aprilie- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
am gasit pe ebay un kit kompressor eaton M65 la un pret accesibil (400euro).
Eu am un c25xe v6, sunt sigur ca nu e chiar asa de usor de montat acest kit.
Daca cineva are idee care sunt modificarile ce trebuie aduse va rog f frumos sa postati. In functie de dificultatea acestei operatiuni am sa incep, sau nu, aceasta operatie.
Va multumesc mult.
am gasit pe ebay un kit kompressor eaton M65 la un pret accesibil (400euro).
Eu am un c25xe v6, sunt sigur ca nu e chiar asa de usor de montat acest kit.
Daca cineva are idee care sunt modificarile ce trebuie aduse va rog f frumos sa postati. In functie de dificultatea acestei operatiuni am sa incep, sau nu, aceasta operatie.
Va multumesc mult.
jerryboy- Suspendat
- 165 mesaje
- din 25 Sep 2009
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
jerryboy- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2009
- Mesaj Privat
Este o diferenta intre kompresor si turbina,care poate fii socotita tot un compresor.
Deci,ca si modificari,va trebuii ca acest compresor sa fie antrenat de cureaua de distributie/accesorii,din ce stiu eu.Va avea nevoie de conectare la admisia de aer,filtru adica,si apoi sa aiba acces in galeria de admisie.
Va trebuii ,in caz de presiune mare,de peste 0.5-07 bari,sa ii pui pistoane forjate la masina,si alte delicii,oricum,daca nu scoate o presiune monstru,iti vor trebuii modificari de esenta,cum ar fii acelea de mai sus si poate un debit mai mare de benzina pentru a avea ameste optim,asta prin o pompa de benzina mai ok si regulator de presiune.Sper sa nu fii aberat prea mult.
Deci,ca si modificari,va trebuii ca acest compresor sa fie antrenat de cureaua de distributie/accesorii,din ce stiu eu.Va avea nevoie de conectare la admisia de aer,filtru adica,si apoi sa aiba acces in galeria de admisie.
Va trebuii ,in caz de presiune mare,de peste 0.5-07 bari,sa ii pui pistoane forjate la masina,si alte delicii,oricum,daca nu scoate o presiune monstru,iti vor trebuii modificari de esenta,cum ar fii acelea de mai sus si poate un debit mai mare de benzina pentru a avea ameste optim,asta prin o pompa de benzina mai ok si regulator de presiune.Sper sa nu fii aberat prea mult.
aprilie- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut, am citit acum pe migweb si tot asa ziceau englezii astia, ca daca mergi cu el in 05 - 07 bar nu trebuie sa schimbi pistoanele, in schimb vorbeau ceva de compresia motorului. aa si ceva de un ECU standalone... app ai idee cam la ce putere ar rula un 25xe d-asta cu kompressor ca sa fie safe ( 05- 07bar). La ambreiaj nu este problema pt ca masina are un ambreiaj care suporta pana la 400cp+.
jerryboy- Suspendat
- 165 mesaje
- din 25 Sep 2009
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
jerryboy- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2009
- Mesaj Privat
Eu zic,ca undeva in jurul a 240-poate,la 0.7 la un 260 de cp,dar cred caintra-devar,ar trebuii decomprimat motorul,lucrul asta se poate face si adaugand inca o garnitura de chiuloasa,cred ca asta ar insemna sa scazi compresia,si socul asupra pistoanelor/arborelui.Si faza cu ecu,se poate rezolva,facand o resoftare,la eds ,vorbeste cu maiandrei,este un profesionist,am auzit multi tineri care au tunat opeluri ca eds le-a facut softul si anumite piese.Daca vrei o discutie libera,jerry_2007_bz:)