea de la turbo si face la fel. Aveti cumva o poza cu pozitiile furtunelor in cele 3 electrovalve ca sa compar eventual sa remediez? Masina a fost pe la diferiti mesteri si ma gandesc ca poate au pus ceva gresit. Mai ales ca am gasit acel furtun spart si ma asteptam ca cei care au verificat masina sa gaseasca fisura.
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
bazare a scris:Intradevar debitmetrul de pe y17dt are cod cu 180 la sfarsit dar comportamentul masinii este identic. Am schimbat electrovalvele intre ele, cea de la EGR cu cea de la turbo si face la fel. Aveti cumva o poza cu pozitiile furtunelor in cele 3 electrovalve ca sa compar eventual sa remediez? Masina a fost pe la diferiti mesteri si ma gandesc ca poate au pus ceva gresit. Mai ales ca am gasit acel furtun spart si ma asteptam ca cei care au verificat masina sa gaseasca fisura.
nu am poza dar nu ai si tu prieten ,coleg cu motor ca al tau? eu iti dau nr de telefon dar nu stiu daca te pot ajuta asa 0765045153 bafta
kulea
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
problema a fost rezolvata un debidmetru nou si cateva furtunase de la vaccum schimbate , totull merge perfect , doar ca
iar va cer ceva sfaturi daaca se poate
in seara asta , adica sambata seara vreau sa plec in croatia , din pacate azi cand am ajuns acasa mi sa aprins becul minunat iarasi .
am bagat testerul , si a aparut o eroare
p0115 , nu stiu ce vrea sa zica aia , poate ma ajutati si voi , e ceva grav? ce s-ar putea intampla cel mai grav, ?
ceva informatii va rog. ms
y20dth - 2001 - vectra b
pe sait am mai citit ca ar fi vorba de ceva de la racire motor? daca bine am tinut minte ,
eu am o problema cu termocupla , nu cupleaza pe viteza 1 de racire , cand intra intra direct pe a 2-a viteza , nu e o problema , temperatura nu trece de maximmmm de 92 , 93 de grade
iar va cer ceva sfaturi daaca se poate
in seara asta , adica sambata seara vreau sa plec in croatia , din pacate azi cand am ajuns acasa mi sa aprins becul minunat iarasi .
am bagat testerul , si a aparut o eroare
p0115 , nu stiu ce vrea sa zica aia , poate ma ajutati si voi , e ceva grav? ce s-ar putea intampla cel mai grav, ?
ceva informatii va rog. ms
y20dth - 2001 - vectra b
pe sait am mai citit ca ar fi vorba de ceva de la racire motor? daca bine am tinut minte ,
eu am o problema cu termocupla , nu cupleaza pe viteza 1 de racire , cand intra intra direct pe a 2-a viteza , nu e o problema , temperatura nu trece de maximmmm de 92 , 93 de grade
- blondutzu_80
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Zafira 2001 Y20DTH
- Valcea
blondutzu_80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
Acelesi probleme le am si eu, la o Zafira, motor y20dth, an 2001. Cum ai rezolvat problemele? Ms!
bazare a scris:intreb si eu aici legat de o problema similara.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
la 100-110 se aprinde martorul in bord si nu mai trage absolut deloc. Coduri de eroare p0105 C, p1100 C Critical system malfunction.
Am curatat EGR, era mizerabil, am verificat furtunasele de vacuum unu din ele cel care merge la electrovalva de langa turbo era fisurat asa ca l-am scurtat. Am curatat senzorul MAP de pe admisie. Nu s-a rezolvat nimic, masina da aceleasi erori la 110km/h . Pe tester am urmatoarele probleme.
-pozitia valvei EGR ramane aceeasi 3% la acceleratie desi am deblocat EGR-u.
-senzorul map indica 1 bar mereu desi comanda din ecu e alta in functie de acceleratie.
La intrarea in EGR pe furtun la acceleratie se simte un pic de vacuum dar nu mult.
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
Datele problemei:
astra g 2001 y20dth
la 100-110 se aprinde martorul in bord si nu mai trage absolut deloc. Coduri de eroare p0105 C, p1100 C Critical system malfunction.
Am curatat EGR, era mizerabil, am verificat furtunasele de vacuum unu din ele cel care merge la electrovalva de langa turbo era fisurat asa ca l-am scurtat. Am curatat senzorul MAP de pe admisie. Nu s-a rezolvat nimic, masina da aceleasi erori la 110km/h . Pe tester am urmatoarele probleme.
-pozitia valvei EGR ramane aceeasi 3% la acceleratie desi am deblocat EGR-u.
-senzorul map indica 1 bar mereu desi comanda din ecu e alta in functie de acceleratie.
La intrarea in EGR pe furtun la acceleratie se simte un pic de vacuum dar nu mult.
Acum intrebarile cum pot sa verific cele 3 electrovalve si sunt interschimbabile intre ele pentru ca eu pe ele le banuiesc. Astept si alte pareri.
- blondutzu_80
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Zafira 2001 Y20DTH
- Valcea
blondutzu_80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cosminnn01
- *
- 26 mesaje
- din 15 Dec 2013
- Astra 2001 Y20DTH
- Arges
cosminnn01
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2013
- Mesaj Privat