Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Va salut.....Am un opel omega de 2.5 motor de bmw si am schimbat garnitura de chiuloasa,dar cred ca a sarit de la punct cand am dat lantul jos de pe pinion sau am miscat ceva de nu mai porneste.Vreau sa stiu daca pun la punct, porneste si fara galerie si toate accesoriile ca sa fac probe fara montarea lor.Daca stie cineva si poate sa ma ajute cu schita de punere la punct.Trebuie sa scot neaparat si capacul din fata de la fulie ca sa pun lantul la punct?Nu pot sa desfac surubul de la fulie,de la vibrochen sa dau capacul jos ca am inteles ca semnele sunt pe pinioane si pe lant....va multumesc anticipat
Skip ads

  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
marin a scris:Va salut.....Am un opel omega de 2.5 motor de bmw si am schimbat garnitura de chiuloasa,dar cred ca a sarit de la punct cand am dat lantul jos de pe pinion sau am miscat ceva de nu mai porneste.Vreau sa stiu daca pun la punct, porneste si fara galerie si toate accesoriile ca sa fac probe fara montarea lor.Daca stie cineva si poate sa ma ajute cu schita de punere la punct.Trebuie sa scot neaparat si capacul din fata de la fulie ca sa pun lantul la punct?Nu pot sa desfac surubul de la fulie,de la vibrochen sa dau capacul jos ca am inteles ca semnele sunt pe pinioane si pe lant....va multumesc anticipat


Problema asta a fost si la mine,a sarit de la punct de pe axul cu came iarna. am facut rost de pe Auto Data de planul cu distributia. Inteleg ca ai demontat numai chiuloasa,ar trebuii sa blochezi volanta la punct cu un dorn 8-12 jos sub electromotor pui lantul pe pompa si sus pe axul cu came ai nevoie de un calaret-piesa care intre pe ax,pozitionat dupa care stringi surubul pe ax-came. Daca ai umblat la altceva urmareste planul cu distributia-semnele. Daca e bine pusa la punct trebuie sa porneasca fara nimic pe ea si sa mearga rotund,poti aerisi conductele de motorina pompa-injectoare. Nu poti desface surubul fulie-vibrochen fara sa blochezi volanta,asa se incepe cu demontat s-au montat,eu mi-am facut distributia singur,a sarit de la punct si am pus distributia noua. Mi-au cerut multi bani si am facut distributia dupa plan ,succes.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pt 25dt

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:
marin a scris:Va salut.....Am un opel omega de 2.5 motor de bmw si am schimbat garnitura de chiuloasa,dar cred ca a sarit de la punct cand am dat lantul jos de pe pinion sau am miscat ceva de nu mai porneste.Vreau sa stiu daca pun la punct, porneste si fara galerie si toate accesoriile ca sa fac probe fara montarea lor.Daca stie cineva si poate sa ma ajute cu schita de punere la punct.Trebuie sa scot neaparat si capacul din fata de la fulie ca sa pun lantul la punct?Nu pot sa desfac surubul de la fulie,de la vibrochen sa dau capacul jos ca am inteles ca semnele sunt pe pinioane si pe lant....va multumesc anticipat


Problema asta a fost si la mine,a sarit de la punct de pe axul cu came iarna. am facut rost de pe Auto Data de planul cu distributia. Inteleg ca ai demontat numai chiuloasa,ar trebuii sa blochezi volanta la punct cu un dorn 8-12 jos sub electromotor pui lantul pe pompa si sus pe axul cu came ai nevoie de un calaret-piesa care intre pe ax,pozitionat dupa care stringi surubul pe ax-came. Daca ai umblat la altceva urmareste planul cu distributia-semnele. Daca e bine pusa la punct trebuie sa porneasca fara nimic pe ea si sa mearga rotund,poti aerisi conductele de motorina pompa-injectoare. Nu poti desface surubul fulie-vibrochen fara sa blochezi volanta,asa se incepe cu demontat s-au montat,eu mi-am facut distributia singur,a sarit de la punct si am pus distributia noua. Mi-au cerut multi bani si am facut distributia dupa plan ,succes.



