Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • TUDY80

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Omega 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi am vrut sa schimb bujiile,cand am desfacut capacu,era plin de ulei ,adica aproape acoperite de ulei.De ce?motoru porneste bine,nu da nici un semn de boala.Am citit prin forum diferite pareri,ca trebuie segmentat motoru.Ce trebuie sa fac?sa fie doar garnitura?masina e omega 2000 16v x20xev din 98
Skip ads

  • TUDY80

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Omega 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat

cam asa arata
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
un pahar de benzina pe scaun si o bricheta si ai rezolvat cazul
da-i foc...Smile)))
glumeam
habar n-am care este problema incercam sa fac haz de necaz

haz de necaz se face doar pentru propria persoana
cand faci haz de necazul altuia se numeste nesimtire
la urmatoarea abatere, 7 zile suspendare

  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
e garnitura de la capacul axelor cu came nu tre sa segmentezi motorul !
  • TUDY80

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Omega 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai dreptat,schimbat garnitura si ceva silicon si sa rezolvat.Multumesc!
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca pentru silicon, trebuie sa degresezi complet cu acetona, decarbusol sau benzina ambele suprefete sa ai rezultate bune. Si silicon nu trebuie bagat mult, sa nu se duca tot in motor, in sorbul de la pompa de ulei. Si ala pe care il pui, trebuie sa fie bun, nu ketch up de la coltul strazii. Si ca un trick, pune negru, sa nu se vada ca ai facut interventie acolo, rosul sare in ochi.
  • mirac

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
si am aceeasi problema .am cumparat o garnitura la capacul de deasupra . cica de acolo era problema.aveam bujiile inecate in ulei si era si pe deasupara capacului,dar motorul mergea bine
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut dati cu cautare si o sa vedeti ca pe acolo circula ulei asa ca stati linistiti bafta
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acolo ajuge ulei din cauza ca garnitura de la capacul de la culbutori nu mai etanseaza. Bujiile nu se ung!
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
stefan26 a scris:Acolo ajuge ulei din cauza ca garnitura de la capacul de la culbutori nu mai etanseaza. Bujiile nu se ung!
stiam ca nu ai cum sa ungi bujiile logic dar pe acolo circula ulei in cantitati mici dar nu stiu de ce asa mi-au spus mai multi mecanici SI STITI CA ADMISIA LA XEV ESTE CU GEOMETRIE VARIABILA K LA DIESEL ??
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
offtopic
admisie cu geometrie variabila Smile))buna asta
si turbina cum e patrata fixa Smile)))
  • mariustart

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Calibra 1995 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Scuze, dar ulei nu circula pe acolo sub nici o forma, orice ai face.Ce au bujiile si fisele mai ales cu uleiul?
o garnitura la capac 30-40 lei,niste suruburi de desfacut si trei furtune, un pic chef de munca si s-a rezolvat cazul.
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
citez din carte ,,sistemul de aspiratie cu geometrie variabila;in conducta de admisie curbata sub forma de spirala se afla 4 clapete de comutare separate - una pt fiecare cilindru-montate pe un arbore dispus central - calea de aspiratie este scurtata cand clapetele sant deschisse si lungita cand sant inchisa clapetele sant comandate de modulul de comanda al motorului in functie de starea de exploatare si turatie la o valoare a turatiei de peste 3600 rot/min clapetele sat deschise din principiu avantajul acestui sistem este marirea cuplului motor in special pe plaja inferioara de turatii''
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
lucian17crw noi vorbim cu totul alta treaba, el are bujiile pline de ulei curs pe la garnitura capac culbutori, acum e mai clar?
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
da sef stiu ca am fost off topic scuze
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am mai învãțat ceva .
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema la o calibra cu motorul x20xev...am inlocuit garnitura..putin silicon..dar tot curge...ce sa-i mai fac? mai am un prieten cu o leganza cu motor aproape la fel..aceeasi problema...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie foarte bine curatat/degresat capac si buza de la chiulasa pe care calca garnitura, se verifica daca capacul nu are fisuri sau deformari. Se unge canalul din capac cu putin silicon, se pune garnitura, se 'ajusteaza' cu degetul si ceva silicon dupa care se pune pe pozitie, suruburile se strang ca la chiulasa usooor, se verifica daca nu cumva pierde pe la garnituri suruburi.
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Uneori se poate ca dupa inlocuirea garniturei sa persiste problema
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In acest caz trebuie inlocuit si capacul de la culbutori. Aceasi problema am avut si eu la un Omega B 2.5 V6 pina i-am inlocuit capacele cu tot cu garniturile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR