Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sa expun problema exact asa cum este ea. am un opel astra g coupe (bertone) motor Z20LET. am dus-o la service, pentru a-i schimba simeringurile la supape, am verificat segmentii, am schimbat garniturile la masina, filtre, bujii, in general o revizie. dupa ce am luat masina din servicie nu mai merge. problema sta in felul urmator: clapeta de la acceleratie, se deschide complet cand calc acceleratia, doar daca scot mufa la debitmetru, mufa de la senzorul MAP sau deconectez mufa care este prinsa pe cutia cu relee(postez o poza cu mufa asta, poate stie cineva unde duc firele astea si ce rol are). daca sunt toate astea conectate, clapeta de acceleratie nu se mai deschide decat 20%. am pus masina pe tester si mi-a dat eroare la senzorul de la pedala, senzorul la clapeta, si boost pressure senzor short circuit. am verificat senzorii astia toti, pe o masina identica si sunt ok. debitmetrul este nou. am mers cu masina cu mufa la debitmetru scoasa. masina trage bine dupa 2000de ture, dar consuma aproximativ 30, 35 %. am vazut ca este un fir care face legatura intre debitmetru si senzorul map, pe care daca il intrerup, clapeta se ridica complet, firul maro de pe pinul 3 al debitmetrului, pe care l-am inlocuit din mufa in mufa. am schimbat si releele si sigurantele, insa nimic
are cineva idee? ma puteti ajuta cumva?
mufa despre care vorbeam
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
martorul cu cheita e aprins pe bord?
dupa cum ai scris acolo eu am intales ca e in limp mode.
posibil sa fie pinul 7 din ecu care e raspunzator de alimentarea senzorilor de la pedala de acceleratie
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
martorul check este aprins pe bord.
fenomenul asta se produce cu contactul pus. daca pornesc motorul, si conectez toate astea, abia porneste masina, dau la automat mai rau ca la diesel, masina nu trage, da rateuri multe. inca ceva, cand merg cu ea cu debitmetrul scos, se simte miros puternic de benzina
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ai pus diagnoza pe ea?ce coduri de eroare ai?
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
schumy1502 a scris:ai pus diagnoza pe ea?ce coduri de eroare ai?

nu stiu codurile. in orice caz, cred ca principala problema vine de la eroarea legata de map si anume: ”boost pressure sensor short circuit (+)” exact asa suna eroarea la diagnoza
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu zic ca problema e din ECU
daca te pricepi putin la electronica poti sa il repari singur
si astfel scutesti vreo 500 ron cat costa reparatia
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu ma pricep la electronica. si la ecu, ce ar putea fi? la un momentdat ma gandeam ca ar putea sa imi fi cazut softul(se poate asa ceva?)
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
se poate si aia dar nu cred ca e cazul
e un pin din ecu care nu mai face contact si de aici erorile cu senzorii de la acceleratie
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
schumy1502 a scris:se poate si aia dar nu cred ca e cazul
e un pin din ecu care nu mai face contact si de aici erorile cu senzorii de la acceleratie

si pinul asta din ecu poate sa aiba legatura cu faptul ca clapeta de accelertie se ridica atunci cand deconectez debitmetrul, map-ul sau mufa respectiva?
pe ecu am vazut ca sunt 2 mufe. care dintre ele ar fi ce-a care are pinul, ma gandesc ca cea dinspre far...
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am descoperit problema. este ECU. l-am pus pe alta masina, si are exact aceeasi problema, nu deschide clapeta de acceleratie, decat daca scot debitmetru sau MAP. acum alta e problema....ecu este defect, sau striga dupa o resoftare?
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
este defect ECU
ce nu intalegi din ce ti am spus
trebuie desfacut si refacuta lipitura la pinul sau pinii cu problema
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu prea vad cum se desface, ca pare cam ”de unica folosinta” pe langa asta, am verificat toti pini cu un aparat de masura si toti par a fi ok (in sensul ca dau semnal pe aparat)
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
un resest la ecu se poate face? stie cineva?
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
#craetos, reset la ECU se poate face cu Tech2 si cu codul masinii, DAR nu rezolva problema. Problema e de natura hardware si poti incerca sa il repari la cineva priceput sau care a mai facut operatiunea.

CristiantM.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:#craetos, reset la ECU se poate face cu Tech2 si cu codul masinii, DAR nu rezolva problema. Problema e de natura hardware si poti incerca sa il repari la cineva priceput sau care a mai facut operatiunea.

CristiantM.

nu stiu daca gasesc prin gorj asa ceva ”priceput” nu stiu cat de natura hardware poate fi problema...o sa astept pana dupa paste sa vad ce mai reusesc sa fac...
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
din ce ti am explicat eu pana acum la faza cu pinii dezlipiti si contacte proaste ai intales ceva?sau vb degeaba
ECU se desface cu diluant si cu o sula foarte subtire mai multe detalii pe PM
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
l-ai reparat?
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
da. a venit un baiat priceput, care l-a desfacut si a facut cateva modificari in el(nu stiu ce) in orice caz, aveai dreptate, problema era de hardware.
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Very Happy ma bucur ca l-ar rezolvat
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
schumy1502 a scris:Very Happy ma bucur ca l-ar rezolvat

si eu ma bucur. multumesc mult pt ajutor, si pt timpul acordat. acum am alta problema - cranckshaft sensor - senzorul de rotatie. tre sa il schimb si pe asta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR