Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • eduard.construct2006

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vivaro 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am si ieu un opel vivaro pe motorina si de la um timp scoate mult fum negru si consuma motorina multa ma ajuta cineva sa-i dau de cap ca am fost la toate servisurile din oras si nu ia dat de cap.Multumesc
Skip ads

  • cristykyf

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
incearca sa citesti valoarea debitmetrului si a turbinei in mers si pe loc si compara-le cu cele din program
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,652
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut si bine ai venit printre noi,
in primul rand citeste regulamentul si foloseste functia search
s-a mai discutat si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3860 si in alte topicuri
Numai bine
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.

Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
Smile
  • eduard.construct2006

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vivaro 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru ajutor
  • N0_Nick_Nam3

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:Salut.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.

Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
Smile




domnule moderator, nu sunt eu expert in mecanica dar tin sa spun ca acel motor pe motorina nu are sonda lambda.respect
  • justitiarul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
curatati admisia si vedeti dupa aceea cum merge opelul diesel
  • justitiarul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
e mai putin costisitor decat sa te apuci sa schimbi senzori sau cate si mai cate dupe ce aveti admisia curatata de funingine sii clapetii de pe admisie curatati si functionali atunci veti observa o alta masina eu am patito
  • justitiarul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
si da consuma motorina si scotea fum negru dar am curatat admisia si e ok acum
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
justitiarule, nu e corect sa faci 3 posturi, editeaza-l pe primul. si oricum topicul era "mort" de 4 ani ...
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare . Am un opel h 1.3 . Cu accelerati la podea imi urca f greu in turatii pana la 2200 cand zbiceste iese un un fum negru si atunci inc3pe sa traga ...motorul parca este mai zgomotos...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
EGR murdar sau blocat ori ceva probleme la turbina. de verificat si curatat. succes
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. D3ja incepe sa ma dispere masina asta...din treapta 3 cand ajunge la 3000 se tureaza parca ar fi pe liber si oscileaza turometru...
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu a intampinat nimeni problema asta ?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
appare si masina cu cheita in acelasi timp?
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
ma dispera masina asta...este puturoasa motorul zgomotos cand intra zbicit turbo ( cred) vad un nor de fum negru ....cand ma apropii de semafor la viteza mica pe liber oscileaza turatia destul de rau...uneori s a si oprit....da nu i a dat nimeni de cap...doar pareri..dar certitudini nimeni...
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Treapta 1.2 dau pana in 4000 nu are nimic....in a 3.4 cand ajunge la 3000 sau aproape de 3000 se opreste turometrul putin uneori da inapoi pe la 2500 dupa urca dar masina parca ar merge in gol si sunetul motorului parca este putin schimbat ( pa4ca tureaza in gol) am s3nzatia ca in momentul ala nu are legatura turatiile pe care le arata ceasul cu turatiile motorului reale
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica senzorul de turatie. posibil acolo sa fie problema... fara o diagnoza nu putem sa ne dam cu parerea
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mihaicraiova a scris:Salutare . Am un opel h 1.3 . Cu accelerati la podea imi urca f greu in turatii pana la 2200 cand zbiceste iese un un fum negru si atunci inc3pe sa traga ...motorul parca este mai zgomotos...
Cum stai cu consumul de ulei,de la schimb,la schimb...?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR