ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor...am o problema mai veche la vectra a cu motor c16nz.daca motorul este rece porneste perfect dar daca fac o distanta mai lunga si apuca sa se incalzeasca motorul ,nu mai vrea sa porneasca!dau mult la demaror..zeci de secunde pana sa porneasca indiferent daca apas sau nu aceleratia...daca las cateva minute sa se mai raceasca mottorul,iar porneste bine.oare ce ar putea fi?ca uneori mai orpesc la un peco sau ceva....si ma chinui!
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
donmaxi2006- Suspendat
- 14 mesaje
- din 09 Jan 2010
- Astra 1995 C14NZ
- Bacau
donmaxi2006- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2010
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
astazi m am jucat iar cu ea.i am curatat toate contactele de la bobina de inductie si modulu de aprindere...am pornis masina si am mers cu ea pana a ajuns apa la 80 de grade.atunci am dat iar sa l pornesc si ...pace.am trecut la investigatii....1 RAND bobona era rece..ma gandesc ca daca era bobina defecta trebuia sa se fie macar un pic fierbinte.apoi in timp ce dadeam la demaror am pus fisa centrala la masa si scanteie are...si atunci ce poate fi?e posibil sa fie bobina sau modulu de aprindere ,desi totusi e scanteie?sau ce altceva poate fi?
- cuby
- **
- 286 mesaje
- din 30 Mai 2008
- Vectra 1992 c16nz
- Neamt
cuby
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2008
- Mesaj Privat
donmaxi2006- Suspendat
- 14 mesaje
- din 09 Jan 2010
- Astra 1995 C14NZ
- Bacau
donmaxi2006- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2010
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Delcoul se verifica f simplu.
Scoti fisa centrala din delcou si in locul ei pui plus-ul bateriei.
Apoi pe rand la fiecare din borne legi un bec, iar celalalt capat al becului il pui la masa(prinzi si tu pe udneva pe chiulasa).
Rogi pe cineva sa ii dea o cheie. Trebuie sa se aprinda becul la oricare borna a delcoului il legi.
Verifica si ce rezistenta are fiecare fisa cu ocazia asta. Chiar daca nu de acolo e problema, stii in ce stare sunt.
Ai mare grija unde pui fisa centrala. Nu o lasa sa atinga carcasa, prinde-o-n aer cat mai departe de orice metal sau conductor.
Scoti fisa centrala din delcou si in locul ei pui plus-ul bateriei.
Apoi pe rand la fiecare din borne legi un bec, iar celalalt capat al becului il pui la masa(prinzi si tu pe udneva pe chiulasa).
Rogi pe cineva sa ii dea o cheie. Trebuie sa se aprinda becul la oricare borna a delcoului il legi.
Verifica si ce rezistenta are fiecare fisa cu ocazia asta. Chiar daca nu de acolo e problema, stii in ce stare sunt.
Ai mare grija unde pui fisa centrala. Nu o lasa sa atinga carcasa, prinde-o-n aer cat mai departe de orice metal sau conductor.
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
am aflat in cele din urma unde era problema!din cauza gazelor de carter care intrau in admisie nu mai pornea la cald....in momentul camd am scos furtunu de la carter, a pornit din prima usor...asa ca am izolat gaura de la admisia iar gazele din carter le am dat printr un furtun undeva pe sub masina.acum intrebarea mea este :este motoru asa de distrus incat sa fie asa de multe si de toxice gazele alea? nu am atata expierenta incat sa mi dau seama cate gaze ar trebui sa scoata prin acel furtun...are ceva daca furtunu cu gazele respective nu se maai duc in admisie?
am inteles ca poate polua mediul...dar in afara de asta mai poate fi si alta problema?ar consuma mai mult ulei sau benzina?
furtun din ala pe sub masina am vz pe la dacii vechi din 70... asa de rau am ajuns cu vectra mea?
am inteles ca poate polua mediul...dar in afara de asta mai poate fi si alta problema?ar consuma mai mult ulei sau benzina?
furtun din ala pe sub masina am vz pe la dacii vechi din 70... asa de rau am ajuns cu vectra mea?
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,652 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,652
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cuby
- **
- 286 mesaje
- din 30 Mai 2008
- Vectra 1992 c16nz
- Neamt
cuby
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2008
- Mesaj Privat
daca e asa cum spui, ca nu porneste cu furtunul bagat, inseamna ca se ineaca cu gazele din motor. in cazul acesta, in baie nu mai ai ulei, ci un amestec de benzina cu ulei. ai 2 optiuni: ori o lasi asa si merge motorul ca pina acum, adica prost, ori incerci sa o rezolvi pina nu strici motorul de tot si verifici: sonda de temperatura, injector, retur, lambda, calculator, etc.