maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
Buna la toti...
Am un signum 1.9 cdti 150 CP si de ceva vreme aud o bataie la motor care mi se pare a fi Injector...sau daca ma insel sa imi spuna cineva ce ar putea fi?
La relanti nu se aude deloc (nu trepideaza)....motorul ruleaza rotund...dar de pe la 1300....pana pe la 1900 2000 (in viteza...nu la relanti)parca ar fi ceva bataie la injector....instalatia electrica la injectorul nr 3 este deja schimbata vad...(asa am luat masina cu ea gata schimbata)....si totusi mi se pare a fi injector...
Injectoarele acesetea se pot repara?in sensul de a se schimba duzele din varf doar?ca la modelele clasice mai vechi de injectoare (ex. vw)...?
sau doar intregul injector?merita sa le dau jos sa le duc la verificat la pompagiu?
Si alt sunet am dimineata la prima cheie...cred ca e ceva rola intinzator de la alternator sa de ghidaj....ca suna dupa ce am schimbat cureaua de la alternator....se schimba si intinzatorul?sau se poate unge cumva (repara)...stiu eu...
Daca cineva a patit asa ceva sa ma lamureasca si pe mine cum sa scap de aceste chestii....
Macar cu cureaua de la alternator....
Mersi.
Am un signum 1.9 cdti 150 CP si de ceva vreme aud o bataie la motor care mi se pare a fi Injector...sau daca ma insel sa imi spuna cineva ce ar putea fi?
La relanti nu se aude deloc (nu trepideaza)....motorul ruleaza rotund...dar de pe la 1300....pana pe la 1900 2000 (in viteza...nu la relanti)parca ar fi ceva bataie la injector....instalatia electrica la injectorul nr 3 este deja schimbata vad...(asa am luat masina cu ea gata schimbata)....si totusi mi se pare a fi injector...
Injectoarele acesetea se pot repara?in sensul de a se schimba duzele din varf doar?ca la modelele clasice mai vechi de injectoare (ex. vw)...?
sau doar intregul injector?merita sa le dau jos sa le duc la verificat la pompagiu?
Si alt sunet am dimineata la prima cheie...cred ca e ceva rola intinzator de la alternator sa de ghidaj....ca suna dupa ce am schimbat cureaua de la alternator....se schimba si intinzatorul?sau se poate unge cumva (repara)...stiu eu...
Daca cineva a patit asa ceva sa ma lamureasca si pe mine cum sa scap de aceste chestii....
Macar cu cureaua de la alternator....
Mersi.
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
mihai cj
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2009
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
Din cate stiu cureaua are rola intinzatoare automata...adica nu prea ai cum sa o intinzi...
Bataia este doar la rece si dupa cca 5-10 secunde dupa ce pornesc motorul...in alea 5-10 secunde motorul merge perfect...dupa care se aude un clantanit ca si cum at fi ceva piesa desprinsa...fier pe fier...ceva sunet de table...care se bat deolalta
la cald iara dispare...si merge bine..
Bataia este doar la rece si dupa cca 5-10 secunde dupa ce pornesc motorul...in alea 5-10 secunde motorul merge perfect...dupa care se aude un clantanit ca si cum at fi ceva piesa desprinsa...fier pe fier...ceva sunet de table...care se bat deolalta
la cald iara dispare...si merge bine..
44amo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2010
- Mesaj Privat
in mod normal ar trebui sa shimbi si rolele cand schimbi curelele de transmisie si distributie. (mai ales daca cumperi o masina sh asta este primul lucru care trebuie facut). se poate shimba si numai rulentul din role aprox 15-20 lei, dar garantia este cu semnul intrebarii, un set de role aprox.400 lei, cat despre injectoare eu zic sa incerci sa le cureti pt sunt f scumpe. nu stiu ce sa zic
- danieel
- **
- 297 mesaje
- din 27 Dec 2008
- Vectra 2007 19cdti
- Cluj
danieel
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
maxim007 a scris:Buna la toti...
Am un signum 1.9 cdti 150 CP si de ceva vreme aud o bataie la motor care mi se pare a fi Injector...sau daca ma insel sa imi spuna cineva ce ar putea fi?
La relanti nu se aude deloc (nu trepideaza)....motorul ruleaza rotund...dar de pe la 1300....pana pe la 1900 2000 (in viteza...nu la relanti)parca ar fi ceva bataie la injector....instalatia electrica la injectorul nr 3 este deja schimbata vad...(asa am luat masina cu ea gata schimbata)....si totusi mi se pare a fi injector...
Injectoarele acesetea se pot repara?in sensul de a se schimba duzele din varf doar?ca la modelele clasice mai vechi de injectoare (ex. vw)...?
sau doar intregul injector?merita sa le dau jos sa le duc la verificat la pompagiu?
Si alt sunet am dimineata la prima cheie...cred ca e ceva rola intinzator de la alternator sa de ghidaj....ca suna dupa ce am schimbat cureaua de la alternator....se schimba si intinzatorul?sau se poate unge cumva (repara)...stiu eu...
Daca cineva a patit asa ceva sa ma lamureasca si pe mine cum sa scap de aceste chestii....
Macar cu cureaua de la alternator....
Mersi.
Am un signum 1.9 cdti 150 CP si de ceva vreme aud o bataie la motor care mi se pare a fi Injector...sau daca ma insel sa imi spuna cineva ce ar putea fi?
La relanti nu se aude deloc (nu trepideaza)....motorul ruleaza rotund...dar de pe la 1300....pana pe la 1900 2000 (in viteza...nu la relanti)parca ar fi ceva bataie la injector....instalatia electrica la injectorul nr 3 este deja schimbata vad...(asa am luat masina cu ea gata schimbata)....si totusi mi se pare a fi injector...
Injectoarele acesetea se pot repara?in sensul de a se schimba duzele din varf doar?ca la modelele clasice mai vechi de injectoare (ex. vw)...?
sau doar intregul injector?merita sa le dau jos sa le duc la verificat la pompagiu?
Si alt sunet am dimineata la prima cheie...cred ca e ceva rola intinzator de la alternator sa de ghidaj....ca suna dupa ce am schimbat cureaua de la alternator....se schimba si intinzatorul?sau se poate unge cumva (repara)...stiu eu...
Daca cineva a patit asa ceva sa ma lamureasca si pe mine cum sa scap de aceste chestii....
Macar cu cureaua de la alternator....
Mersi.
Salut !
Injectoarele se pot repara. Am avut eu probleme cu unu, si m-a costat 400 ron diuza
Legat de problema ta .... Cred ca se aud tachetii, pana urca uleiul in rampe, un injector, sau, se poate sa ai galeria de admisie PRAF si sa se auda tacanitul.
Uite :
https://www.clubopel.com/vie...39939&start=0
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
pana la urma nu cred ca e injector ca de o jumate de an bun tot asa suna motorul meu la pornire la rece...
adica dupa ce pornesc in 3 secunde apare un tacanit ca si cum ai bate 2 lingurite deolalta repede...
am fost pe canal cu ea si cu motorul pornit am slabit usor intinzatorul de la cureaua de la alternator...sunetul a disparut!
acuma intreb ce poate sa fie?....am schimbat pana acuma fulia de la vibrochen, intinzatorul, si rola de ghidaj de la cureaua de alternator....acuma nu mai am decat fulia de la alternator sau fulia de la compresorul de clima .....
totusi in ordinea aceasta as zice ca poate fi fulia de la compresor ca e destul de jos sunetul...deci cam in zona acea a compresorului....nu a alternatorului
mai are cineva ceva sugestii la aceasta situatie?
oricum motorul trepideaza la fiecare pornire cca 5-8 secunde parca intrerupe ceva.... indiferent ca e cald motorul sau rece dar clantanitul se aude foarte bine la rece....la cald cam dispare....
ce poate sa mia fie?
si acea trepidatie de la ce provine?
adica dupa ce pornesc in 3 secunde apare un tacanit ca si cum ai bate 2 lingurite deolalta repede...
am fost pe canal cu ea si cu motorul pornit am slabit usor intinzatorul de la cureaua de la alternator...sunetul a disparut!
acuma intreb ce poate sa fie?....am schimbat pana acuma fulia de la vibrochen, intinzatorul, si rola de ghidaj de la cureaua de alternator....acuma nu mai am decat fulia de la alternator sau fulia de la compresorul de clima .....
totusi in ordinea aceasta as zice ca poate fi fulia de la compresor ca e destul de jos sunetul...deci cam in zona acea a compresorului....nu a alternatorului
mai are cineva ceva sugestii la aceasta situatie?
oricum motorul trepideaza la fiecare pornire cca 5-8 secunde parca intrerupe ceva.... indiferent ca e cald motorul sau rece dar clantanitul se aude foarte bine la rece....la cald cam dispare....
ce poate sa mia fie?
si acea trepidatie de la ce provine?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat