- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
am nevoia sa indrept volanul sa-l dau un dinte spre dreapta. la mercedes kobra am desfacut sigla din centrul volanului am venit cu tubuara in cruce unul a tinut volanul eu am rotit cu toata puterea si cind a pocnit o data am crezut ca am rupt volanul.[a pocnit solutia de pe surub din fabrica] s-a desfacut si am rezolvat problema.acum e vorba de frontera si cind vreau sa umblu imi suna claxonul.daca scot borna m-am nenorocit nu mai merge nimic.trebuie resetat calculatorul si cu toate ca am cartoteca cu codul nu am curaj. nu ar fi o problema ca scot siguranta de la claxon dar cum se desface capacul de la volan. nu cumva are aiberg acolo si si umblind eu pe acolo mi se declansaza in bot???????. am incercat sa trag capacul in sus dar nu merge imi este frica sa nu stric ceva.dmnul stelea am vazut ca sunteti cel mai batos pe forum aveti idee cum se desface?????.este vorba de ultimul model 2004 si nu stiu sa fie pericol daca desfac. va salut poate cineva ma ajuta ma inerveaza ca nu am volanul perfec pe diractie. salutam fronteristii si organizatorii forumului CLUB OPEL.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Ar fi ajutat mai mult o poza cu volanul ... Si eu am claxonul tot pe volan, dar se scoate usor partea cu sigla pe care apesi. Cred ca e suficient sa fie motorul oprit, ca sa nu fie alimentate dispozitivele. Senzorul de Airbag se afla undeva prin botul masinii.
Dar, nu asta e solutia. Nu trebuie rotit volanul pe ax, ca nu de acolo s-a dereglat directia ci din capetele de bara, dar nu oricine se baga. Cred ca colegul Stoica Aurelian se pricepe mai bine, dar nu prea l-am mai vazut pe forum.
Dar, nu asta e solutia. Nu trebuie rotit volanul pe ax, ca nu de acolo s-a dereglat directia ci din capetele de bara, dar nu oricine se baga. Cred ca colegul Stoica Aurelian se pricepe mai bine, dar nu prea l-am mai vazut pe forum.
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Musai trebuie scoasa borna de la baterie, sau daca stiti care e - siguranta de la airbag.
Apoi daca o fi acelasi tip de volan, vezi in partea din spate ca ai sa gasesti 2 (sau 4 nu mai tin minte exact) suruburi (sau holzsuruburi). Le-ai desfacut si scoti capacul cu airbag cu tot.
Atentie la piesa care transmite curentul de la claxon, ca are o singura pozitie.
In orice caz, studiaza si partea din spate a volanului.
Numai bine!
Apoi daca o fi acelasi tip de volan, vezi in partea din spate ca ai sa gasesti 2 (sau 4 nu mai tin minte exact) suruburi (sau holzsuruburi). Le-ai desfacut si scoti capacul cu airbag cu tot.
Atentie la piesa care transmite curentul de la claxon, ca are o singura pozitie.
In orice caz, studiaza si partea din spate a volanului.
Numai bine!
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
viorel77 a scris:Musai trebuie scoasa borna de la baterie, sau daca stiti care e - siguranta de la airbag.
Apoi daca o fi acelasi tip de volan, vezi in partea din spate ca ai sa gasesti 2 (sau 4 nu mai tin minte exact) suruburi (sau holzsuruburi). Le-ai desfacut si scoti capacul cu airbag cu tot.
Atentie la piesa care transmite curentul de la claxon, ca are o singura pozitie.
In orice caz, studiaza si partea din spate a volanului.
fratilor sunteti cei mai mari posesori de frontera din europa. pai m-am inervat putin m-am uitat sub volan vad doua suruburi stelare[cheile din imagine]. le desfac pe amindoua si partea superioara afara'. la prizele de curent am zabovit/nu pricepeam cum se desfac dar m-am descurcat pina la .urma tubulara pe piulita rotire stinga, piulita afara zmucit 15minute sa iasa volanul/rotit dreapta putin pe directie si bagat la loc .pai dau concurs cu volanul pe directie.va multumesc ca v-am plictisit destul. domnul stelea si domnul viorel obligati de constitutie trebuie sa bem o tuica. salutam extraordinar si directional.
Numai bine!
.
Apoi daca o fi acelasi tip de volan, vezi in partea din spate ca ai sa gasesti 2 (sau 4 nu mai tin minte exact) suruburi (sau holzsuruburi). Le-ai desfacut si scoti capacul cu airbag cu tot.
Atentie la piesa care transmite curentul de la claxon, ca are o singura pozitie.
In orice caz, studiaza si partea din spate a volanului.
fratilor sunteti cei mai mari posesori de frontera din europa. pai m-am inervat putin m-am uitat sub volan vad doua suruburi stelare[cheile din imagine]. le desfac pe amindoua si partea superioara afara'. la prizele de curent am zabovit/nu pricepeam cum se desfac dar m-am descurcat pina la .urma tubulara pe piulita rotire stinga, piulita afara zmucit 15minute sa iasa volanul/rotit dreapta putin pe directie si bagat la loc .pai dau concurs cu volanul pe directie.va multumesc ca v-am plictisit destul. domnul stelea si domnul viorel obligati de constitutie trebuie sa bem o tuica. salutam extraordinar si directional.
Numai bine!