Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • marusadi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara!Am o mare nedumerire si anume,am de ales la un Opel Astra G unul din 2002 cu motor Isuzu(138.000Km) si unul din 2003 cu motor Ecotec(108.000Km) pt varianta 1.7diesel!M-ar interesa care ar fi mai bun,cu mai putine probleme si sa fie cat de cat acceptabil la costurile de intretinere!Mentionez ca la ambele Km sunt reali demonstrati prin cartile service si pe langa si tester f amanuntit!Poate ma puteti ajuta cu aproximatie cam la ce preturi se ridica cele doua masini!Va rog sa ma ajutati,pt ca Duminica "vreau sa imi fac un cadou"!Va multumesc tuturor!O seara buna!


Ultima modificare făcută de marusadi la Sam 27 Mar, 2010 9:44 pm
Skip ads

  • deleted-29650

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am sa iti zic clar: Ecotec. Motorul 1.7 cred ca e cel mai fiabil de la Opel. Anul este si el rezonabil iar kilometrii... desi as zice eu cam improbabili, sunt foarte buni pentru 2004. Eu nu as da mai mult de 5000 pe ea. Daca e neinmatriculata sau 5500 daca este inmatriculata.
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,652
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...23&highlight= poate te ajuta cu ceva sustin si eu parerea colegului de mai sus
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Fa un test si cu o Astra cu motorul de 2000 cm3... diesel bineinteles.
PS: Vezi ca Ecotec-ul ala are la baza tot Isuzu.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
marusadi a scris:am de ales la un Opel Astra G unul din 2002 cu motor Isuzu(138.000Km) si unul din 2004 cu motor Ecotec(108.000Km) pt varianta 1.7diesel

Ala Ecotec, nu e de fapt 1.7 cdti, Euro4?
In cazul asta are 80Cp fata de 75Cp cat are 1.7 dti Isuzu, Euro3.
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
1.7 cdti este destul de sensibil la calitatea motorinei
  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pattila a scris:1.7 cdti este destul de sensibil la calitatea motorinei

Intr-adevar,la 1,7cdti pompa de injectie este common rail.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Alegerea depinde si de diferentele de pret si dotari intre cele doua masini. Motorul cdti, pe langa uzura mai mica, are si avantajul normei euro 4m argument care m-ar face sa-l aleg. Nu stiu care sunt problemele "clasice" ale acestui motor dat dti-ul are cateva la care s-a gasit totusi leacul: termoflotul, calculatorul pompei de infectie, motorina in ecu, senzorul de pe arborele cotit.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cu toate testele pe care i le faci nu ai cum sa afli km reali.Motivul? Astra G stocheaza km decat in bord.
Nu fi entuziasmat de cei "108 000 km " in spatele lor se ascund 90% undeva la 150-200 000 km.Nu de alta dar dupa aia sa nu te minunezi si sa zici ca Opel-ul nu este fiabil.
Carte service? Se vand in orice limba cu suma modica de 60 de euro.
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
DTI-ul este mai fiabil si se strica mai greu iar CDTI-ul este mai fragil putin dar are in plus common rail si turbina variabila.
Eu as prefera cdti.
Iar la faza ca primul e euro 3 si cel de-al doi-lea euro 4 nu te incanta cu absolut nimic. (doar la prima inmatriculare )
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
alephan a scris:Am sa iti zic clar: Ecotec. Motorul 1.7 cred ca e cel mai fiabil de la Opel. Anul este si el rezonabil iar kilometrii... desi as zice eu cam improbabili, sunt foarte buni pentru 2004. Eu nu as da mai mult de 5000 pe ea. Daca e neinmatriculata sau 5500 daca este inmatriculata.


Prietene este un Isuzu modificat si nu '' este cel mai fiabil de la Opel. ''
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
beu a scris:CDTI-ul este mai fragil putin dar are in plus common rail si turbina variabila

Asta cu fragilitatea lui Z17DTL e discutabila. Intr-adevar sunt ceva probleme cauzate de motorina proasta si exploatare necorespunzatoare, dar n-as zice totusi ca e fragil.
Turbina e cu geometrie fixa la amandoua. Pe cdti-uri apare geometria variabila pe Astra H de la 90 de cai in sus.
DTI-ul merita luat pentru ca e pus doar pe Astra G. Si Astra G e peste Astra Classic din mai toate punctele de vedere.
CDTI-ul merita luat pentru ca e un motor de generatie mai noua, cu toate avantajele care rezulta din asta.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
CDTI s-a pus si pe astra g in 2003 si 2004. Daca e astra G cu cdti 1,7 nu mai incape discutie, ia-o. (bine, cu conditia sa fie in stare buna)
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Y17DT-ul are destule probleme, dar rezolvabile cu bani destul de putini.
Z17DTL-ul are dezavantajul injectoarelor comandate electronic. Daca pica unul te doare buzunarul si sufletul, la Y schimbi duza si ai scapat cu cateva sute de lei.

Turbina la Y17DT este Mitshubishi si este garantata 150.000 Km. Noua costa ~1600 RON fara TVA. Pompa de injectie nu pica asa usor (cel putin pana acum nu am auzit sa fi picat vreuna de la 1.7, mai mult la 2.0 pica).
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E bine totusi sa specificam ca daca la z17dtl ii dai numai motorina curata (a se interpreta din peco) nu ai probleme cu injectoarele. Mai nou se pot reconditiona injectoarele de pe z17dtl, totusi costa destul de mult.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am avut 17 cu motor de isuzu si pot sa-ti zic ca am fost foarte multumit de el,am facut in 4 ani 145000 km si nu am avut probleme cu motorul.In noiembrie am dat-o cu 4200eur.Succes!
  • deleted-29650

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa intaresc si sa confirm ceea ce se spune despre motorina. Acum trebuie de asemenea sa intelegi ca nu trebuie sa pui intotdeuna CEA mai scumpa motorina de la statia de combustibili. Ceea ce trebuie sa faci este sa alimentezi doar de la statii despre care "se cunoaste": Agip, OMV, Petrom V etc. Si nu vei avea probleme.
  • zcscristi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti place cum se aude motorul si te simti bine in masina sti ce ai de facut. Probleme au toate masinile si se rezolva dar depinde cu ce pret.
BAFTA
  • marusadi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am reusit numai azi sa ajung la persoana in cauza(proprietarul),masina e 1.7dti(E MOTOR ECO-TEC),are 118oooKM,e din 2003!Motorul e OK,trage bine,e bine intretinuta,e primul prop.in tara,are toate garantiile la ceea ce a schimbat la ea(inclusiv distributia cand a adus-o) si ramane sa ne intalnim luni sau marti pt un tester!
Ultimul pret pe care mi l-a propus e 4700E!ce spuneti merita,ce sa verific mai atent la ea,ca nu ma prea pricep,am fost cu o persoana mai priceputa si mi-a zis ca e OK masina!Acum mai vreau niste pareri ale voastre,daca se poate!
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca te-ai hotarat pe CDTI
In primul rand verifica sa fie 2003 "curat".In certifcat o masina fabricatie 01.06.2002 este trecuta ca 2003.Anul exact al masinii il vezi in cartea acesteia.
Daca zici ca partea de caroserie este "Ok" multe nu ai mai putea sa verifici...
Grija mare la cum porneste daca ai posibilitatea sa o vezi nepornita ar fi ideal pentru ca injectoarele daca au probleme se manifesta in special la rece iar la cald poate sa porneasca "la sfert".
Verifica ambreiajul sa nu faca zgomote la ralanti sau cand apesi pedala la jumatate iar dupa apasare completa sa dispara.(asta pe loc).
Inainte sa o duci la tester fa un test drive adica nu te feri sa o turezi peste 3000 rpm si bineinteles un test de viteza(120 km /h +) unde un diesel "se da pe fata" daca are probleme.
In legatura cu pretul sigur mai trebuie negociat macar 200 de euro.
Apropo este Njoy?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR