Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • an0th3r_0n3

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra din 2004 1.7CDTI si mi s-a dus motorul in urma unei supraincalziri, problemele sunt grave, in sensul ca pistonele 1 si 2 au inceput sa se topeasca si segmentii au intins topitura pe cilindri, chiulasa cu siguranta s-a deformat. Motorul este 1.7CDTI de 80 CP tip Z17DTL, m-am gandit initial sa il repar, dar nu cred ca se merita, apoi m-am gandit sa il inlocuiesc dar un astfel de motor la dezmembrari e destul de scump si se gaseste greu. Mi s-a oferit posibilitatea de a cumpara un motor 1.7 DTI tip Y17DT de 75CP la un pret avantajos dar nu stiu daca blocul si chiulasa sunt aceleasi ca la Z17DTL, stiu doar ca difera sistemul de injectie.
As ruga pe cineva care a mai lucrat cu astfel de motoare, sa ma sfatuiasca in aceasta privinta, in sensul ca as dori sa iau de la Y17DT doar blocul si chiulasa si sa folosesc sistemul de injectie si restul accesoriilor de la motorul meu. Problemele care vor aparea cu RAR-ul sau ITP-ul mi le asum.
Multumesc!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sunt diferente mari pe partea de management. Nu se pupa multe. Trebuie doar sa arunci o privire sumara la motoare ca sa iti dai seama de asta. Eu zic sa cauti o englezoaica adusa pentru dezmembrat. Sunt destule pe forum la vand cumpar piese. Nu e cazul sa te legi la cap, oricat de ieftin ar fi motorul gasit de tine.
  • an0th3r_0n3

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alre a scris:Sunt diferente mari pe partea de management. Nu se pupa multe. Trebuie doar sa arunci o privire sumara la motoare ca sa iti dai seama de asta. Eu zic sa cauti o englezoaica adusa pentru dezmembrat. Sunt destule pe forum la vand cumpar piese. Nu e cazul sa te legi la cap, oricat de ieftin ar fi motorul gasit de tine.


Multumesc pentru raspuns! Te rog sa fii totusi putin mai explicit referitor la partea de management, pe mine m-ar interesa strict numai partea mecanica, pentru ca injectoarele, pompa de injectie, calculatorul, eventual senzorii si alte accesorii, le voi folosi pe cele de la motorul meu. Sunt de acord cu tine ca ar fi mai putina bataie de cap daca mi-as lua un motor acelasi tip, dar deocamdata nu dispun de banii necesari, acest motor il iau de pe o masina avariata si as plati o suma simbolica pe el.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
an0th3r_0n3 a scris:
alre a scris:Sunt diferente mari pe partea de management. Nu se pupa multe. Trebuie doar sa arunci o privire sumara la motoare ca sa iti dai seama de asta. Eu zic sa cauti o englezoaica adusa pentru dezmembrat. Sunt destule pe forum la vand cumpar piese. Nu e cazul sa te legi la cap, oricat de ieftin ar fi motorul gasit de tine.


Multumesc pentru raspuns! Te rog sa fii totusi putin mai explicit referitor la partea de management, pe mine m-ar interesa strict numai partea mecanica, pentru ca injectoarele, pompa de injectie, calculatorul, eventual senzorii si alte accesorii, le voi folosi pe cele de la motorul meu. Sunt de acord cu tine ca ar fi mai putina bataie de cap daca mi-as lua un motor acelasi tip, dar deocamdata nu dispun de banii necesari, acest motor il iau de pe o masina avariata si as plati o suma simbolica pe el.


Scuze de intarziere. Eu stiu ca nu poti monta injectoarele de la Z17DTL pe Y17 DT. Difera chiuloasa. De asemenea stiu ca exista niste diferente la unele prinderi pentru componente. Aici vei intampina probleme pentru ca blocurile motor difera. daca poti sa mai astepti ne interesam.
  • an0th3r_0n3

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alre a scris:Scuze de intarziere. Eu stiu ca nu poti monta injectoarele de la Z17DTL pe Y17 DT. Difera chiuloasa. De asemenea stiu ca exista niste diferente la unele prinderi pentru componente. Aici vei intampina probleme pentru ca blocurile motor difera. daca poti sa mai astepti ne interesam.

Am observat ca au capacul de la chiulasa diferit, la y17dt injectoarele sunt sub capac si ies prin lateral, iar la z17dtl sunt deasupra, ma gandeam totusi ca se pot schimba cumva capacele intre ele, chiulasa in ansamblu ma gandesc ca e aceeasi, garnitura de chiulasa are acelasi reper pentru ambele tipuri de motoare. Din pacate nu am acel motor la dispozitie ca sa pot face incercari, de aceea am postat pe forum, in speranta ca poate cineva este cunostinta de cauza. Pot sa mai astept, sper sa pot afla un raspuns concret pana la urma. Mersi!
  • ionut_xxx

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut!m-ar interesa pompa de injestie si injectoarele de la motorul tau daca mai sunt bune!astept un rasp.te salut si multa bafta!si lasa-mi un pm cu nr tau de tel sa vb mai multe<daca vrei!
  • an0th3r_0n3

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu mai am masina si nici piesele de la ea, am vandut-o intreaga si defecta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR