- carmenoctavia
- OP
- 2 mesaje
- din 04 Apr 2010
- Vectra 1992
- Galati
carmenoctavia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat
ramon
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Poate fi o problema cu motorasul de relanti (IAC). Incearca sa-l cureti (este aici un topic referitor la asta - vezi pe toate paginile, ca s-a mai deviat de la subiect ). Ce motor este mai exact?
- carmenoctavia
- OP
- 2 mesaje
- din 04 Apr 2010
- Vectra 1992
- Galati
carmenoctavia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat
tery
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2010
- Mesaj Privat
centifix
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Problema asta o poti rezolva dupa ce curetii iacul si clapeta de acceleratie scoti borna lasi masina vreo 10 minutele dupa care pui borna si pui contactul si il lasi vreo 2 min pentru ca,calculatorul masinii sa memoreze senzorii dupa care ii dai cheie sil lasi asa pana iti porneste termocupla daca nici asa nu merge poti regla din 2 parti:
-potentiometrul de la clapeta de acceleratie;
-la clapeta de acceleratie se afla un surub pe care il poti regla dar la acea solutie recurgi in ultima instanta
De obicei ele sunt deja calibrate din fabrica trebuiesc doar curatate.Bafta
-potentiometrul de la clapeta de acceleratie;
-la clapeta de acceleratie se afla un surub pe care il poti regla dar la acea solutie recurgi in ultima instanta
De obicei ele sunt deja calibrate din fabrica trebuiesc doar curatate.Bafta
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut. am avut si eu o problema cu vectra c16nz. problema era urmatoarea. pornea la sfert iar in trafic, cand schimbam treptele de viteza ramanea accelerata. nu facea nici frana de motor pentru ca ramanea accelerata. am rezolvat foarte simplu... alt capac de delcou. mentionez ca un mester mi-a zis si am schimbat fise, bujii, am curatat clapeta acceleratie. mai aveam putin si albeam pe langa ea si nu ii gaseam buba. mi-a venit ideea si am schimbat delcoul. sau cel putin incearca sa il scoti si sa il cureti. dar unul la sh e 20-30 ron. mii de salutari si sper ca am putut fi de folos cu ceva
- nice_saylor
- *
- 9 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 2001 y17dt
- Mehedinti
nice_saylor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu un corsa c din 2001,1,7 dti si atunci cand pornesc motorul imi porneste direct la 1500 de ture dupa care se decelereaza si ramane la 1200,iar at cand merg cu ea ,pe liber,imi sta turata la 1500,decelerandu-se doar at cand masina sta pe loc cu roata oprita.care sa fie problema.nu stiu pe cine sa mai intreb si la ce mecanic sa ma duc pt ca 100 de mecanici au 100 de pareri.rog raspuns.