horatiu89
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 1.2 16v 55kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa 1.2 16v 55kw, an 2003. cand am schimbat pt. prima data uleiu si filtru de cand e la mine ,filtu de ulei era zdrobir,ars, numa bucati l-am scos din suport. de acunci am mai facut de 3 ori schimbu e ulei si filtru. acum o saptamna am mers prin oras iar knd am ajuns acasa am oprit motoru (TOTUL FUNCTIONA PERFECT), dupa 5 min am pornit motoru si surpriza a fost ca bateau tacheti ia surpriza si mai mare e k nu sau mai oprit din batut, am schimbat uleiu ( am avut ulei 5w40, am bagat 10w40 si un aditiv), nimic, tot bateau,am duso la un mecanic (nu prea experimentat) a zis k tacheti sunt de bai. ok! am cumparat tacheti si tot asa bateau. mecanicu a constatat k nu am presiune de ulei pe o axa cu came si nici la tacheti (sau are da sclaba de tot) .tacheti de pe prima axa sunt amorsat iar de pe axa 2 nu se amorseaza,(nu are presiune de ulei de nu se amorseaza) CARE E CAUZA? MAI STIE CAREVA UN CAZ ASEMANATOR?
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Exact la fel cum zice Invest a patit si fratele meu prin 1998 la Dacia 1310 din dotarea de atunci .
Am desfacut capacul de la chiuloasa si nu ajungea sub nici o forma ulei sus. Incepuse sa apara pilitura metalica. Am dus-o la service si au demontat tot motorul. Se sparsese patina de reglaj a lantului de distributie si bucatele din ea infundau canalele ce duceau catre culbutori. A fost ceva munca dar mult mai usoara decat la o masina straina. Daca e asa trebuie sa mergi la cineva priceput, ca sa nu fie mai rau.
Multa bafta.
Am desfacut capacul de la chiuloasa si nu ajungea sub nici o forma ulei sus. Incepuse sa apara pilitura metalica. Am dus-o la service si au demontat tot motorul. Se sparsese patina de reglaj a lantului de distributie si bucatele din ea infundau canalele ce duceau catre culbutori. A fost ceva munca dar mult mai usoara decat la o masina straina. Daca e asa trebuie sa mergi la cineva priceput, ca sa nu fie mai rau.
Multa bafta.