pentru Serban Nicolae
...am si eu o rugaminte ,poti sa imi dai un numar de telefon sa vorbim mai multe

tel.meu este 0723188345
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, daca ai ce ti trebuie (scule si documentatie) poti economisi bani foarte multi de pe urma manoperei. Desigur iti mai trebuie si rabdare.
O intrebare totusi, daca sare lantul de distributie, motorul nu mai porneste? eu am 2.2 dti si e cam la fel. Si cum anume poate sari un lant? Intreb fiindca mie imi porneste cam greu desi i-am facut motorul, si ma duce gandul un pic la lant...
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salutare ! nu este bun acest desen cu distributia . acel desen este de la bmw . lantul la pompa de injectie de la omega are 37 de zale iar cel de bmw are 40 . in concluzie semnele de la vibrochen la pompa de injectie vine pe zala nr 12 nu 13 ca in desenul de sus. nu porneste daca o puneti ca in acel desen . am pati-t-o eu .putei sa numarati zalele si o sa vedeti ca am dreptate . difera nu sunt la fel.
  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
gsi_master a scris:pt 25dt


acest desen este de pe opel omega 2.5 td,cu motor de bmw,eu am desfacut motorul de am schimbat garnitura de chiuloasa, nu am desfacut lantul care vine de la vibrochen la pompa,doar cel de la pompa la axa cu came lam dat jos numai de pe axa cu came.A fost miscat lantul din greseala si astfel nu mai este la punct.Am pus totusi la punct lantul insa un semn nu cade exact acolo unde arata desenul,punctul de pe axul de la pompa din figura 15.Vreau sa stiu daca lantul de la pompa la vibrochen pot sa-l invart fara sa-l dau jos in asa fel incat semnul de pe ax sa cada asa cum arata in desenul 15.....
as vrea totusi sa ma sune cineva ca sa imi dea niste lamuriri...Serban Nicolae am vazut ca ai niste cunostinte ...ajutama..0723188345
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nea Marine , ceiace vezi in figura 15 este semnul de pe axa cu came langa pompa de vid.
Asa ca nu are nici-o legatura cu pompa de injectie. Ca sa pui la punct pompa va trebui sa invarti vibrochenul pana poti sa bagi un surub de 8mm in volanta ca in fig 1 si daca ai si chiulasa jos, pistonul nr. 1 sa fie sus !
Dupa asta inchizi chiulasa ( iti propun sa inchizi pana la o forta de 120 N) . Cand ai terminat, montezi axul cu
came in asa fel ca in figura 15 ( in aceasta pozitie camele la pistonul 1 sa fie in sus )
Acum montezi acel calaret de reglare a avansului ca in fig 16 iar in partea dreapta a lui il sprijini pe un calibru
de 4,6 mm ca in fig 17 dupa care inchizi lantul.
In prealabil de inchiderea lantului mai trebuie sa calezi intinzatorul lui ca in fig 4 + 7 si neaparat sa montezi inapoi aparatoarea lui superioara .

Mai clar decat atat eu nu stiu sa vorbesc romaneste si nici cei ce m-au ajutat sa scriu asta !

Succes !
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Marin,scuzeeeeeeeeeeeeeeee de 10 ori suze !
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:Marin,scuzeeeeeeeeeeeeeeee de 10 ori suze !
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
. salut . in figura 15 se vede pinionul dublu al pompei de injectie nicidecum vibrochenul . nu mai dati informatii aiurea daca nu stiti.asta este schema corecta cu distributia la omega.in acest moment pistonul 1 si pistonul 6 trebuie sa fie sus. masina va porni la cheie nicidecum cu spray .dupa cum vezi si in desen pistoanele 1 cu 6 sunt sus. daca intre timp se schimba fulia de jos aia de la vibrochen este posibil sa nu mai vina la semnul de pe ea.deci nu va luati dupa acea fulie. iar in caz ca nu mai stiti sa puneti cureaua la loc va trimit si cu asta poze . sper ca nu am suparat pe nimeni dar aicea sunt in domeniul meu. numai bine la toti !
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
palade radu a scris:
iriahu a scris:Marin,scuzeeeeeeeeeeeeeeee de 10 ori suze !
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
. salut . in figura 15 se vede pinionul dublu al pompei de injectie nicidecum vibrochenul . nu mai dati informatii aiurea daca nu stiti.asta este schema corecta cu distributia la omega.in acest moment pistonul 1 si pistonul 6 trebuie sa fie sus. masina va porni la cheie nicidecum cu spray .dupa cum vezi si in desen pistoanele 1 cu 6 sunt sus. daca intre timp se schimba fulia de jos aia de la vibrochen este posibil sa nu mai vina la semnul de pe ea.deci nu va luati dupa acea fulie. iar in caz ca nu mai stiti sa puneti cureaua la loc va trimit si cu asta poze . sper ca nu am suparat pe nimeni dar aicea sunt in domeniul meu. numai bine la toti !

