Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
buna seara

Masina nu functioneaza cum trebuie, motorul are un tremurat si nu se accelereaza cum trebuie, pana in 2000rot te rogi de el (si dupa parca
tot la fel e, dar acolo ajuta si turbina)
Am deja celebra problema cu motorina in ECU, si doresc sa schimb ECU cu unul dupa alta masina, in familie mai exista inca o masina din acelasi an de fabricatie 100% functionala, fara probleme la motor, deci pot imprumuta dupa ea tot ce trebuie.

Vreau sa vad daca problemele sunt de la ECU sau din alte cauze (injectoare infundate etc), ce altceva mai trebuie sa schimb in afara de ECU pentru a putea testa?

Ambele masini sunt fabricate in 2001 (talon, nu stiu data exacta) singura diferenta e ca una are AC si una nu
Astra G y17dt
Risc sa stric ceva schimband ECU intre ele?

Multumesc
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ECU, Imobilizatorul si cip-ul din cheie.
Nu strici nimic daca schimbi ECU intre ele.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si cand schimbi echipamentele intre ele neaparat bateria deconectata la ambele masini altfel risti sa ai 2 masini defecte .
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ECU, IMO si cip-ul din cheie. Cum au zis si colegii prima operatie este scoaterea bornelor bateriilor. Atentie sa fie acelasi cod scris pe ecu. Al meu spre exemplu e DMRW. Am incercat cu altul cu alt cod si nu a pornit. Faptul ca una are AC si cealalta nu, nu este o problema. Si in cazul meu tot asa au stat lucrurile. Ambele masini dupa pornire au generat cate un cod de eroare: una din cauza absentei senzorului de presiune AC si cealalta datorita lipsei ventilatorului de racire motor. Ignora erorile, mergi cu checkengine aprins dar tine cont ca nu iti functioneaza ventilatorul de racire la niciuna.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu am pus pe Y17DIT (cel din 2000) ECU de Y17DT (al meu, de 2003) si a pornit la prima cheie, fara erori, fara disfunctionalitati.

BTW, nu am dat nici o borna de la baterie jos.
  • the_lord

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:eu am pus pe Y17DIT (cel din 2000) ECU de Y17DT (al meu, de 2003) si a pornit la prima cheie, fara erori, fara disfunctionalitati..


ai schimbat numai ECU intre ele sau si cheile si cutia decodoare?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ECU + Imobilizator. Cheia mea am tinut-o aproape de imobilizator ca sa recunoasca cip-ul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR