- vicamarian_teaca
- OP
- 19 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Vectra 2002 y20dth
- Mehedinti
vicamarian_teaca
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
sal.am o vectra b2 2002 motor y20dth 101 cp km aprox 149.000 si am observat k am niste scurgeri de ulei pe langa motor (nush sa va detaliez)si am fost la mai multi mecanici .unii zik k ar fii garnitura de chiuloasa altu imi zice k ar fii scurgere de la injector.am descoperit asta knd am vazut nivelul de ulei care scazuse foarte mult si am mai completat putin dar masina se comporta bine nu da rateuri si nu are lipsuri de putere,iar knd am facut schimbul de ulei am bagat castorl 10w-40(asa a zis ala )dar cred k ar fi trebuit sa bag 5w-40,cred k din cauza asta e.cred k nu e uleiul potrivit si motorul incearca sa-l dea afara prin cea mai mica scurgere.iar mecanicu care mi-a zis k ar putea fi scurgere de la injector mai reparase o vectra inainte si avea aceeasi problema(mecanic recomdat de multi oameni ca fc treba k la carte de calitate ) si mia zis k asta e o buba la vectre cam toate au si singura solutie e sa dea motorul,distributie,etc jos k sa ajunga la ele si se repare dar mia zis k dak fc asta dupa cateva luni ea va incepe sa curga iar pt ca asta e o problema a lor.iar de cand am completat ku ulei nu mia mai scazut.
astept si parerile voastre.multumesc
astept si parerile voastre.multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
vicamarian_teaca a scris:astept si parerile voastre.multumesc
In primul rand trebuie sa stii exact pe unde pierde. Speli motorul , te duci la mecanic si sa iti spuna exact. Nu sa isi dea cu presupusul. Poate pierde prin multe locuri ulei, dar vezi si tu pe unde. Nu pierde din cauza uleiului. Uleiul e bun ,iar daca bagai 5w-40 pierdera mai mult, fiindca acela e mai putin vascos. Pentru masina ta e ok sa bagi 10w-40.
Iar cu boala masinii ) Eu orice piesa cumpar si la orice mecanic merg, aud , asta e boala opelurilor ). Orice stricaciune e boala masinii )
- vicamarian_teaca
- OP
- 19 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Vectra 2002 y20dth
- Mehedinti
vicamarian_teaca
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- vicamarian_teaca
- OP
- 19 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Vectra 2002 y20dth
- Mehedinti
vicamarian_teaca
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- pustiu2000
- *
- 2 mesaje
- din 18 Dec 2012
- Astra 1992 C16NZ
- Botosani
pustiu2000
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2012
- Mesaj Privat
- BMarinescu
- *
- 2 mesaje
- din 10 Apr 2021
BMarinescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Colegu la tine e simplu ,in locul ala poate fi ulei de motor daca iese pe la simeringul de palier,ulei de cutie pe la simeringul de priza sau lichid de de frana de la rulmentul de presiune.Ia-l pe ceva si daca e negru e de la motor,deschis la culoare de la cutie sau lichid de frana dar nu prea pare ....ai raspunsul exact 100% daca faci asa.
- BMarinescu
- *
- 2 mesaje
- din 10 Apr 2021
BMarinescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ideal ar fi sa se schimbe imediat,curgerea de ulei in carcasa ambreiajului duce la contaminarea discului si atunci creste factura,oricum sa ceri degresarea blocului,volantei,carcasei ambreiaj banuiesc ca nu o pot taxa prea mult operatiunea care inseamna un tub de degresant de frane,uleiul ramas acolo chiar dupa reparatie in timp umple materialul de frictiune al discului si ii micsoreaza durata de viata chiar si pana la 30 la suta.