Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • martynel

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am o Astra g din 2002 si acum 4 luni intro zi cu soare nu a mai pornit.
Am schimbat atunci bateria care era originala si am dat jos electromotorul la un service(baietii lau curatat si mi-au zis ca e in regula).Am cumparat alta baterie si am sperat ca doar atat a fost.
Masina a mers perfect de atunci pana azi cand aceasi problema.Am pornit-o impinsa am mers umpic cu ea si a inceput spectacolu.Bordul o luase razna sau aprins toti martorii din bord (centuri,baterie,abs,ulei,martorul cu cheia,frana de mana,turometrul statea undeva pe la 3000 de ture si eu stateam la stop la relantii,imi arata kilometrajul 60 si eu mergeam cu 15 max 20 km,ma lasat servodirectia si servofrana.
Am ajuns cu chiu cu vai la un electrician.Acesta mia zis ca este alternatorul defect sa ma duc sa il dau jos si sa il aduc.
Mam dus cu masina am dat alternatorul jos i l-am adus electricianului la desfecatur a verificat releu si ce mai este prin el,ia facut proba si a zis ca nu este de la alternator.Dupa ce am montat inapoi alternatorul am incarcat bateria si m-am dus la el.
Acolo a verificat toate sigurantele,a scos pe rand sigurantele la consumatori si a zis ca masa de la baterie la firul de masa nu este la fel ca masa de la baterie la motor,precizez ca minusul de la baterie (capatul care vine cu masa si cu alte fire) se incingea.Mam dus am schimbat capatul,am facut din nou acea masa,acum nu se mai incinge dar imi arata ca nu ma incarca alternatorul.nu mai stiu ce sa mai fac,a mai patit cineva asta ceva,
Masina are 112 km si motorul este 1.7 dti!
Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • martynel

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nimeni nu stie nimik?
Poate stie cineva cine consuma 9 amperi(atat imi consuma masina cand are motorul stins)Precizez ca are toane de exemplu azi a mers perfect fara nici o problema...
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am un prieten care a patit acest lucru la un Mercedes dubita. Rezolvarea a constat in schimbarea releului pentru bujiile incandescente, ramanea cuplat si peste noapte murea bateria. La consumul pe care l-ai masurat, cam catre asta ma duce gandul.
Pune te rog masina in semnatura, sa n-o mai cautam de fiecare data.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si mie imi consuma 4-5 amperi puntea defecta a alternatorului cind am avut probleme cu el asa ca... probabil sunt strapunse diodele
  • martynel

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Alternatorul a fost verificat si electromotorul.
Azi o duc la un tester sa vedem ce iese....
  • martynel

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca tot de la alternator a fost problema, l-am schimbat pe firma Very Happy si ma costat doar montatul si testerul 1.500
  • clynico

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare, cum se verifica cat iti papa din baterie cand e masina oprita? multumiri anticipate pt ajutor.
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
se masoara cu motorul pornit tensiunea , si amperajul de la bornele bateriei , opresti motorul, o lasi o perioada oprita si masori din nou tensiunea si faci calculu , posibile cauze .. un consumator direct legat la baterie , celelante circuite care se intrup dupa scoaterea cheii de contact ( aprindere , semnalizare , ventilator habitaclu , etc ) cat si incarcarea si pornirea sunt scoase din calcul , raman doar ( excluzand improvizatiile ) alarma , inchidere centralizata . la unele automobile termocuplele radiatorului , casetofonul si avariile . o posibila defectiune a electromotorului o excludem , el omoara bateria in momentul pornirii in cazul ca e defect , nu si inainte -asta se simte pe moment , circuitul de incarcare ( alternator -releu regulator de tensiune- baterie ) e vinovat in general de slaba incarcare sau deloc din circuit dar numai in timpul functionarii , daca infasurarea statorului , unde se produce campul magnetic este in scurt , sau la blocul de diode in cazul cand sunt impuscate sau topite, sau releu defct ( exemplele pot continua ) deci bateria nu se incarca si repede ramai fara curent pe instalatie , probabil la tine ai avut de mult o problema alternator+releu , daca ti-au murit 2 baterii in scurt timp ..se incepe cu o dioda in scurt .. carbunii terminati , o infasurare in scurt , sau lipsa curentului dat de releu in circuitul de excitatie al alternatorului ...si scade treptat incarcarea si curentul din instalatie , simtomele se pot observa cu cateva zile sau imediat inainte de moartea generala - se simte cum elecrtomotorul invarte greu , fluctuatii ale luminii la relantii si accelareare , o iau ceasurile razna ,etc .


Ultima modificare făcută de mario&bandit la Sam 10 Apr, 2010 9:16 pm
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si mai simplu , un cleste ampermetric de CC sau daca nu se gaseste asa ceva , un aparat de masura pus sa masoare amperi , mai precis ampermetrul montat in serie pe una din bornele bateriei asa ai sa vezi consumul masinii cand nu are motorul pornit , un consum decent nu ar trebui sa sara de 130-150 mA . Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR