- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Y17DT din 2001.De ceva timp mi se aprindea masinuta cu cheita...Am facut testul pseudoagrafa si a iesit 0400-EGR, rezultat confirmat si de Angi Olteanu (DB77AAA) cu interfata de diagnoza....Am stat intr-o seara cam acum o saptamana si am desfacut EGR si l-am curatat (mai mult el )...Dar degeaba se pare pt ca martorul cu masinuta se incapataneaza sa apara in continuare(am verificat din nou si e tot p0400).Acum, ce am obs eu....apare cand merg mai mult timp constant, dispare cand repornesc motorul, mai dispare si in timpul mersului...ma gandesc sa nu fie ceva de pe langa EGR, poate sonda Lambda, din ce am mai citit pe aici...Rog colegii forumisti cu experienta sa imi dea si mie o idee, unde sa ma mai uit, cu ce sa incep.
Multumesc
Am un Y17DT din 2001.De ceva timp mi se aprindea masinuta cu cheita...Am facut testul pseudoagrafa si a iesit 0400-EGR, rezultat confirmat si de Angi Olteanu (DB77AAA) cu interfata de diagnoza....Am stat intr-o seara cam acum o saptamana si am desfacut EGR si l-am curatat (mai mult el )...Dar degeaba se pare pt ca martorul cu masinuta se incapataneaza sa apara in continuare(am verificat din nou si e tot p0400).Acum, ce am obs eu....apare cand merg mai mult timp constant, dispare cand repornesc motorul, mai dispare si in timpul mersului...ma gandesc sa nu fie ceva de pe langa EGR, poate sonda Lambda, din ce am mai citit pe aici...Rog colegii forumisti cu experienta sa imi dea si mie o idee, unde sa ma mai uit, cu ce sa incep.
Multumesc
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vad in profil ca ai 1.7dti. Trebuie sa vezi exact ce fel de P0400 iti iese la diagnoza. In Opel TIS (click pe poza de jos) sunt 6 versiuni de eroare pentru y17dt. Identifica exact tipul de P0400 si in functie de el urmeaza procedura de verificare conform TIS.
N-ai sa vezi niciodata la diesel sonda lambda. Doar benzinarele au.
N-ai sa vezi niciodata la diesel sonda lambda. Doar benzinarele au.
cosmindpg
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 y17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2010
- Mesaj Privat
Buna seara.Sunt pe cale sa achizitionez (la schimb) un Astra Coupe cu motor y17dt din 2003.
Am citit multe discutii pe acest forum si sincer nu prea mi-a lasat o impresie prea buna.Am o perioada mai proasta cu banii si de-asta sunt nevoit sa-mi iau o masina cu consum mai mic si cu taxe mai mici (am un SAAB 95, 2.3 benzinar , turbo)
E cineva care a avut sau are y17dt si e multumit? Parca nu-mi vine sa cred cate probleme am citit ca are acest motor.Chiar asa de praf sa fie?
Am citit multe discutii pe acest forum si sincer nu prea mi-a lasat o impresie prea buna.Am o perioada mai proasta cu banii si de-asta sunt nevoit sa-mi iau o masina cu consum mai mic si cu taxe mai mici (am un SAAB 95, 2.3 benzinar , turbo)
E cineva care a avut sau are y17dt si e multumit? Parca nu-mi vine sa cred cate probleme am citit ca are acest motor.Chiar asa de praf sa fie?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Toate motoarele au probleme, bube, hibe mai mult sau mai putin. Nimic si nimeni nu e perfect. E de preferat insa sa cumperi ceva despre care stii si poti afla multe informatii. 1.7dti este foarte raspandit, lumea in general e multumita de el. Fiind raspandit s-au aflat problemele si remediile. Sunt 4-5 bube care se pot remedia foarte usor si ieftin daca stii unde sa te duci, la cine sa apelezi. Eu ma declar multumit: nu m-a lasat niciodata in drum, primeste cate un plin pe luna, filtre si ulei de calitate anual, a pornit tot timpul (3 ani) la sfert de sfert de cheie si nu s-a oprit decat la comanda mea (adica tot din cheie). Evident, a avut parte de supraveghere stricta si de mentenanta de calitate conform informatiilor gasite pe clubopel.com.
cosmindpg
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 y17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am citit topicul cu problemele acestui tip de motor.Chiar maine vreau sa-l sun pe tipul de la ecu.ro...parca Mihai il cheama.
Sincer, daca ma crezi eu la masina mea , luata second din Suedia la 187.000 Km am schimbat doar consumabile (filtre, bujii si placute de frana, baterie si o bucsa) si m-am cam speriat putin cand am citit cate probleme sunt cu acest tip de OPEL.
Sunt de acord cu tine ca daca ai grija de masina o ai mult timp
Cel mai derajant mi s-a parut problema cu motorina care se scurge in ECU
Mai astept si alte pareri ale posesorilor de y17dt
Sincer, daca ma crezi eu la masina mea , luata second din Suedia la 187.000 Km am schimbat doar consumabile (filtre, bujii si placute de frana, baterie si o bucsa) si m-am cam speriat putin cand am citit cate probleme sunt cu acest tip de OPEL.
Sunt de acord cu tine ca daca ai grija de masina o ai mult timp
Cel mai derajant mi s-a parut problema cu motorina care se scurge in ECU
Mai astept si alte pareri ale posesorilor de y17dt
- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
[quote="djtaotao"]Vad in profil ca ai 1.7dti. Trebuie sa vezi exact ce fel de P0400 iti iese la diagnoza. In Opel TIS (click pe poza de jos) sunt 6 versiuni de eroare pentru y17dt. Identifica exact tipul de P0400 si in functie de el urmeaza procedura de verificare conform TIS.
N-ai sa vezi niciodata la diesel sonda lambda. Doar benzinarele au.
[/quote
Mersi mult de informatii...Cand am fost la Angi era parca ultima cu circuit malfunction.Acum dupa ce am curatat-o e posibil sa fie una din celelalte 5 ramase?
N-ai sa vezi niciodata la diesel sonda lambda. Doar benzinarele au.
[/quote
Mersi mult de informatii...Cand am fost la Angi era parca ultima cu circuit malfunction.Acum dupa ce am curatat-o e posibil sa fie una din celelalte 5 ramase?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Asa cum spuneam si la adresa:
https://www.clubopel.com/vie...hlight=egr+x17dtl
inclusiv "debitmetrul" poate fi cauza
--------------------
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru :
coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
IAT - intre -5 si +45 grade
presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
----------------------
Cum IAT-ul este in debitmetru e posibil ca rezolvarea sa fie prin schimbarea debitmetrului.
Dupa caz, vedeti daca nu cumva e posibil sa schimbati numai senzorul nu si carcasa de plastic a acestuia
https://www.clubopel.com/vie...hlight=egr+x17dtl
inclusiv "debitmetrul" poate fi cauza
--------------------
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru :
coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
IAT - intre -5 si +45 grade
presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
----------------------
Cum IAT-ul este in debitmetru e posibil ca rezolvarea sa fie prin schimbarea debitmetrului.
Dupa caz, vedeti daca nu cumva e posibil sa schimbati numai senzorul nu si carcasa de plastic a acestuia