Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua! In urma unei pierderi de ulei avute, cei de la service mi-au zis ca trebuie sa schimb garnitura de la capacul de distributie. Dupa 3 luni dupa ce am schimbat acea garnitura masina iar a pierdut ulei si garnitura (originala GM) era putrezita, rupta toata. Imi poate spune careva ce produce stricarea garniturii?
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Are Corsa C 2001 Z12XE.
Garnitura de la distributie este de alama+cauciuc, nu pica saraca decit daca e pusa aiurea tare, ulei poate curge doar pe la simerig vibrochen care este in capac distributie la pompa ulei.
Garnitura 'putrezita' ... poate vrea sa spuna de cea de la culbutori dar si aia tine cu brio chiar daca este pe producator.
Garnitura de la distributie este de alama+cauciuc, nu pica saraca decit daca e pusa aiurea tare, ulei poate curge doar pe la simerig vibrochen care este in capac distributie la pompa ulei.
Garnitura 'putrezita' ... poate vrea sa spuna de cea de la culbutori dar si aia tine cu brio chiar daca este pe producator.
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am sa fac niste poze zonei pe unde a curs uleiul, e zona capacului de la distributie. In rest totul e uscat, inclusiv in zona simeringului de la palier, simering care a fost schimbat. Mecanicul la care am fost mi-a spus ca e posibil ca, garniturile si simeringurile sa cedeze din cauza acumularii de gaze ce provin din arderea uleiului.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ce vrajeala pe el , unde l-ai gasit pe asta?
Gazele au doua furtune ca sa se duca la admisie, chiar daca ele sunt obturate cu spuma inghetata presiunea acumulata iti arunca joja in sus.
Urmele de ulei apar doar daca nu a strins suruburile, a mai uitat din ele, a inversat lungimile sau simering vibrochen prost sau fulie mica uzata sau sonda ulei sparta.
Hai sa vad si eu o poza
Gazele au doua furtune ca sa se duca la admisie, chiar daca ele sunt obturate cu spuma inghetata presiunea acumulata iti arunca joja in sus.
Urmele de ulei apar doar daca nu a strins suruburile, a mai uitat din ele, a inversat lungimile sau simering vibrochen prost sau fulie mica uzata sau sonda ulei sparta.
Hai sa vad si eu o poza