Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am un opel astra classic II 1.6 TWINPORT luat de o luna si ceva si are la bord 2000 de km;
de ceva vreme cind sta masina la stop, acul turometrului scade de la 750 rotatii/min (asa a fost setat din fabrica) cam pina la 650 pentru o secunda-doua dupa care revine la normal; se simte si motorul cum vibreaza;

de la ce sa fie oare? (am crezut ca e de la benzina, dar nu cred ca am pus si omv 100 si tot asa face) (am citit si alte posturi, dar n-am gasit o treaba asemanatoare)
Skip ads

  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
verifica motoras de relanti la un service insa putin probabil, sau mai probabil fisele catre bujii.

succes
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai probleme cu motorasul de relanti.Un prieten are un astra nou de cateva luni si se aprindea becul de la ABS a mers la service si era dus un senzor ABS spate care este incapsulat in rulment.A schimbat rulmentul cu tot;masina este in garantie.Asa ca nu e de mirare sa ai probleme la doar 2000 km.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca dau si eu buzna , dar si eu am aceasi problema!! Intrebare, unde este motorasul de relanti?
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut;
nu stiu unde e motorasul ala ca m-as uita eu la el
am fost la service la erebus acolo de unde am luat si masina si mi-a zis un tip ca daca nu se aprinde nici un bec nu e nici o problema;

mi-a recomandat insa sa pun numai OMV 100 si sa conduc mai sportiv; am facut asta si dupa 1000 de km tot asa face;

precizez ca variatia la relanti apare doar cind masina e incalzita, adica acul ala la temperatura e trecut putin in dreapta de 90 de grade
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Baga un aditiv! Eu asa am rezolvat cu relantiul oscilant!
Am bagat numai Petrom 99+ dar la ultima alimentare... bec motoras aprins si balbaieli la ralanti!
I-am schimbat bujiile testerul spune ca nu primeste scanteie k lumea la cilindrul nr.1. Aceleasi simptome.... I-am bagat aditiv dat talpa la sange! Si merge ceas acum! Deja in paranoia mea suspectam aprinderea...
Cine e sceptic e invitatul meu la Mangalia sa testeze..Smile
Menanicul este adevarat ca mi-a spus ca o posibila cauza poate fi benzina!!!!!
Apropos vezi sa nu fie si filtrul de benzina cu toate ca ma indoiesc la doar 2000 de km!
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Incearca si cu ceva solutie de curatat injectoarele.
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi;

ce fel de aditiv ar fi bun, de unde se ia si cum se pune?
  • OPC2006

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z28net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am avut aceeasi problema la vectra c 2003 motor 2.2 147 cp pe la 90 000 ( acum are 120 000 km) am incercat cu benzine diferite (petrom 99 ,omv 100, mol 9Cool si nimic . cineva mi-a spus sa incerc cu aditivi(vezi la benzinarii pentru curatat injectoare) am facut treaba asta de 2 ori la rand(am pus aditiv la doua plinuri) si de atunci nu mai am probleme .poti incerca!
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Luco a scris:multumesc de sfaturi;

ce fel de aditiv ar fi bun, de unde se ia si cum se pune?


Incearca Castrol!
Dupa parerea mea este cel mai bun din piata!
Dozajul si modul de folosire il gasesti pe instructiuni!
  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
OPC2006 a scris:am avut aceeasi problema la vectra c 2003 motor 2.2 147 cp pe la 90 000 ( acum are 120 000 km) am incercat cu benzine diferite (petrom 99 ,omv 100, mol 9Cool si nimic . cineva mi-a spus sa incerc cu aditivi(vezi la benzinarii pentru curatat injectoare) am facut treaba asta de 2 ori la rand(am pus aditiv la doua plinuri) si de atunci nu mai am probleme .poti incerca!


am acelasi motor pe a mea, si problema identica (98000 km).. cateodata se simte o mica oscilatie la relanti. M-au sfatuit mai multi sa curat injectoarele, desi circuland mai mult in afara tarii, bag benzina foarte buna. O sa incerc cu solutii d-astea de curatat sistemul de admisie.
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
n-am apucat sa bag nici un aditiv, dar n-a mai facut urit la relanti; nu s-a mai miscat acul chiar deloc;

1. ma gindesc c-ar fi variat relantiul de la benzina; de la un timp am bagat doar MOL 98 si nu mai face; problema e ca inainte le mai amestecam, ba chiar am mers ceva timp cu OMV 100 si tot a avriat relantiul;
acum ultima data am bagat MOL 95, asta si la sugestia unui vecin care are acelasi tip de masina si baga numai benzina din asta si n-a avut probleme niciodata; astept sa vad cum se comporta ca am facut doar vreo suta de km de cind am trecut pe MOL 95

2. ma gindesc ca mai poate fi de la incalzirea din masina; iarna tot timpul am stat cu caldura pornita; acum ca e mai cald afara caldura e oprita sau e data la rece; poate fi asta o cauza a variatiei relantiului?
  • adi_passs

