elcodelau a scris:Nu sint eu expert prea mare in domeniu dar din ce am documentat si citit pina acum pentru motoarele cu injectie nu este recomndat sa montezi o asemenea instalatie cum este in cazul tau si al meu. Recomandat este la motoarele cu aprindere secventiala deoarece respectiva intalatie de gaz are calculator de injectie si senzori proprii, si mai merge bine la daciile cu carburator care nu au computer de injectie. De ce? Simplu la montaj ei conecteaza pe pompa de benzina si pe injector un releu . In momentul in care motorul functioneaza pe gas imediat se aprinde becul galben si codul ''injector voltage to low'' ,dupa indelungi modificari si ajustari pe care le face calculatorul incercind sa compenseze amestecul carburant el se plafoneaza iar landa iti da eroarea repectiva.
Eu spun asa daca instalatia asta de gaz nu se poate conecta cu computerul de injectie al masinii ca impreuna sa poata corecta amestecul carburant nu o sa functioneze niciodata bine motorul asa cum merge pe benzina.
Sau cum majoritatea instalatorilor de gpl procedeaza scot mufa de la socul automat il potrivesc intr-o pozitie convenabila pentru gaz de ralanti si apoi fac reglajul din vaporizator si gata mestere dai o tura !
Scoate pentru 15 minute borna de plus de la baterie ,pe urma scoate afara comutatorul ala (milano parca era) din mufa lui si ar trebui sa porneasca pe benzina . Mergi cu masina vreo 45-50 de km si forjeaz-o la demaraje in trepte de viteza .Asta ar trebui sa o faca sa isi revina socul electronic . Astept raspuns la mersul pe benzina
Salut la toti ! am si eu o vectra a cu motor x16sz pe gas si de vre-o 2 zile am si eu probleme la gas si anume pozitia de relanti nu merge, ba chiar se opreste motorul, cind se incalzeste bine poate sa nu se opreasca dar este instabil si variaza turatiile de ralanti stau in jurul la 0.5 .
Unde se afla socul automat si cum arata el?
Sonda lambda este aceesi care este si pe benzina sau este alta si se afla in alta parte?
Daca pornesc motorul pe gaz becul galben nu se stinge deloc, in unele cazuri se stinge dar rar. care e problema?
La testul cu agrafa imi arata eroarea 25 dar acesta eroare o am demult, atunci pe gas mergea bine.
daca pornesc motorul pe benzina si trec din mers pe gaz nu se aprinde becul galben, in timpul deplasarii poate sa se aprinda dar peste citeva secunde se stinge
La mine de la benzina la gas se trece cu ajutorul unui intrerupator (ca informatie suplimentara), e posibil sa nu aiba socul automat?