Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • n4spd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara.Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine in legatura cu o dilema la achizitionarea unei masini second hand.Stiu ca acesta este un forum dedicat celor posesori de Opel dar am considerat ca de la voi este cel mai bine sa cer informatii. M-am hotarat sa imi achizitionez o masina second hand pe timp de criza si m-am oprit la 2 modele intre care exista o concurenta mare Opel si Volkswagen.
Modelele la care sunt in impas sunt :
Opel Astra 2003:
- 80 CP ( 59 KW)
- 154.840 KM rulati (masina este din Germania)
- motor 1.7 CDTI / diesel / euro 4
- 3800 de euro model Njoy

Volkswagen Golf 4 2003:
- 105 CP 77 KW
- 138.000 km rulati ( masina este din Germania)
- motor 1595 cm cubi / benzina / euro 4
- 4500 de euro

Sincer nu stiu ce sa aleg, din cauza ca nu sunt lamurit cu performantele motorului CDTI,stiu doar ca este o tehnologie noua ceva mai buna decat TDI dar in comparatie cu un motor pe benzina nu stiu nimic. Precizez ca este prima mea masina tocmai din acest motiv va cer ajutorul.
Skip ads

  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Golful de 1.6 consuma mult (>10 l/100), iar 1.7 cdti de multe ori are probleme pe partea de injectie... Acum depinde si de noroc, daca vrei sa risti un pic, cumpara Astra !

Personal, la banii tai, ti-as sugera sa cumperi 1.7 dti(Opel) / 1.9 tdi(VW), 1.8 tddi (ford) sau 1.6 benzina Opel, Ford sau Logan 1.5 dci Very Happy
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
De 4 ani am un 1.7 CDTI luata de noua , 182.000 km parcursi nicio problema la motor pana acuma.
Trage bine motorul acesta, consum foarte oki mai ales la drumuri externe.
  • marius.cr7

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2011

  • Mesaj Privat
parerea mea ar fi sa alegi dieselu mai ales daca il intretii cat de cat adika sa-i schimbi la timp filtre,ulei etc si sa mergi cum trebuie cum el eu zic ca nu o sa regreti alegerea
P.S. acum depinde si de cat de norocoasa o sa fie masina pe care o sa o achizitionezi:)
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca esti la prima masina, banuiesc ca esti baiat tanar si mai mult de 10-15.000 Km nu o sa faci pe an. Parerea mea este sa alegi Golful. Este benzinar, intretinerea este foarte ieftina, posibilitatea aparitiei unor probleme mecanice costisitoare este mai mica la un benzinar decat la un diesel. Dieselul la km pe care ii are cam incepe sa "isi arate coltii", mai ales ca este common rail. Esti tanar deocamdata, ai timp si de tractorase diesel mai tarziu. Ca sa iesi ieftin cu combustibilul poti monta mai tarziu si o instalatie GPL.
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Modelele la care sunt in impas sunt :
Opel Astra 2003:
- 80 CP ( 59 KW)
- 154.840 KM rulati (masina este din Germania)
- motor 1.7 CDTI / diesel / euro 4
- 3800 de euro model Njoy

Volkswagen Golf 4 2003:
- 105 CP 77 KW
- 138.000 km rulati ( masina este din Germania)
- motor 1595 cm cubi / benzina / euro 4
- 4500 de euro

154.000 de km pentru Germania sunt goarte putini, km reali ar fi cam pe la 250-300.000, fara suparare, dar uitate la masini din 2007 care au 150.000 de km si aici nu vb doar de 2-3 masini, sunt sute de masini de 2-3 ani care au peste 100.000 de km, 3800 de euro mi se pare enorm de mult pentru vremea asta de criza si mai ales ca nu este inscrisa, pai eu am dat 4000 pe a mea acu 9 luni. Bafta
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
opelul este mult mai fiabil din punct de vedere al caroseriei si suspensiei la motor mai sunt surprzie cel mai des schimbate sunt puntea si releul de la alternator Smile
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cimpianadryan a scris:opelul este mult mai fiabil din punct de vedere al caroseriei si suspensiei la motor mai sunt surprzie cel mai des schimbate sunt puntea si releul de la alternator Smile


astea sunt probleme ieftine, punte diode sunt 150 de ron asa ca nu e cine stie ce problema.
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
da am cautat odata injector de 1.7cdti si parca era 2.000 de ron
  • opelar

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
la banii astia sunt alegeri proaste ambele pentru ca nu sunt inscrise iar la rar nu cred ca v-a iesi vreuna din ele euro 4
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu recomand nici una. Si decat Golf1.6 la care esti obligat sa pui CO99, mai bine un Astra1.8 125CP la care poti pune linistit CO95.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
De ce sa pui CO99 la 1.6 de pe Golf-ul din discutie? Ca nu e vorba de FSI-ul de 115 CP.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am coleg cu Bora 1.6 105CP care, dupa ce a ramas fara un injector, a descoperit ca pe capacul busonului de alimentare scrie CO99. Vrei o poza? Smile
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu. Stii ca te cred. Eu la Octavia II am bagat numai CO 95. Nu am stiut de existenta acestei restrictii si tocmai din aceasta cauza nu s-a ales FSI-ul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si acum intelegi de ce trepida la relanti uneori? Laughing
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ca si costuri de intretinere ambele au costuri asemanatoare, mai ieftin un pic golful din cate am vazut la partea de mecanica.
Golf 1.6 destul de puturos dupa parerea mea si pe deasupra consuma mult
Astra merita dupa parera mea datorita motorizarii pt ca 1.7 cdti trage ok daca te plictisesti ii poti face si o remapare plus ca ai un consum de invidiat.Daca faci un calcul mic si pui ca in 10.000 km golful consuma cu 2l in plus fata de astra din combustibil salvezi 1000lei.
Dupa parerea nu prea mai sunt asa periculoase dieselurile pentru ca au scazut pretul la reconditionarea turbinelor, injectoarelor, pompelor de injectie.
Daca sti ca vrei sa alergi masina,o vei tura, dai liniute mai des, mergi pe distante scurte si nu depasesti 10.000 - 15.000 km pe an ar fi mai indicat golful.
  • geo24_frb

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am avut golfIV 1,6 si ma teroriza consumul... nu l-am tinut decat 4 luni si apoi l-am vandut. pe computerul de bord cel mai mic consum mi-l arata la drum intins la a5a cu 70 la ora aveam 6,8 l/100km...enorm...iar in oras sub 12....niciodata. Acum am astra g 1,2 si sunt foarte multumit. Am consumul mixt chiar putin sub 6. Golful sta mult mai bine la confort, e mai rigida mai bine inchegata, mai teapana decat opelul. Eu unul mi-as mai lua golf 4 dar numai diesel. La intretinere cred ca iesi mai ieftin cu golful 1,6 decat cu astra 1,7. de exemplu la golf cand l-am luat m-am interesat eu de distributi si era 480 de ron cu tot cu pompa de apa. Insa eu cred ca la 4500 de euro gasesti lejer un golf 4 in stare buna cu motor 1,9 si inscris chiar.
  • opelar

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu observa nimeni ca cel care a deschis subiectul nu a mai dat demult pe forum?sa-si fi luat masina si nu mai are timp de parerile colegilor?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Normal ca nu a mai dat nici un semn de viata.
tonytm a scris:Si acum intelegi de ce trepida la relanti uneori? Laughing

tonytm, nu trepida la relanti. Sa stii ca sunt masini foarte reusite, ca si Superb-ul II 1.8 TSI. Foarte multumit de ele.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Golf IV merge si cu 95 destul de bine, chestia e ca la noi 95 nu e real. Marea lor problema e throttle care se jegoseste in multe cazuri si trebuie curatat, dar atentie ca dupa curatare trebuie intrat cu vagcom si facut procedura dupa care mers 10-100km si abia atunci scade ralanti la valoare buna. Nu este ca la Opel de pui cheia in contact, ala face cursa tacane si gata nene.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR