Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca trag mufa de la debitmetru si se opreste motorul inseamna ca e defect sa ca este bun? pe tester nu apare vreo eroare la debitmetrul ci la senzorul turatie motor
opel frontera 93 2.0i C20NE
Skip ads

  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine face la fel si din cate am inteles daca face asa inseamna ca este bun.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce eroare la senzor apare? daca e 31 si testul cu motorul oprit e normala eroarea.
daca scoti mufa la debitmetru si motorul merge mai bine decat cu mufa bagata, atunci e prost debitmetru.cel mai bine se verifica parametri pe tester. opelscaner e cel mai bun.
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
eroarea 31.am schimbat senzorul si tot aia apare.motorul merge foarte bine la relati,rotund nu am bele cu el.cand il accelerez merge 2-3 sec accelerat dupa care moare turatia.am dat rezervorul jos ieri si dupa chinuieli am scos pompa.am si una noua dar este mai mica decat cea montata pe masina(la dimensiune).chiar acum plec la firma de la care am cumparat-o sa imi zica daca lucreaza la aceleasi presiuni ca sa stiu daca o scot din tipla si o montez.m gandeam la un test cu ea pe masina dar fara sa montez la loc rezervorul caci daca nu e buna dupa aia oiau de la capat cu demontatul rezorvorului si nu am chef iar sa ma chinui cu el.m-am gandit sa il ridic pe 2 lemne mai groase si sa ii bag 5-6L bezina sa montez furtunele si parea electrica si sa incec sa il pornesc asa.
ce parere aveti?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai schimbat senzor degeaba. eroare 31 la diagnoza e absolut normala.adica da motor nepornit.daca faci diagnoza cu motorul pornit nu mai ai eroare.

despre pompa,... nu prea am incredere in astea de producator.mai degraba un sh bun.drept dovada ca ti-au adus o minune.si normal ca spun ca merge pe aceleasi presiuni.doar trebuie sa vanda marfa.
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am stiu eu ca iau plasa la faza cu senzorul dar nu m-am inteles cu mecanicul.am dat 170 ron pe el.foarte tare.asta inseamna sa nu te pricepi.drept dovada am luat eu manualul si am inceput sa citesc.azi am aflat dupa codul de pe pompa veche ca nu era nici macar o pompa de interior ci una externa ca sa nu mai vorbesc ca nu era de opel.ceva de alfa mercedes vw.am pastrat-o pe cea noua si o sa o montez asta seara pe suport iar maine merg sa spal rezervorul si o montez pe masina sa ii fac testul.m-am gandit si la second dar si acolo sunt taparii destui.pot sa iau una second si sa nu fie buna.speranta mea e ca suportul ala din rezervor sa fie tot de frontera deoarece pompa noua e cam mica si asa la o privire ar avea joc.sper sa mearga deoarece am pierdut foarte mult timp cu ea si foarte multi bani.mai am si un cielo daca ma enervez demontez pompa de pe el si o incerc pe frontera
  • radu16b

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1997 X 20 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic sa cauti pompa care trebuie si sa fie la parametrii si dimensiuni cum trebuie ca de nu sa vezi ce struto-camila o sa iasa !
Chiar daca va merge una din pompe, nu ai sa stii niciodata cat timp !
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
azi o o privire mai atenta am observat ca siota aia din capul pompei vechi era facuta praf.cand m-am uita pe gatul ala pe care trage benzina am vazut ca era colmatat cu mizerie,namol, muste moarte.are aproape tot canalul obstruat.cei de la promotor ca de la ei am luat mi-au zis ca lor le da pe program ca pompa se potriveste la frontera.maine o sa caut sita si sa vad cand am timp sa o montez.probabil pe sambata dimineata.
o sa va tin la curent cu cele intamplate.practic as avea nevoie de pompa cea noua sa ma tina macar un an sau macar 8000-9000 de km.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
270 ron pe 1 an? ai bani? o pompa trebuie sa tina mult mai mult.verifica si ce tensiune ajunge la bornele pompei in mers.daca e sub 14 v e problema de fire.(sunt patit)
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
e vorba ca la cate dureri de cap mi-a facut masina asta daca ma mai tine un an si-a scos cam 3 sferturi din bani si pot sa o vand dupa aia.
in alta ordine de ideei,odiseea continua:sita aia din capul pompei care o protejeaza sa nu intre gunoaie e praf.pompa noua nu a venit cu sita noua.asa ca azi am cautat cam pe la toate magazinele care le stiu plus la cateva shroturi sa gasesc ceva.pauza
asa ca maine merg in piata de vechituri sa vad daca gasesc ceva pe acolo.daca nu mi-a dat un nene o idee interesenta.cica ar fi unii care fac site si le cositoresc ei si sunt foarte bune.
vad maine unde ajung cu povestea.iar in cel mai rau caz am gasit la second cu tot cu suport cu totul doar o montez cu 200 zic ei originala de opel.aia e ultima solutie da sa vad ce fac cu pompa pe care deja am dat banii
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pompa pe care deja ai luat-o o duci la aia sa faca un bors cu ea.ca nu e conforma cu realitatea.sa foloseasca programe/furnizori de calitate.
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sau cumpar sh si pe asta o am de schimb Laughing
acuma fac si eu haz de necaz
  • radu16b

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1997 X 20 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Du pomapa inapoi ca ai dat banii degeaba ! Nu iti este folositoare, pentru ca nu este ce trebuie !
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
azi am reusit sa montez totul.de fapt azi noapte am terminat de monatat pompa si pornit pt verificare.azi am montat numa rezervorul pe masina.bineintels ca nu se putea sa fie totul super.maisna porneste usor merge rotun se accelereaza.dar daca o las la relanti dupa vreo 10 secunde turatia scade treptat si incepe sa trepideze din ce in ce mai tare pana se zguduie toata masia si ori se opreste ori se accelereaza singura.dupa care ciclul se reia.pe drum trage masina.numai la schimbarea vitezelor cand dau drumul la abreiaj si accelerez se pune o secunda iar in bot dupa care incepe sa traga.

o sa incerc sa merg asa cu ea.urmatoarea solutie ar fi sa deschid motorul. alte ideei?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce titlu ai la topic? cum sa deschizi motorul? ai terminat toate posibilitatile? cod de eroare ai? ai facut agrafa? un tester ceva? vezi poate gasesti prin timis opelscaner sa faci un test cu parametri.
  • BygDaddy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am facut un test,dar nu cred ca este opelscaner.testul nu este unul piratat ci cu licenta facut la un prieten la service.erorile sunt 21 si 31.la 21 era senzorul de la clapeta de acceleratie pe care l-am schimbat.deocamdata am tras-o pe dreapta ca nu mai am nici chef si nici timp de ea.cand o sa fac rost de bani o sa mai incerc sa vad daca reusesc sa fac ceva.
de debitmetru am zis in titlu pt ca se vede in fata la motor ca este umblat la el si pe langa capacul ala negru e dat cu ceva silicon probabil pt protectie dra ma mir sa fie asa din fabrica.de aia am intrebat de debitmetru
de faza cu deschisul motorului am zis pentru ca masina are 2 ventilatoare mici montate in fata pe radiator si care se pornesc manual de la un intrerupator.de aceeia cred ca si pe acolo s-au facut tiganii.faza e ca am dat masina la cineva si a uitat sa le porneasca si a carat niste nisip cu ea si a firt apa in motor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR