Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • ksr00

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Magazinele de piese auto ofera garantie pe piese, daca acestea sunt montate intr-un service autorizat (se poate dovedi cu factura).
Service-ul ofera garantie pe manopera (sau nu).

Ce inseamna concret fiecare din cele doua situatii? Ce se intampla atunci cand apare o problema? Cum se demonstreaza cui apartine vina? Experiente?
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Chiar nu inteleg nici eu,
E panarama mare cu asta...
Acum depinde daca aceeasi firma are si service si magazin, sau daca sunt separat.
Am observat 2 chestii:
1) cand mi-am luat de de la un magazin de piese radiatorul de A/C scria pe factura ca am garantie doar daca fac reparatia la un service autorizat RAR.
2) cand am cumparat un rulment si un etrier( la cateva luni distanta) de la un mag care are si service, montandu-le la ei, mi-au dat un carnetel si scrie codul rulmentului/etrierului si km interventiei, fara sa pomeneasca nimic de garantie, dar tanti de acolo mi-a zis ca am 12 luni...Nu am primit factura, si nici bon fiscal, doar acel carnetel stampilat si semnat de patronul service-ului.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ksr00 a scris:... cui apartine vina?

A utilizatorului desigur. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR