mandella
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
salut
am un astra g 1,6 benzina motor z16 xe din 2001 si am observat ca la motor cald, dupa 20-30 min prin trafic la ora de vf , dc parchez si o las 10-15 min, cand pornesc motorul invarte mai mult ( vreo 3 sec) am patit de 2 ori in 3 zile. In rest o ia la sfert de cheie. Nu stiu dc ii normal sau ar trebui sa verific in service
mersi
am un astra g 1,6 benzina motor z16 xe din 2001 si am observat ca la motor cald, dupa 20-30 min prin trafic la ora de vf , dc parchez si o las 10-15 min, cand pornesc motorul invarte mai mult ( vreo 3 sec) am patit de 2 ori in 3 zile. In rest o ia la sfert de cheie. Nu stiu dc ii normal sau ar trebui sa verific in service
mersi
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
mandella
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
derisbogdan a scris:Am exact aceiasi problema si in plus mi se aprinde si becul cu cheita care ar trebui sa se inchida dupa 3-4 secunde.Becul se inchide numai dupa ce pornesc motorul.Daca rez problema da-mi si mie un mail la derisbogdan@yahoo.com
Tu ai cod eroare stocat. Se citeste si pe urma te apuci de treaba. Poate fi de la senzorul de crankshaft dupa manifestare :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
Masina este o Astra G motor 1.6 8 valve Z16SE din 2002. Astazi chiar a trebuit sa dau la cheie serios si am mai observat ceva :din moment ce o pornesc daca o opresc si o pornesc din nou nu mai face probleme. Am facut proba de citeva ori: am oprit si pornit motorul de vreo 5 ori si nu a mai facut probleme. Face probleme doar la prima cheie si dupa ce merg cu ea o perioada opresc si o pornesc din nou. In rest se comporta perfect. Nu mai stiu daca am mentionat ca am schimbat bujiile.
Prima oara problema a aparut la sotia mea cind i s-a oprit motorul intr-o intersectie.(este incepatoare-si asa o sa fie tot timpul).
Am vrut sa ma duc cu ea la reprezentanta dar dupa teapa care era sa o iau nu cred ca mai trec pe acolo vreodata. As dori sa va spun ce am patit la reprezentanta Opel din Iasi ca sa nu patiti si voi la fel.(Gold&Platin Iasi).Cind am adus masina m-am dus dus cu ea sa-i fac verificare la reprezentanta.Mi-au spus ca masina este perfecta si au fost schimbate doar filtru ulei, polen, aer, ulei. Dupa citeva zile am observat ca am niste scurgeri de ulei si m-am dus din nou la reprezentanta. Aici mi s-a spus ca este stricat semeringul de la distributie(daca am inteles bine) si toata treaba ma costa 8 milioane (piesa plus reparatia). In acelas timp mi-au schimbat si filtrul de ulei fara sa-mi spuna de ce. Neavind bani le-am spus ca mai astept si surpriza: dupa ce mi-au schimbat filtrul nu am mai avut probleme. Si asa am scapat fara sa mai dau 8 mil si acum ma intreb daca intradevar mi-au schimbat ceva .Ca sa nu mai spun ca aveam si un bidon de ulei care au spus ca nu-mi dau garantia de 6 luni daca il pun si nu il pun pe al lor.
Am vazut pe autoscan.ro niste aparate pentru verificare si m-am decis sa-mi cumpar unul si nu stiu de care :
1. -unul fara soft pentru vazut si reseta erori
2 -unul cu soft(ori "opelscan" ori OBD2-All-In-One preferabil al 2-lea deoarece pot sa-l folosesc si la alte masini) Daca a folosit cineva aceste "testere" as dori sa stiu si eu o opinie.
Sper ca nu am fost plictisitor si cu ajutorul vostru poate rezolvam problema.
Prima oara problema a aparut la sotia mea cind i s-a oprit motorul intr-o intersectie.(este incepatoare-si asa o sa fie tot timpul).
Am vrut sa ma duc cu ea la reprezentanta dar dupa teapa care era sa o iau nu cred ca mai trec pe acolo vreodata. As dori sa va spun ce am patit la reprezentanta Opel din Iasi ca sa nu patiti si voi la fel.(Gold&Platin Iasi).Cind am adus masina m-am dus dus cu ea sa-i fac verificare la reprezentanta.Mi-au spus ca masina este perfecta si au fost schimbate doar filtru ulei, polen, aer, ulei. Dupa citeva zile am observat ca am niste scurgeri de ulei si m-am dus din nou la reprezentanta. Aici mi s-a spus ca este stricat semeringul de la distributie(daca am inteles bine) si toata treaba ma costa 8 milioane (piesa plus reparatia). In acelas timp mi-au schimbat si filtrul de ulei fara sa-mi spuna de ce. Neavind bani le-am spus ca mai astept si surpriza: dupa ce mi-au schimbat filtrul nu am mai avut probleme. Si asa am scapat fara sa mai dau 8 mil si acum ma intreb daca intradevar mi-au schimbat ceva .Ca sa nu mai spun ca aveam si un bidon de ulei care au spus ca nu-mi dau garantia de 6 luni daca il pun si nu il pun pe al lor.
Am vazut pe autoscan.ro niste aparate pentru verificare si m-am decis sa-mi cumpar unul si nu stiu de care :
1. -unul fara soft pentru vazut si reseta erori
2 -unul cu soft(ori "opelscan" ori OBD2-All-In-One preferabil al 2-lea deoarece pot sa-l folosesc si la alte masini) Daca a folosit cineva aceste "testere" as dori sa stiu si eu o opinie.
Sper ca nu am fost plictisitor si cu ajutorul vostru poate rezolvam problema.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
Salutare ! Am avut o problema asemanatoare si va spun care a fost cauza si cum a fost rezolvata:
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul EGR este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul EGR este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat