Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna! Sunt si eu nou pe aici.
am intrat, bineinteles, din cauza unei probleme pe care o am la opelul meu corsa 2001 1,0 l
Stiu ca pe aici sunt multi oameni binevoitori si eu nu mai am incredere in nici un service din bucuresti.
ajutati ma va rog sa rezolv o problema legata de noxe (am trecut itp cu spaga) si de consumul de ulei foarte mare (1 l la 300-400km)
in plus am si martorul de motor aprins
schimbarea semeringurilor de la supape mi s a spus la service ca ma costa (rotund cu schimbat ulei filtre etc) vreo 1300 roni, dar nu se stie ce mai poate aparea. poate ma duce la mai mult.
da ti mi o idee
Skip ads

  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai e nimeni in zona?
  • deleted-28636

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu pot sa-ti dau nici o idee dar 1300 de roni mi se pare exorbitant de mult.Dute la 1 -2 magazine de piese auto si vezi cat costa un semering si poate iti faci singur o idee.
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E un pret bun. Ca sa schimbi semeringurile de supape trebuie sa desfaci jumate de motor. Trebuie ganrituri noi, pusa distributie noua, schimbate uleiuri + filtre + antigel, planata chiuloasa si refacuta etanseitatea la supape. Nu vorbesc din auzite, cu problema asta ma confrunt si eu la masina mea.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Subscriu.
Am facut operatia asta (la un cîrpaci), am zis ca fac economie de vreo 5oo ron dar nu mi-a planat chiulasa (desi a zis ca o face), a pus supapele la loc in aceeasi stare in care au fost demontate, de consumat consuma in continuare ulei, mai nou am dimineata la pornire tacanit de tacheti vreo 10-20 sec.
Deci 700 ron pt simeringuri supape noi si antigel nou. Sad
Si problema nerezolvata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele generatia Z10XE, Z12XE, XEP si restul neamului nu consuma ulei deloc (maxim 1l/10,000km) si poti linge teava de esapament cit e de curata. La ele daca apare consum de ulei nu este de obicei de la simeringuri supape. Consumul excesiv apare de regula de la:
- motor la care distributia a sarit, supapele au batut in pistoane, s-a reparat de doi lei cit sa se vinda masina
- motor cu schimburi de ulei la intervale mari eventual ceva aditivi ca sa fie treaba sigura, s-au format depuneri care au blocat segmentii, asta se intimpla mai ales cind motorul sta nepornit o perioada
Deci in ce situatie te afli din cele doua ?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vezi la ''camera de garda''https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=46088 ,ia legatura cu maiandrei pt. o diagnoza,eventual mergi joia dupa ora 18 la polivalenta la intalnirile opelistilor,si in mod sigur se va gasi cineva sa te ajute.
  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Acum nu stiu daca distributia a sarit. As putea sa mi dau seama? Si nici masina nu este tinuta pe loc. Merg zilnic cu ea.
Prima data cand mi am dat seama de consumul de ulei a fost dupa ce am schimbat niste semeringuri iar apoi mi a picat, la drum, sonda de ulei. Nu mi am dat seama. La bord mi s a aprins senzorul de ulei si am mai mers 10-30 km pana la un peco. Am schimbat vreo doua sonde pana am gasit una originala. De atunci nu am mai pierdut ulei dar am observat problema de care v am povestit.
In orice situatie, voi ce ati face sa rezolvati problema cu bani cat mai putin.
PS Multumesc tuturor celor care mi au raspuns
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
As vinde-o si as lua alta . Smile) Cu bani putini nu faci decat treaba de mantuiala cea ce inseamna ca in scurt timp va trebui sa umbli iar acolo, deci o sa platesti dublu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci e clar, ai mers fara ulei si gazele nu ies deoarece ai segmentii praf (posibil si pistoane/cilindri), vibrochen afectat, cuzineti idem, axe came etc... aaa, sa nu uitam pompa ulei care este in capac distributie...simeringurile supape pun pariu ca nu au nimic.
Uleiul unge dar raceste in acelasi timp, fara el se topesc cuzineti, se macina stratul cementat de pe axe, segmentii se macina si se blocheaza cu ulei ars....
Se desface motor si se constata uzura, se face cost materiale si se compara cu pretul unuia SH.
Cind ramii cu ulei putin motorul incepe tacaneala de tacheti ca idee. Daca ai distributia terminata si al tau tacane ca un diesel nu iti poti da seama decit tirziu ca raul e facut deja.
Inspectia cea mai simpla, se scoate capac culbutori se vizualiveaza stare axe came si se demonteaza citiva cuzineti pentru a vedea daca sunt afectati. Daca ai uzura pa si la revedere, cumperi motor SH. Daca inca sunt in regula scapi cu segmentare, dar nu uita si de distributie daca tot il faci bucati.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am o cunostinta care vrea sa schimbe motorul de 1 l cu unul de 1,6 l pe o corsa b.
Ai putea lua motorul lui,schimba corpul de dozare si galeria de evacuare .Pastrezi calculatorul tau.Senzorii de pe motor sunt identici,insa trebuie sa ai grija ca in loc de x10xe...... sa scrie z10xe......,asta pt. RAR.
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
uite ca a adus omul o poveste in vizor....
voiam sa iti dau linkul pentru problema legata de consumul de ulei...
dar sa ma bata vina ca nu il gasesc....se numea ceva de genul
@motorul de 1.6 consuma ulei..ce ne facem?@
si era vorba despre z16 xe., a mea z14xe, z 16se, si e clar ca se aplica si la varianta ta de 3 cilindri...
concluzia era destul de nefasta...nu prea rezolvi mare lucru cu semeringurile de supape schimbate..e clar la tine e consum imens de ulei, totalmente anormal......
dar ati adus vorba despre un transplant de motor....si aici vine intrebarea mea....pe la ce suma s-ar cota un motor second si, mai ales, o intrebare foarte delicata...daca ajung si eu in final la variante schimbului de motor (ar fi o sursa mai lesne..de pe vauxhall) s-ar putea transplanta unul cu clima? (eu nu am clima...) ar fi asta o posibilitate?
multumesc..
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ca pret,depinde de vanzator;daca e tzamtzar se invarte 400-600 E;daca este persoana fizica 200-500 E.
Referitor la clima ,nu compresorul (sau adaptarea lui pe motor este problema ,ci mai ales schimbatorul (radiatorul )de sub bord.La mine cel putin difera si radiatorul de racire al masinii fata de cele fara AC.Nu este un lucru simplu,dar este posibil cu multa munca.
  • vlad_corsar

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pretul e ok. Recomandat ar fi sa faci lucrarea la un service autorizat pentru a avea si garantie la manopera.
  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Stiti pe cineva in buc care poate sa ma lamureasca si care sa nu ma lase fara bani si in plus sa nu mi rezolve problema
  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si inca ceva! Daca stiti pe cineva in bucuresti care poate sa mi faca un transplant de motor? cu manopera, acte, garantie etc. Un pret ... in jur de...
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vezi la primul mesaj pe care ti l-am scris>maiandrei
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
2 ron buc semeringuri supape.
In jur de1300 ron m-au costat piesele dupa ce s-a rupt distributia si am scapat cu destule ravagii
  • vall33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pt. dancuciureanu
Am observat ca dvs sunteti printre cei mai priceputi din zona asta a internetului
vreau sa va intreb ceva tot legat de problema mea
este posibil ca sa am segmentii praf (posibil si pistoane/cilindri), vibrochen afectat, cuzineti idem, axe came etc si motorul sa aiba compresie buna? Verificat de 2 ori, o data la reprezentanta opel?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu raspund in locul lui Dan (nu am aceeasi experienta pe aceste motoare),insa daca ai mers fara ulei este posibil ca in primul rand sa se fi ''dus'' cuzinetii si posibil pompa ulei si dupa aceea segmenti,cilindrii.Totusi daca ai facut testul de compresie de 2 ori ,care a fost media? La aceste motoare am inteles ca ar trebuii sa fie 14-16 bari,iar diferenta intre cilindrii sa fie mai mica de 1 bar.
Parerea mea este ca in primul rand sa mergi sa faci o diagnoza (eu am facut la maiandrei-50ron),vezi ce cod eroare ai ,si daca se poate,elimini acea eroare,elimini tot ce inseamna scurgeri ulei de la motor,si dupa aceea demontezi si verifici (poti incepe cu baia pt. cuzineti-exemplu).
Poti face testul pseudo-agrafa cu pedalele....Sapa si tu mai mult aici pe club opel la motoarele de corsa si agila si vei gasi multe raspunsuri .
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR