Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns. Stie cineva un service unde se fac teste calumea si sunt oameni competenti sa interpreteze erorile?. Trebuie sa relatez niste chestii , poate duce mai usor la solutionarea problemei, in urma cu doua zile am schimbat cureaua de la alternator pentru ca era franjuri , o fi atins mecaniul sau cureaua ceva pe acolo ?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Damian Vectra B
- **
- 90 mesaje
- din 17 Jul 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Buzau
Damian Vectra B
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2012
- Mesaj Privat
dute la EDS cu cea mai mare incredere si este posibil sa fie egr-ul sau sonda lambda dar pana sa te duci sa faci diagnoza incerca sa faci un drum extern cu masina sii sa o ti foarte turata la 4-5 *1000 de turatii cu treapta a 4-a.....
si simti cumva ca nu mai trage cum trebuie masina ? pentru ca daca catalizatorul este infundat noxele nu se mai degaja cum trebuie si se distruge si turbina...
si simti cumva ca nu mai trage cum trebuie masina ? pentru ca daca catalizatorul este infundat noxele nu se mai degaja cum trebuie si se distruge si turbina...
Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
Trage foarte bine masina , nu are nici o simptoma. se aude motorul ok , turbina e ok . fum nu vad sa scota... singura problema pe care am sesizato cu o zi intainte sa apara becul a fost atunci cand nu a mai pornit din prima cheie , o singura data a facut asta, adica a stat vreo 1 secunda jumate si dupa aia am incercat din nou si a luato. Am facut testul cu pedala de frana si acceleratia dar ma chinui sa interpretez eroarea.. o sa postez un filmulet poate ma ajutati voi. Am sunat la EDS si au spus ca ma programeaza pe 15 octombrie. , si e foarte tarziu pentru ca vreau sa plec din tara ...
UPDATE :
Dupa cum spuneam am pus un filmult cu beculetul, poate isi da sema cineva ce cod are eroarea asta si ce vrea sa zica... ? Eu am inumarat ceva de genu 5342 sau 6342 ... da nu cred ca am facut bine...
http://www.youtube.com/watch?v=jWQFLDIGBVQ
UPDATE :
Dupa cum spuneam am pus un filmult cu beculetul, poate isi da sema cineva ce cod are eroarea asta si ce vrea sa zica... ? Eu am inumarat ceva de genu 5342 sau 6342 ... da nu cred ca am facut bine...
http://www.youtube.com/watch?v=jWQFLDIGBVQ
Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare , revin cu codurile de eroare de la tester:
U0405
Glow Plug
P0683
U2103 (asta cica e unknown )
Se pare ca e de la bujii. Cei de la serice au pus lampa pe ele si doua dintre ele erau moarte, mai exact cele din stanga si dreapta cele din misloc erau ok. Adica nu se aprintdea becul la lampa atunci cand punea firul la ele. Ei mi-au spus sa le schimb. Da eu ma gandesc ca poate e cumva de la cabluri, poate nu e conectiunea buna. Vreau sa stiu daca masina are doua bujii moarte , motorul merge in 3/2 pistoane... ? sau la diesel/incandescente nu e povestea asta?
Se schimba greu bujiile ?
Merci
U0405
Glow Plug
P0683
U2103 (asta cica e unknown )
Se pare ca e de la bujii. Cei de la serice au pus lampa pe ele si doua dintre ele erau moarte, mai exact cele din stanga si dreapta cele din misloc erau ok. Adica nu se aprintdea becul la lampa atunci cand punea firul la ele. Ei mi-au spus sa le schimb. Da eu ma gandesc ca poate e cumva de la cabluri, poate nu e conectiunea buna. Vreau sa stiu daca masina are doua bujii moarte , motorul merge in 3/2 pistoane... ? sau la diesel/incandescente nu e povestea asta?
Se schimba greu bujiile ?
Merci
- client_opel
- *
- 10 mesaje
- din 17 Sep 2012
- Zafira 2006 Z22SE
- Alba
client_opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Florin Leonte
- *
- 8 mesaje
- din 29 Nov 2018
- Corsa 2007
- Iasi
Florin Leonte
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2018
- Mesaj Privat
aceeasi problema am , bujiile au fost verificate bine , de schimbat cel mai bine e sa le schimbi pe toate pentru ca asa este cel mai ok ,eu le-am schimbat si acum mi-a aparut iar , le-am verificat si merg ok , dar am vazut pe tester ca releul de preincalzire este inactiv .... care este treba cu U0405 (pe tester spune ceva de pilotul automat dar el fct pergect ) dar pe internet am mai gasit si ceva senzori , senzor temperatura combustibil , si senzor map , cine poate sa-mi de-a un sfat , ce ar putea fii ?