TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Azi am vrut sa schimb bujiile,cand am desfacut capacu,era plin de ulei ,adica aproape acoperite de ulei.De ce?motoru porneste bine,nu da nici un semn de boala.Am citit prin forum diferite pareri,ca trebuie segmentat motoru.Ce trebuie sa fac?sa fie doar garnitura?masina e omega 2000 16v x20xev din 98
TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca pentru silicon, trebuie sa degresezi complet cu acetona, decarbusol sau benzina ambele suprefete sa ai rezultate bune. Si silicon nu trebuie bagat mult, sa nu se duca tot in motor, in sorbul de la pompa de ulei. Si ala pe care il pui, trebuie sa fie bun, nu ketch up de la coltul strazii. Si ca un trick, pune negru, sa nu se vada ca ai facut interventie acolo, rosul sare in ochi.
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
stefan26 a scris:Acolo ajuge ulei din cauza ca garnitura de la capacul de la culbutori nu mai etanseaza. Bujiile nu se ung!
stiam ca nu ai cum sa ungi bujiile logic dar pe acolo circula ulei in cantitati mici dar nu stiu de ce asa mi-au spus mai multi mecanici SI STITI CA ADMISIA LA XEV ESTE CU GEOMETRIE VARIABILA K LA DIESEL ??
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
mariustart- Suspendat
- 36 mesaje
- din 07 Dec 2009
- Calibra 1995 c20ne
- Alba
mariustart- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alba
- Masina: Calibra 1995 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2009
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
citez din carte ,,sistemul de aspiratie cu geometrie variabila;in conducta de admisie curbata sub forma de spirala se afla 4 clapete de comutare separate - una pt fiecare cilindru-montate pe un arbore dispus central - calea de aspiratie este scurtata cand clapetele sant deschisse si lungita cand sant inchisa clapetele sant comandate de modulul de comanda al motorului in functie de starea de exploatare si turatie la o valoare a turatiei de peste 3600 rot/min clapetele sat deschise din principiu avantajul acestui sistem este marirea cuplului motor in special pe plaja inferioara de turatii''
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Trebuie foarte bine curatat/degresat capac si buza de la chiulasa pe care calca garnitura, se verifica daca capacul nu are fisuri sau deformari. Se unge canalul din capac cu putin silicon, se pune garnitura, se 'ajusteaza' cu degetul si ceva silicon dupa care se pune pe pozitie, suruburile se strang ca la chiulasa usooor, se verifica daca nu cumva pierde pe la garnituri suruburi.
e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat