M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Imi curge ulei..de vreo 2 luni..tot am fost pe la fel de fel de mecanici si nu mi`au rezolvat nimic.. masina nu trage... am aprins un bec cu un robinet parca si semnu ala de la curent.... la 4500 imi da refuz de sarcina si imi curge ulei pe la semeringul dintre motor si cutie cik... e posibil ca din cauza asta sa traga asa prost si sa consume 18 ?
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
OMEGA_B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
OMEGA_B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
" sau cablul care duce la el e copt"
LIPSA DE ULEI NU ITI "DA IN NAS" SI NICI NU ITI DA CONSUM MARE. POATE EVENTUAL MOTORUL ARE UN ZGOMOT MAI METALIC SI SE INCINGE MAI REPEDE DAR ATAT INSA SENZORUL ALA DACA NU CITESTE EXACT ASTA ITI FACE. CAND PLECI DE PE LOC DA SA SE INECE SI TREBUIE SA O TII DIN AMBREIAJ + CONSUMUL CRESTE CAM CU 3-4 LITRI FATA DE CEL NORMAL.
LIPSA DE ULEI NU ITI "DA IN NAS" SI NICI NU ITI DA CONSUM MARE. POATE EVENTUAL MOTORUL ARE UN ZGOMOT MAI METALIC SI SE INCINGE MAI REPEDE DAR ATAT INSA SENZORUL ALA DACA NU CITESTE EXACT ASTA ITI FACE. CAND PLECI DE PE LOC DA SA SE INECE SI TREBUIE SA O TII DIN AMBREIAJ + CONSUMUL CRESTE CAM CU 3-4 LITRI FATA DE CEL NORMAL.
- Eduard_tigra
- **
- 154 mesaje
- din 08 Mar 2010
- Tigra 1998 x16xe
- Prahova
Eduard_tigra
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1998 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
Hristos a Inviat!Problema cu consumul nu are cum sa fie de la ulei ci mai degraba de la senzor cum spune si celalalt opelist.Iar ca sa fii sigur ca e semeringul dintre cutie si motor cand e motorul cald ar trebui sa-ti picure ulei pe dedesubt si se vede pe unde ca are un canal de scurgere special pt asa ceva ;)bafta
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
mai mult de o parere nu vei gasi, vrei sa vin eu de la bucuresti sa o repar , in alta ordine de idei, e senzorul de vina, schimba-l! nimeni nu va veni sa o faca in locul tau, totusi, avand in vedere ca l-ai mai schimbat de 2-3 ori vezi sa nu fie cablul, sa nu faca scurt pe undeva sau un contact slab sa nu fie, senzorii sa fie buni, dar sa iti dea eroare din cauza cablului
simeringul e alta treaba, nu el iti afecteaza consumul si alte alea, probabil ca pierzi foarte putin ulei pe acolo, daca nu le ai cu mecanica, gaseste un mecanic si spune-i problema ta
simeringul e alta treaba, nu el iti afecteaza consumul si alte alea, probabil ca pierzi foarte putin ulei pe acolo, daca nu le ai cu mecanica, gaseste un mecanic si spune-i problema ta