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutari la toata lumea .
am si eu un astra g z16xep .
daca cineva se pricepe il rog mult sa ma ajute cumva si pe mine.
semnalmente : motorul merge cam inecat . daca il turez cu treapta a 2 sau 3 merge pina la 6 mii ture , in a 4-a scade iar la a 5-a treapta de viteze nu merge peste 3500 ture. daca e sa urc cu ea un deal mai mare se opreste si imi da eroare de genul : insuficienta combustibil . mentionez faptul ca imi da aceeasi eroare chiar daca merge pe benzina sau pe gaz ( eu avand instalatie gpl) . ma dispera si nush unde sa mai fac cu ea
  • felixx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua , am si eu o problema la un astra h 2006 motor z16xep , se opreste motorul in mers cand ma apropii de semafor sau cad vreau sa incetinesc in momentul cand apas ambreiazul dar fara sa imi dau seama decat daca vad martorii aprinsi, am mai observat si cateva fluctuati la relantii cand astept la semafor , toate acestea se intampla cam dupa 10 -15 min de mers, ultima data stateam asteptam la semafor cu piciorul pe frana (nu stiu daca are legatura)si masina s a turat putin singura dupa care s a oprit motorul,de fiecare data cand repornesc masina porneste perfect,codur de eroare4 nu are stocate masina .Va rog sa ma ajutati cu un raspuns
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Luco a scris:am un opel astra classic II 1.6 TWINPORT luat de o luna si ceva si are la bord 2000 de km;
de ceva vreme cind sta masina la stop, acul turometrului scade de la 750 rotatii/min (asa a fost setat din fabrica) cam pina la 650 pentru o secunda-doua dupa care revine la normal; se simte si motorul cum vibreaza;

de la ce sa fie oare? (am crezut ca e de la benzina, dar nu cred ca am pus si omv 100 si tot asa face) (am citit si alte posturi, dar n-am gasit o treaba asemanatoare)


Recomandarea mea. Fa o diagnoza la cineva care stie sa-ti citeasca parametrii. Motive sunt multe. Nu e cazul de motoras de ralanti.

*felixx si adi_passs - aceeasi recomandare.
O zi buna
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La ce turatie trebuie sa stea la relanti? Am observat ca la mine e undeva pe la 600 maxim 650. Nu fluctueaza, dar mi se pare ca e cam mica. Asta e evident cu mtorul cald.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, astazi am avut ceva treaba cu masina si a pornit electroventilatorul. Toate bune si frumoase, doar ca atunci cand sta la relantii, turometru variasa destul de mult, undeva pe la 1500rpm, si tot tinde sa se duca inapoi la ~875 sau 850rpm, dar apoi creste din nou la 1500rpm.

Aveti idee de ce se manifesta asa? masina este pe benzina 1.6 2005.

Eu cred ca este vre-un sensor care a luat-o aiurea si cand lichidul de racire are temperatra mare, ce intampla vre-o magie.

LE. Am pus si diagnoza pe el, si nu apare nici o eroare sau ceva de genul
  • adicata

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
soulraven, oscilatii atat de mari am observat si eu la z16xep. Inspectand motorul in momentele lui de delir, am constatat ca prin orificiul lateral al EGR-ului se face admisie de aer ( trage aer fals zic eu). Am obturat acel orificiu si a scazut brusc turatia moturului. prin acel orificiu, daca bagi aer cu presiune (de la un compresor pompa de aer ceva) in timp ce motorul este pornit, valva din egr este actionata in pozitia deschis si motorul se opreste. Cam acelasi efect ca atunci cand testezi egr cu opcom sau cand scoti mufa de la egr in timp ce motorul merge. Eu zic sa obturezi temporar acel orificiu si pe urma vezi ce se intampla.
  • catalyn07

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@Luco cum ai rezolvat treaba pana la urma ?
Mie imi sta la 850 si scade la 750 relantiul, urcand inapoi la 850.
  • adicata

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Engine running irregular (at low speed)

The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped.

Refer to Table B-002 DATA LIST T014 Manifold Absolute Pressure
Refer to Table B-002 DATA LIST T015 Coolant Temperature
Refer to Table B-002 DATA LIST T037 Fuel Tank Ventilation Valve
Refer to Table B-002 DATA LIST T035 EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation)
Refer to Table B-002 DATA LIST T036 Port Deactivation Position Sensor
Refer to Table B-002 DATA LIST T011 Desired Engine Idle Speed
Refer to Table B-002 DATA LIST T013 Ambient Temperature
Refer to Table B-002 DATA LIST T043 B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1)
Refer to Table B-002 DATA LIST T046 B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2)
-
Refer to Table B-012 ACTUATOR TEST T006 EGR Solenoid Test
-
Refer to Table B-008 Check: Intake-Air System
-
Refer to Table B-010 Fuel System
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR