Astept sa mai scada temperaturile astea caniculare si sa purced la treaba.
Azi am facut curatarea cu solutie Winni's. Am cumparat un metru de furtun transparent de 10mm si am procedat la scoaterea conductelor de pe tevustile capacului rezervorului. Sunt prinse asemanator conducteleor de la filtrul de motorina. Acelasi sistem de clama si oringuri, doar ca aici ESTE INVERS.
Ca atare am masurat tevile cea de tur are 9,8 mm iar returul are 8mm.
Am luat doua pixuri , intre care unul avea chiar 8mm diametru si celalalt l-am adus in cota cu ajutorul izolierului band pe care l-am infasurat de cateva ori pana a ajuns la diam. de 9,8mm.
Le-am introdus in mufele conductelor de tur si retur, am bagat furtunele pe ele si capetele furtunelor in bidon.
Am pornit masina, am lasat-o 15min cu 5 minute pauza si iarasi 15 min.
Asta dupa ce in prealabil adusesem motorul la 90 grade.
In timpul procedurii am si accelerat progresiv pana la 2500 de ture da cateva ori, nu de multe si nu brusc.
Solutia nu s-a inegrit f mult si nici nu a consumat din ea cine stie ce. Cred ca 250ml sau poate 300ml.
Am oprit-o am remufat conductele pe tevustile capacului rezervorului.
I-am dat cheie, a pornit, ce sa spun - parca nimic surprinzator, motorul merge la fel, parca se accelereaza ceva mai repede , dar cred ca este efectul placebo....
Maine poate ca mai repet inca o data operatiunea. Nu cred ca va fi mare bai.
Apoi pentru cine va vrea sa ii fac o curatare- este binevenit.
Repet - solutia nu s-a inegrit f tare, sincer ma asteptam sa se faca taciune, sa vad chiar mici particule de calamina.Maine voi face poze pe lumina la transparenta solutiei si la furtune ca sa inteleaga mai bine ce am balmajit eu aici.
Ca orice subansamblu si aceste injectoare sunt calculate sa tina un anumit numar de km sau injectari. Drept care dupa aceasta perioada pot aparea anomalii in functionare. Asta indiferent ca ai exploatat cum trebuie masina si nu ai fortat in vreun fel componentele.
Ceea ce facem noi dupa acesti ani - este cumva asemanator cu cei care au relicve din acelea de 30 -40 ani. Le ingrijesc, le bibilesc, se mosmaiesc pe langa ele in timp ce masinile fabricatie 2008, 2009 sau chiar 2010 trec "semete" pe sosea - mergand mandre ca sunt proaspete si nealterate de vreme.......
Iata si pozele promise:
flansa de vizitare a rezervorului si modul de mufare a conductelor
detaliu mai apropiat - se observa mufa asemantoare celei de pe filtru de motorina
aceasta este conducta de tur - este mai groasa are ca diametru 9,8 mm
se apasa cu surubelnita pe cele doua cleme laterale care blocheaza conducta pe teava
se scoate cu grija conducta de tur de pe teava metalica a sorbului de motorina din rezervor....
Aoi se introduc cu grija fara a forta f tare tevile sau pixurile in conductele aferente
iata si solutia pusa intr-o halba transparenta pentru a se vedea mai bine culoarea
Acum la final pot sa spun urmatoarele:
Imediat dupa ce am remufat conductele si am pornit din nou pe motorina ca sa zic asa, nu am observat nimic deosebit, care sa incline balanta in favoarea eficacitatii solutiei.
Astazi dimineata masina a pornit repede.
am reusit sa rezolv tremuraturile la masina mea,mers in trei cum se zice,la un mecanic care mi-a curatat injectoarele direct pe masina cu solutie winns si aparat winns in doar 30 min.I-am dat 140 ron dar merita,toarce acum,si a scazut si consumul.Cine e interesat sa dea un mesaj si va spun cum il gasiti.Vine cand sunt mai multi clienti in orice oras.Mi-a trebuit o luna sa gases asa ceva