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara Palade . Pus fata in fata cu desenele alaturate ridic mainile sus ! Embarassed
Dar gresala mea nu este capitala caci am recomandat calarea motorului, asa cum estescris gresit de desenul nr.15 , pana ce pistonul 1 va fii sus!
Si dornul se va introduce in volanta . Asa ca nu-i inebuneala . Nu!
Partea de sus dela camshafft este perfect asa cum am scris ! Si acel sprey il va ajuta mult pe Marin. Pana ce pompa de combustibil va umple instalatia si va iesi aerul vor fi necesare,cred, doua baterii . Dar cu spray pleaca imediat umplerea instalatie facandu-se dela sine. Singurul incovenient este ca va bate putin la plecare(va tacani).
Sper ca nici tu nu te-ai suparat de cele scrise. Doar Marin sa ne inteleaga ! Daca nu, sa pregateasac ceva ZAIBR si venim sa i-o pornim ! Ce zici ?
Mai am ceva Palade: Vad ca ai documentatie si poate ca a undeva ai vazut valorile OPTIMALE de reglare ale
motorului.
Sa fiu mai clar. De exe. avansul la pornire se da electronic din calculator. Sunt 15 trepte de avans.Daca te conectezi la TECH II iti citeste ca esti in treapta nr. 8 ( sa zicem ) de avans la pornire, ceiace inseamna ok caci esti de fapt intre cele 15 trepte exsistente . Dar nicaeri nu am gasit scris ca fabrica il regleaza la 12, sa spunem.Iar la reprezntanta imi arata ca are 100Kg de carti scrise si nu are timp sa le citeasca ! M-ai inteles ? Mai discutam.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da nici o problema . nu ma supar deloc . eu am demontat tot motorul pt ca trebuit sa bucsez un cilindru . si cand a trebuit sa pun totul la loc nu mai pornea. si m-am chinuit o luna de zile pana i-am dat de capat. dar asta e . faza e ca eu m-am dus la service si aia nu mai stiau cum s-o puna . ierau disperati . au zis ca nu au mai intalnit asa ceva. dar am rezolvat-o tot eu pana la urma !
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Palade ,nici eu nu sunt mecanic auto. Dar de cand am Opel Omega ma specializez in fiecare zi intr-un un bun mecanic.
La garaj cand ma duc eau cu mine un fotoliu in care sa ma asez cand imi comunica oferta de pret ! Shocked
Incet, incet am inceput sa invat si astazi stiu cate ceva despre acest Opel Citeste Regulamentul! .
Dar sa sti ceva curios. Nici in Franta ,Belgia sau Anglia nu stiu cine stie ce si nici mari destepti nu-s. Masina este desteapta si trebue sa stai cu picioarele in apa rece si sa inveti(sa citesti). Adevarul este ca mai toti mecanici au un nivel de scoala profesionala iar tehnologia masini cere min. un subinginer si sa mai stie si limba in care este scrisa documentatia de fabrica.
Dar asa ceva lipseste TOTAL.

In final Un PASTE INBELSUGAT! tuturor de pe acest site, CLUB OPEL
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
marine hai sa vedem care din noi o porneste primul. a mea a sarit de la punct cand am scos pompa de injecti(cum dracu nu stiu).am pus dupa schema si canci , nu porneste nici sa o ........ .avantajul meu e ca vine radu palade si ma ajuta(nui asa radu?) dupa pastesi daca mere venim la tine si o rezolvam.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, dau dreptate voua, fiindca am fost pus in nenumarate situatii a.i. am invatat si eu nu tot, insa cate ceva tot stiu, si asta Clubului(forum) si manualelor Wink
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gata cu vorbareala ! azi am pornit-o pe a lui manolo 83! treaba e super ok !
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
gata am scapat,a pornit .uraaa
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,
care este cea mai simpla operatie de punere la punct?
a mea a sarit cand am strans piulita de la pompa
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR