- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
am un GTC 1,9 150 Z19 DTH (+ buton); import;
e clar, treb sa fac urmatoarele:
- schimbare distributie
- schimbare ulei + toate filtrele
Ce altceva se mai impune?
- curatare turbina?
- curatare EGR
- curatare admisie?
daca da , unde pot fi facute acestea? obligatoriu service ? sau sunt manevre simple si se pot da si unui "meserias" care se pricepe? pot interveni complicatii .... ma refer mai ales la operatiunile de curatare si ulei ... distributia clar la service !
Multumesc
e clar, treb sa fac urmatoarele:
- schimbare distributie
- schimbare ulei + toate filtrele
Ce altceva se mai impune?
- curatare turbina?
- curatare EGR
- curatare admisie?
daca da , unde pot fi facute acestea? obligatoriu service ? sau sunt manevre simple si se pot da si unui "meserias" care se pricepe? pot interveni complicatii .... ma refer mai ales la operatiunile de curatare si ulei ... distributia clar la service !
Multumesc
- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Egr-ul se curata usor, admisia e un chin sa o dai jos asa ca n-are rost. Verifica tija swirl de pe admisie. cauta pe forum si vei vedea ce si cum. Turbina pe Z19DTH e foarte rezistenta si bine construita asa ca n-ai ce umbla sa cureti la ea.
Ar trebui pusa pe tester si verificati parametrii (debitmetru, egr, sau boost pressure)
Eu am filtru de particule si nu bag ulei special. Am facut 50 000 km si nu am avut probleme cu el + ca masina are foarte multi km
Ce moare la motorul asta in general? Tija de pe admisie = se schimba admisia cu totul (in functie de starea in care sunt fluturasii), EGR-ul (daca-ti trage prost sub 2000 RPM) si volanta cu masa dubla.
In rest merge de rupe
Ar trebui pusa pe tester si verificati parametrii (debitmetru, egr, sau boost pressure)
Eu am filtru de particule si nu bag ulei special. Am facut 50 000 km si nu am avut probleme cu el + ca masina are foarte multi km
Ce moare la motorul asta in general? Tija de pe admisie = se schimba admisia cu totul (in functie de starea in care sunt fluturasii), EGR-ul (daca-ti trage prost sub 2000 RPM) si volanta cu masa dubla.
In rest merge de rupe
- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
merci mult de informatii ..... totusi , eu nu ma bag la ea ..... sa nu fac vreo prostie .... dar am in vedere operatiunile .... si ma duc la service (sau poate incerc eu )..... masina trage bine ... foarte bine.... si am avut un leon 1,9 TDI + chip tuning 140 CP ... deci pot sa compar cat de cat .....
merci mult de informatii ....
merci mult de informatii ....