- munteanu ioan
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 1991
- Maramures
munteanu ioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna lucrez de mai multa vreme cu Opel am o prere foarte buna despre tot ce reprezinta masina Opel .Acum m-am intlnit cu o problema la un motor 1,6 nz mai exact relantul mare si instabil imi da senzatia ca merge cu surplus de benzina dupa cum am vazut cred ca sa lucrat mult la aceasta problema au fost schimbate ;potentiometru de pe clapeta de aceleratie , sonda landa , injectorul propriu zis ,si dispozitivul de reglaj al relantiuli de pe corpul injectiei .Acum eu vreau sa schimb senzorul de temperatura de pe galeria de admisiae si nu stiu ce rol are acel filtru de sub aripa dreapta fata care e comandat pneumatic si comunica cu rezervorul
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
- munteanu ioan
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 1991
- Maramures
munteanu ioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
buna si mersi pt raspuns da acel filtru este legat de rezervor dar este comandat pneumatic din galeria de admisie de sub clapeta de aceleratie are 2 furtune unul de comanda subtire si unul gros . Am schimbat si sonda de temperatura am luat borna de pe baterie l-am lasat citeva minute apoi am pusola loc a mers foarte bine fara sa se tureze apoi am facut citiva km si din nou sa acelerat posesorul opelului sa dus la un dezmebrarii si acela ia pus un calculator din nou a mers bine dupa care iar se acelereaza dar nu asa tare ,a dat 140 pe el sa vedem ce se mai intimpla