Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu un opel vectra x20dth porneste greu dupa ce sta mult timp vreo 3-10 ore
am verificat absolut tot nu se dezamorseaza am montat si o supapa de sens pe tur dupa ce porneste la 3 cheie scoate fum alb,daca opresc imediat motor dupa ce a pornit si dau la automat imediat porneste tot la fel de greu
am pus testeru pe ea nici o eroare aveti idee ce se intampla
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
furtunasele de retur le-ai schimbat ?
  • ramon

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dpoa ce pornesti mai lso putin sa mearga nu te grabi so opresti .eu am vectra a . merg pe gaz pe benzina am probleme cu alimentarea daca se raceste motorul o ia la sfert de cheie cand se incalzeste la a 2 cheie o ia
  • cristykyf

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pai poate sa se dezamorseze si pe retur asa ca degeaba ai pus supapa unisens ca tot se va dezamorsa...fumul alb indica asta la prima pornire,asa ca verifica cu un pistol de vacuum returul de la injectoare si dupa aceea remediezi in consecinta defectul. toate bune
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu am verificat in felu urmator am opturat furtunasu de retur care vine in turu la pompa de injectie si am desfacut returu care duce in rezervor sa vad daca curge motrina pe el
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut am facut in felu urmator si tot nu am depistat pe unde trage aer fals
am pus o supapa unisens intre filtru de motorina si pompa de injectie ba mai mult am opturat returu ala de la injectoare de vine in turu la popma de injectie sa ma asigur ca nu trage aer fals pe la furtunasele de retur si pe la oringurile si semeringurile de la injector
eu cred ca pompa de injectie are o supapa
in returu de iasa de la pompa de injectie de duce in rezervor are un omblender eu zic ca acela regleaza presiune
adica sa nu mai curga motorina in rezervor pe retur cand presiunea pe el este mica
codu asta scrie pe el 1467445003
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
carcasa filtrului de motorina ai verificat-o?
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
da am facut in felul urmator am inbinat intrare cu iesirea de la carcasa filtrului de motorina cu un furtun transparent
dar daca nu mai merge preincalzire din capac nu porneste greu ?si scoate fum alb?
am impresia ca acolo este buba
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
preincalzirea functioneaza numai cand este frig afara
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bujiile icadescente stiu ca functioneaza numai cand este frig afara dar preincalirea aia din capacu filtrului de motorina aia tot dupa temperatura este ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
da. stiu colegi de forum care au renuntat cu totul la carcasa filtrului de motorina si au montat parca un filtru de golf 3(este capsulat) si nu au nicio problema fie ca e iarna sau vara
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
deci pornirea grea nu poate veni de la acel capac
pe la conductele de presiune de la injectoroare se poate dezamorsa pe acolo ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci daca filtru de motorina l-ai anulat, returul l-ai obturat, supapa unisens ai montat-o pe tur si tot porneste greu, au mai ramas semeringurle de imbinare a injectoarelor.. nivelul uleiului nu creste?
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu se modifica nivelul la ulei si nici ulei in motorina nu am
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR