DavidHC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua. Incep prin a va spune "bun gasit!", eu fiind membru nou al acestei comunitati. De asemenea, vreau sa-mi cer scuze pentru ca am creat un subiect nou. De ieri am rasfoit acest forum in disperare, cautand solutiile pentru problema mea, dar parca niciuna nu se potriveste 100% cazului meu. Deci, va rog, nu ma injurati prea tare.
Iar acum, problema... Sunt posesor de Opel Vectra B 1.8 X18XE din 1997. Ieri, in timp ce masina era la relanti, s-a aprins pentru cateva secunde becul "Check Engine", iar motorul s-a oprit. Pornea fara probleme, dar daca nu il acceleram murea. Masina mergea aproape perfect, tragea relativ bine (ca si pana acuma), iar in timpul mersului martorul din bord statea stins.
Locuind in Germania (inca am masina cu numere romanesti - si este singura) fug de service-uri ca dracu' de tamaie. Banui ca stiti si voi cum se lucreaza aici si pe ce tarife.
Am schimbat bujiile (erau cam arse) si, pentru circa 50 km de probe, masina a mers impecabil. Trage mai bine, se tureaza mai frumos, nu mai are pauze mari la acceleratie, motorul statea la relanti. Ma bucurasem ca am scapat doar cu atat, dar bucuria mi-a fost de scurta durata.
Din cand in cand, nu mereu, daca e la relanti moare motorul. Becul "Check Engine" nu se aprinde, ca-l urmaresc nonstop.
Citisem aici despre posibile cauze: cheia de contact, clapeta de acceleratie, aprinderea, filtrul de benzia... Spre ce anume ar trebui sa ma indrept? Care ar fi pasii pe care sa-i urmez pentru a descoperi buba?
Ar mai fi o problema mica (sau mare), dar nu cred ca are legatura cu relantiul. De ceva vreme, de cand mi-am schimbat distributia, un semering la motor, dar si alte piese de la trenul fata, imi pierde ulei. Ieri, cand am schimbat bujiile, am descoperit ulei in locasul lor. Incepand de la bujia din stanga, mergand spre cea din dreapta, era din ce in ce mai mult ulei. Tin sa precizez ca in februarie am fost in tara sa vad de ce pierde ulei, dar nimeni nu a reusit sa descopere cauza. Ar fi trebuit desfacut motorul, dar nu aveam timp pentru asa o operatiune.
Va multumesc pentru timpul acordat. Orice sfat, cat de mic, va fi apreciat.
O zi cat mai buna!
Iar acum, problema... Sunt posesor de Opel Vectra B 1.8 X18XE din 1997. Ieri, in timp ce masina era la relanti, s-a aprins pentru cateva secunde becul "Check Engine", iar motorul s-a oprit. Pornea fara probleme, dar daca nu il acceleram murea. Masina mergea aproape perfect, tragea relativ bine (ca si pana acuma), iar in timpul mersului martorul din bord statea stins.
Locuind in Germania (inca am masina cu numere romanesti - si este singura) fug de service-uri ca dracu' de tamaie. Banui ca stiti si voi cum se lucreaza aici si pe ce tarife.
Am schimbat bujiile (erau cam arse) si, pentru circa 50 km de probe, masina a mers impecabil. Trage mai bine, se tureaza mai frumos, nu mai are pauze mari la acceleratie, motorul statea la relanti. Ma bucurasem ca am scapat doar cu atat, dar bucuria mi-a fost de scurta durata.
Din cand in cand, nu mereu, daca e la relanti moare motorul. Becul "Check Engine" nu se aprinde, ca-l urmaresc nonstop.
Citisem aici despre posibile cauze: cheia de contact, clapeta de acceleratie, aprinderea, filtrul de benzia... Spre ce anume ar trebui sa ma indrept? Care ar fi pasii pe care sa-i urmez pentru a descoperi buba?
Ar mai fi o problema mica (sau mare), dar nu cred ca are legatura cu relantiul. De ceva vreme, de cand mi-am schimbat distributia, un semering la motor, dar si alte piese de la trenul fata, imi pierde ulei. Ieri, cand am schimbat bujiile, am descoperit ulei in locasul lor. Incepand de la bujia din stanga, mergand spre cea din dreapta, era din ce in ce mai mult ulei. Tin sa precizez ca in februarie am fost in tara sa vad de ce pierde ulei, dar nimeni nu a reusit sa descopere cauza. Ar fi trebuit desfacut motorul, dar nu aveam timp pentru asa o operatiune.
Va multumesc pentru timpul acordat. Orice sfat, cat de mic, va fi apreciat.
O zi cat mai buna!
- nogood_off
- **
- 71 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nogood_off
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
DavidHC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2012
- Mesaj Privat
- nogood_off
- **
- 71 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nogood_off
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat