guldash
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut la toti... Sunt nou pe aici si tin sa mentionez ca nu am prea multa experienta in mecanica (tinde spre 0) dar am cateva probleme si caut ajutorul vostru....
Am dat "cautare",am "rasfoit" paginile din acest forum si am dat peste cateva topicuri dar care nu prea m`au ajutat...
Am un Opel vectra b din `96 si cei drept am cateva probleme la el... Are un motor de 1.6 Ecotech cu transmisie manuala in 5 trepte,avand 215000 km rulati si revizie la zi (mai multe nu stiu dupa cum am zis nu prea am exp in domeniu )
Sa incepem cu problemele marunte ... De cand am luat`o beculetul din bord pentru indicarea "low fuel" nu merge.Am fost la service de 2 ori in incercarea de a rezolva problema,au dat jos bordul si au schimbat beculetele dar nimic.De asemenea ,cum am mai citit pe acest forum, si eu am impresia ca acul de benzina indica prost si ma gandesc k o fi de la sonda.Consumul masinii e de aprox 10l/100 km in oras ,consum destul de mare dupa parerea mea.
Problema cea mai mare cu care ma confrunt este ca daca merg q peste 120-130 km pe ora ,nu mereu , dar destul de des se intampla sa m`i se aprinda becul de "engine" in bord iar daca apoi opresc masina si o las la relantii imi tremura volanul si motorul parca da sa moara,iar in unele cazuri m`i s`a intamplat sa m`i se opreasca motorul in mers. Prima oara cand m`i s`a oprit motorul in mers (acum circa 6 luni) am fost la service si au zis ca este de la "EKG" pe care m`i l`au dat jos si l`au curatat.Dupa aceasta operatiune timp de 3 luni nu au mai fost probleme,dar iata ca insa au aparut din nou. Ce ma intriga pe mine cel mai mult e ca daca ,dupa ce se intampla ce am descris mai sus,opresc motorul si il las 5-10 min cand pornesc dinou toata treaba dispare.Chiar nu intzeleg ce poate fi.Tot acel "EKG"?M`as duce la service dar din pacate nu am bani (studentia asta ... )
Problema principala pt care am apelat la acest forum este urmatoarea: cand am cumparat masina plasticul ce adaposteste boxa mare de pe usa din fata dreapta era crapat.Atunci nu i`am dat importanta insa in ultima perioada boxa aceea bazaie chiar si la un volum redus lucru ce afecteaza foarte mult sunetul muzicii.M`am uitat eu putin si am constatat k daca apas pe plasticul acela cu o forta constanta dar nu prea mare bazaitul se reduce sau chiar sisteaza si m`a gandeam ca problema sa fie de la plastic iar boxa sa nu fie deloc afectata.Tot din cauza ca nu am bani de a ma duce la un service ceva,dar si din dorinta de a scapa de acel bazait stresant mi`am propus sa desfac panoul usii sa vad exact ce se intampla.Am cautat tutorial pe google si pe acest forum 2 zile dar nu am gasit nimic concret pt a ma ajuta sa desfac acel panou iar ne avand experienta imi e frica sa nu stric ceva.Daca ma poate ajuta cineva cu un link la un tutorial bun sau ceva sfaturi. P.S. geamurile sunt full manuale
Multumesc celor care au pierdut timp sa citeasca acest topic si sper ca poate gasesc si eu raspunsuri la unele chestii mentionate.Sunt foarte atasat de aceasta masina si vreau sa o ingrijesc pe cat de mult pot.In ciuda problemelor care le am cu ea ,e o masina fffff bine construita si nu vreau sa renunt deloc la ea.
Am dat "cautare",am "rasfoit" paginile din acest forum si am dat peste cateva topicuri dar care nu prea m`au ajutat...
Am un Opel vectra b din `96 si cei drept am cateva probleme la el... Are un motor de 1.6 Ecotech cu transmisie manuala in 5 trepte,avand 215000 km rulati si revizie la zi (mai multe nu stiu dupa cum am zis nu prea am exp in domeniu )
Sa incepem cu problemele marunte ... De cand am luat`o beculetul din bord pentru indicarea "low fuel" nu merge.Am fost la service de 2 ori in incercarea de a rezolva problema,au dat jos bordul si au schimbat beculetele dar nimic.De asemenea ,cum am mai citit pe acest forum, si eu am impresia ca acul de benzina indica prost si ma gandesc k o fi de la sonda.Consumul masinii e de aprox 10l/100 km in oras ,consum destul de mare dupa parerea mea.
Problema cea mai mare cu care ma confrunt este ca daca merg q peste 120-130 km pe ora ,nu mereu , dar destul de des se intampla sa m`i se aprinda becul de "engine" in bord iar daca apoi opresc masina si o las la relantii imi tremura volanul si motorul parca da sa moara,iar in unele cazuri m`i s`a intamplat sa m`i se opreasca motorul in mers. Prima oara cand m`i s`a oprit motorul in mers (acum circa 6 luni) am fost la service si au zis ca este de la "EKG" pe care m`i l`au dat jos si l`au curatat.Dupa aceasta operatiune timp de 3 luni nu au mai fost probleme,dar iata ca insa au aparut din nou. Ce ma intriga pe mine cel mai mult e ca daca ,dupa ce se intampla ce am descris mai sus,opresc motorul si il las 5-10 min cand pornesc dinou toata treaba dispare.Chiar nu intzeleg ce poate fi.Tot acel "EKG"?M`as duce la service dar din pacate nu am bani (studentia asta ... )
Problema principala pt care am apelat la acest forum este urmatoarea: cand am cumparat masina plasticul ce adaposteste boxa mare de pe usa din fata dreapta era crapat.Atunci nu i`am dat importanta insa in ultima perioada boxa aceea bazaie chiar si la un volum redus lucru ce afecteaza foarte mult sunetul muzicii.M`am uitat eu putin si am constatat k daca apas pe plasticul acela cu o forta constanta dar nu prea mare bazaitul se reduce sau chiar sisteaza si m`a gandeam ca problema sa fie de la plastic iar boxa sa nu fie deloc afectata.Tot din cauza ca nu am bani de a ma duce la un service ceva,dar si din dorinta de a scapa de acel bazait stresant mi`am propus sa desfac panoul usii sa vad exact ce se intampla.Am cautat tutorial pe google si pe acest forum 2 zile dar nu am gasit nimic concret pt a ma ajuta sa desfac acel panou iar ne avand experienta imi e frica sa nu stric ceva.Daca ma poate ajuta cineva cu un link la un tutorial bun sau ceva sfaturi. P.S. geamurile sunt full manuale
Multumesc celor care au pierdut timp sa citeasca acest topic si sper ca poate gasesc si eu raspunsuri la unele chestii mentionate.Sunt foarte atasat de aceasta masina si vreau sa o ingrijesc pe cat de mult pot.In ciuda problemelor care le am cu ea ,e o masina fffff bine construita si nu vreau sa renunt deloc la ea.
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am inteles,deci in cazul tau masina are probleme la inima.E de rau,incearca sa nu ii mai dai sa manance gras si taie-i portia la dulciuri pentru ca se pare ca e supraponderala.Dupa o luna mai fa-i un EKG si vezi cum iese.
Pana una alta da-i un search dupa curatare EGR si fa operatiunea singur.E si un tutorial.
Si daca mai ai putin timp,citeste si regulamentul si vezi ce scrie acolo despre cum ar trebui sa sune un titlu de thread.
Mult noroc si multa sanatate la masina.
In ultima instanta ar merge si un bypass
Pana una alta da-i un search dupa curatare EGR si fa operatiunea singur.E si un tutorial.
Si daca mai ai putin timp,citeste si regulamentul si vezi ce scrie acolo despre cum ar trebui sa sune un titlu de thread.
Mult noroc si multa sanatate la masina.
In ultima instanta ar merge si un bypass
geugen
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca bordul e fara turometru nu o sa se aprinda becul de la benzina in veci , asa prevede , valva egr se poate curata fara deplasare la service si implicit fara plata manoperei (numai sa te documentezi de pe forum cum se face ) , pt demontarea capitonajului trebuie sa demontezi manerul negru de plastic , polita de jos si 4 cleme laterale , cauta cu atentie pe forum , asa m-am lamurit si eu . Cu respect !