Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Motor z19dt 320000km si consum de 1l de ulei la 2500km...fum albastru la pornire si daca cobor pe munte si o las in frana de motor mult timp pe urma cand ii dau gaz fum albastru dupa mine...eu optez pe o segmentare simpla segmenti mahle fara rectificare chiulasa....vreau sa ii fac singur operatia..stiu ca baia se da greu jos daca nu scoti motorul...vreau sa intreb daca a mai facut cineva si daca a intampinat probleme?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Și ce te faci dacã ai probleme la supape?
Eu nu cred ca s-au dus segmenții în 320 mii.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sau dus sigur....pe un piston e slaba compresia...la probleme la supape jocuri in ghiduri se aud zgomote...motorul merge finut doar ca da mult aer din carter...si parerea mea ca uzura segmentilor la motoarele astea poate aparea la functionarea naspa a unui injector in timpul regenerarii...P.S. cand desfac chiuloasa vad daca am supape pline de ulei
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Te asteapta o investitie "grozava" inseamna...

Si eu am gaze de carter la a mea, din pacate si are abia putin peste 230.000 km. Ulei mananca foarte putin, undeva la 0.5L / 10.000km deci nu-mi fac griji inca. Regenerarea aia de filtru ma duce la extaz cateodata, pe langa ca mananca la motorina de iti faci cruce, n-au fost in stare sa-i puna un martor in bord sa stie tot prostu ca filtru a inceput procesul de regenerare.

An nou fericit sa aveti, sanatate si drumuri bune!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã ai gaze multe în carter, e posibil ca epurator ul sa nu își facã treaba.
Dacã ar fi din segmenți, ai avea gaze în baie.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
E putin, nu-i grav, nu are epurator, tind sa cred ca-i din segmenti mai ales ca atunci cand am luat masina aveam furtune de vacuum sparte, masina prin portbagaj avea maltar, ulei cutie (negru), ulei servo(gri cu spume) si uleiul din motor avea undeva la 16.000 km stiu deoarece avea o eticheta pe un furtun de la cum s-a facut ultimul schimbul, cu alte cuvinte masina n-a fost prea ingrijita.. Nu m-a deranjat asa de mult incat sa-mi fac prea multe griji, dar vara asta am sa o pun la punct caci poate scap mai ieftin acuma decat daca o las pana il ultima clipa.

Oricum multumesc frumos pentru sfat.


Ultima modificare făcută de AndreiFanOpel la Mar 01 Jan, 2019 2:17 pm
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
andrei investitia ma duce la 500 lei...segmentii sunt 320 lei ,o garnitura de chiulasa pana in 100 lei si un silicon la baie 20 lei pe autoeco.ro...pentru mofturosi schimbat si suruburile la chiulasa etc.etc..nu.. An nou fericit si tie multa sanatate si implinirea viselor!
daniel vorbesti numai asa sau nu cunosti motorul ..Z19dt nu are filtru epurator...un furtun vine din carter in capacul de la axul cu came si altul iasa din capac si intra in admisie inainte de turbo
cum adica ai avea gaze in baie si nu in carter? nu inteleg e acelasi lucru


Ultima modificare făcută de Ciprinhio la Mar 01 Jan, 2019 2:29 pm
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu e asa mult... Si eu stiam ca epurator gasesti la motorul de 150CP (DTH) nu si la cel de 100 respectiv 120 CP (Z19DT) la care difera doar softul, in rest din punct de vedere mecanic e acelsi motor..

La fel si tie Ciprian, s-auzim numai de bine!
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
si am uitat uleiul si filtrul vreo 170 lei..
mai tre sa caut de imprumut o cheie dinamometrica ca la unghi e simplu...plus minus 2-5 grade nui bai
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Toate motoarele au epurator: la unele este înglobat în capac. Furtul din capac în admisie asta face: preia vaporii de ulei și gazele scãpate și le duce în admisie. Dacã ar fi legãturã fara epurator(rol de epurator), depresiunea de pe admisie ar trage uleiul din capac și l ar duce în cilindri. Sa vedeți atunci fum pe evacuare.
Dacã ai segmenți praf, presiunea se duce pe lângã ei în baia de ulei(carter motor): dacã scoți joja, pufaie pe lângã.
Voi nu va refereati la gazele care se vad când scoți busunul de ulei de la capac? Ca dacã vorbim despre același lucru, eu rãmân la pãrerea ca lipsa compresiei se datoreazã supapelor.
Așteptãm sã ne spui când o de montezi.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
gazele care iasa pe la bujon sunt tot din carter ...nicidecum de la supape...asta e un motor rudimentar cu opt valve care te asigur ca se uzeaza greu dar segmenti datorita imbacsirii galeriei de admisie foarte si temperaturii mari din cauza regenerarii se uzeaza..
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Daniel, eu despre gazele care ies cand desfaci busonul de la capac vorbeam. Spun ca-i din vina segmentilor pentru ca imi consuma putin ulei.. Inainte am avut 0w 30 si consuma 1.5L la 10.000km si am trecut pe 5w 40 de la Castrol si e ok, maxim 0.5L la 10.000km sper sa nu creasca cantitatea, cand va incepe sa manance mai "gras" de atat o trag pe dreapta si ii fac motorul si aia e..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
AndreiFanOpel a scris:Nu e asa mult... Si eu stiam ca epurator gasesti la motorul de 150CP (DTH) nu si la cel de 100 respectiv 120 CP (Z19DT) la care difera doar softul, in rest din punct de vedere mecanic e acelsi motor..

E bine ca esti corectat si incet,incet...,devii... FanMecanica...!
  • batos9

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Motor z19dt 320000km si consum de 1l de ulei la 2500km...fum albastru la pornire si daca cobor pe munte si o las in frana de motor mult timp pe urma cand ii dau gaz fum albastru dupa mine...eu optez pe o segmentare simpla segmenti mahle fara rectificare chiulasa....vreau sa ii fac singur operatia..stiu ca baia se da greu jos daca nu scoti motorul...vreau sa intreb daca a mai facut cineva si daca a intampinat probleme?



Salut, ai rezolvat problema cu motorul? Banuiesc ca la masina mea e aceeasi problema.
Te rog sa impartasesti experienta.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR