- alcapone
- OP
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
sal'tare tuturor! am si eu o problemuta mik a calibra sfi. am spart un furtun la racitorul de ulei zilele trecute si am mers cativa km cu un nivel mai mic de ulei in baie cred ca 3-3,5l. am inlocuit furtunul si peste uleiul ramas am completat cu castrol magnatec 10W40. masina merge ok ,dar la relanti imi falcaie in bord martorul rosu de la ulei cred ca cel pt presiune. atunci cand accelerez la macar 1000rpm ,becul se stinge. daca scot joja ies aburi. eu cred ca se manifesta asa din cauza:
-uleiului amestecat
-motorul scapa compresie in baie
-senzor ulei defect
-uleiul nu ajunge in racitorul de ulei, pt ca are o teava putin gatuita
voi de ce credeti ca scoate aburi pe la joja?
sau martorul acela din ce cauza se poate aprinde?
-uleiului amestecat
-motorul scapa compresie in baie
-senzor ulei defect
-uleiul nu ajunge in racitorul de ulei, pt ca are o teava putin gatuita
voi de ce credeti ca scoate aburi pe la joja?
sau martorul acela din ce cauza se poate aprinde?
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alcapone
- OP
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alcapone
- OP
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alcapone
- OP
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alcapone
- OP
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
s-a rezolvat. la inceput cand am pus uleiul castrol peste cel vechi se faceau vapori in baie si imi arunca pe la garnituri,destul de mult. dupa ce am mers 3 zile cu masina am vazut ca nu mai sunt vapori cand scot joja, si scurgerile s-au oprit, acum nu mai da pic de ulei pe nicaieri. si in mod miraculos becul s-a stins. cred ca sunt mai multe cauze care au dus la aprinderea martorului:
-senzorul de la vibrochen era defect si motorul statea la o turatie mai mica,aproximativ 800-900rpm.
-uleiul nou nu se omogenizase cu cel vechi.
-in momentul in care mi s-a spart furtunul la racitorul de ulei, eu am pierdut uleiul de pe conductele de la radiatorul acela mic. atunci cand am completat el a umplut mai greu racitorul, pt ca am o conducta strangulata si nu prea are curgere. deci exista mai multe cauze.
-senzorul de la vibrochen era defect si motorul statea la o turatie mai mica,aproximativ 800-900rpm.
-uleiul nou nu se omogenizase cu cel vechi.
-in momentul in care mi s-a spart furtunul la racitorul de ulei, eu am pierdut uleiul de pe conductele de la radiatorul acela mic. atunci cand am completat el a umplut mai greu racitorul, pt ca am o conducta strangulata si nu prea are curgere. deci exista mai multe cauze.