- eduard.construct2006
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Mar 2010
- Vivaro 2003
- Arges
eduard.construct2006
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2010
- Mesaj Privat
cristykyf
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,652 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,652
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut si bine ai venit printre noi,
in primul rand citeste regulamentul si foloseste functia search
s-a mai discutat si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3860 si in alte topicuri
Numai bine
in primul rand citeste regulamentul si foloseste functia search
s-a mai discutat si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3860 si in alte topicuri
Numai bine
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.
Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.
Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
- eduard.construct2006
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Mar 2010
- Vivaro 2003
- Arges
eduard.construct2006
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2010
- Mesaj Privat
- N0_Nick_Nam3
- *
- 16 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Vectra 2000 X20DTH
- Spania
N0_Nick_Nam3
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:Salut.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.
Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
Fumul negru indica motorina nearsa. Asta vine de la un raport motorina/aer incorect.
Acest raport la randul lui poate avea drept cauza, aer prea putin la acelasi volum de motorina sau motorina prea multa la acelasi volum de aer. Filtrul de aer imbacsit poate deregla raportul si implicit sa duca la consum mare de motorina respectiv fum negru. Debitmetrul iesit din parametri , la fel. Valva EGR sau sonda lambda si ele deasemenea pentru ca toate se leaga intre ele. Admisia infundata micsoreaza volumul de aer care intra in cilindru iar injectorul baga cantitatea corecta de motorina. Ce rezulta? -Consum mare, fum negru.
Din tot ce ti-am enumerat aici (si as putea ajunge la catalizator, gauri in esapament, etc) toate ar putea participa la problema ta si prin urmare trebuie mers la un tester, la un mecanic bun si rabdator care sa ia firul dintr-un capat si sa-l duca pana la celalalt.
reparatiile "prin telefon" reusite sunt destul de rare.
Oricum, noi iti uram succes.
domnule moderator, nu sunt eu expert in mecanica dar tin sa spun ca acel motor pe motorina nu are sonda lambda.respect
- justitiarul
- *
- 7 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2006 z17dth
- Constanta
justitiarul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- justitiarul
- *
- 7 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2006 z17dth
- Constanta
justitiarul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- justitiarul
- *
- 7 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2006 z17dth
- Constanta
justitiarul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- mihaicraiova
- *
- 43 mesaje
- din 21 Oct 2016
- Astra 2005 Z13DTH
- Dolj
mihaicraiova
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Treapta 1.2 dau pana in 4000 nu are nimic....in a 3.4 cand ajunge la 3000 sau aproape de 3000 se opreste turometrul putin uneori da inapoi pe la 2500 dupa urca dar masina parca ar merge in gol si sunetul motorului parca este putin schimbat ( pa4ca tureaza in gol) am s3nzatia ca in momentul ala nu are legatura turatiile pe care le arata ceasul cu turatiile motorului reale
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat