- ionitaionut
- OP
- 110 mesaje
- din 18 Apr 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Sibiu
ionitaionut
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
Buna,
Am o Vectra B, 1.8, 16v, 1998 si de curand am constatat ca in timpul mersului, brusc masina incepe sa se franeze ( similar franei de motor ) concomitent cu cresterea turatiei ( de la 2000 la 3000-3500) si fumul de pe esapament devine alb ( initial nu se vedea in retrovizoare ) si se aprinde la bord "check engine" asta dureaza cateva secunde apoi totul merge normal, apoi iar, dar becul ramane aprins. Poate fi de la combustibil sau de la filtrul de aer?
Multumesc.
Am o Vectra B, 1.8, 16v, 1998 si de curand am constatat ca in timpul mersului, brusc masina incepe sa se franeze ( similar franei de motor ) concomitent cu cresterea turatiei ( de la 2000 la 3000-3500) si fumul de pe esapament devine alb ( initial nu se vedea in retrovizoare ) si se aprinde la bord "check engine" asta dureaza cateva secunde apoi totul merge normal, apoi iar, dar becul ramane aprins. Poate fi de la combustibil sau de la filtrul de aer?
Multumesc.
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ionitaionut
- OP
- 110 mesaje
- din 18 Apr 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Sibiu
ionitaionut
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ionitaionut
- OP
- 110 mesaje
- din 18 Apr 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Sibiu
ionitaionut
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ionitaionut
- OP
- 110 mesaje
- din 18 Apr 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Sibiu
ionitaionut
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
Becku
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ionitaionut
- OP
- 110 mesaje
- din 18 Apr 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Sibiu
ionitaionut
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
ionitaionut a scris:ideea e ca tocmai am schimbat sonda lambda cu una noua
Ionut, nu te baza pe faptul ca ai schimbat-o. Si eu am schimbat de curand una(Bosch la 6 milioane) ca s-o gasesc 4 zile mai tarziu crapata. Nu te zgarci pentru 50-70 RON si du-te la un tester. Partea cu presupunerile e pierdere de timp.