Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ionik_e4

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salutare colegi..am si eu o problema cu brotacul meu,in sensul ca dupa schimbarea releului de incarcare al alternatorului si a radiatorului aerului conditionat,respectiv cel din fata,in momentul intrarii in functiune a ventilatorului,imi scade turatia destul de violent,interval de 1-2 secunde in care masina trepideaza destul de tare.Alt simptom...eu stiu...un tremurat continuu cu multi consumatori porniti,dar numai in relanti.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: z16se
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Verifica starea de incarcare a bateriei,posibil sa fie destul de descarcata,chiar daca ai pornire cu electromotorul... Multi meseriasi uita sa faca incarcarea bateriei dupa remedierea alternatorului...
  • ionik_e4

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat-o..e ok.
  • ionik_e4

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am fost azi la 3 service-uri:
1.Unde am schimbat acumulatorul acum cateva luni-raspuns:nu incarca suficient cu consumatorii porniti-12,3v,cel mai probabil un scurt pe un circuit
2.La un atelier de electrice auto-raspuns:nu incarca suficient cu consumatorii porniti-12,3-12,1v,si m-au trimis unde am montat releul de incarcare ca cica asta ar fi de vina,si indicat ar fi sa-l cautam pe original
3.La service-ul care mi-a schimbat releul de incarcare-raspuns:sa mai merg o saptamana-doua cu ea asa ca e posibil sa nu se fi pasuit carbunii releului pe colector,iar daca persista fenomenul sa-l schimbam din nou....am garantie.
Faza e ca au pus si un tester,si in momentul in care porneam toti cosumatorii,cu ventilatoare pornite,servodirectie...etc,incarcarea oscila intre 11,8v-13,7v...valoare atinsa o singura data.Fenomenul de scadere al turatiei apare chiar si cand pornesc dezaburirea,sau la cea mai mica miscare a volanului,la fel si la pornirea vreunui ventilator....alternatorul are o intarziere de 1-2 secunde in a compensa pentru mentinerea turatiei.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
verifica puntele de masa din compartimentul motor... manunchiul de cabluri de la haion (daca ai haion)
chiar si la electromotor este un "+" neizolat.. sa n-ai ceva scurt pe acolo..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ionik_e4 a scris:
1.Unde am schimbat acumulatorul acum cateva luni-raspuns:nu incarca suficient cu consumatorii porniti-12,3v,cel mai probabil un scurt pe un circuit.
Cu regret constat ca nu se cunoaste efectul unui scurtcircuit...,care se manifesta in doua feluri: a.Daca circuitul are siguranta,se arde siguranta; b. Daca circuitul nu are siguranta,circuitul se incinge,arde,pina se intrerupe... Exemplul se poate realiza practic,prin unirea plusului si a minusului,unei baterii...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR