- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
da, se face ff usor!
Sub cutia din plastic a filtrului de mototina este un fel de robinet,o rozeta.
Desfaci cu manuta rozeta respectiva care e din plastic si incepe sa curga motorina si apa din filtru.Atentie sa nu fortezi prea tare rozeta sa nu se rupa.Operatia se face cam la 30 miikm.Pe fundul filtrului se depune in timp apa care mai trebuie sa fie si ea purjata din cand in cand.
Sub cutia din plastic a filtrului de mototina este un fel de robinet,o rozeta.
Desfaci cu manuta rozeta respectiva care e din plastic si incepe sa curga motorina si apa din filtru.Atentie sa nu fortezi prea tare rozeta sa nu se rupa.Operatia se face cam la 30 miikm.Pe fundul filtrului se depune in timp apa care mai trebuie sa fie si ea purjata din cand in cand.
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
mili6
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La mai mult de 30000 km e prea mult la 10000 km e probabil ineficient dpdv al cheltuielilor se considera in jurul a 30000 km schimbarea in mod normal cu acumularea de tot felul de mizerii care am experimentat-o pe pielea mea depinde 100% de calitatea combustibilului folosit si anume la benzinaria de unde luam eu motorina indivizii puneau tot felul de mizerii in rezervoare si la maxim 1500km incepeau problemele pana au fost prinsi si dati afara toti.Pana la urma din experienta mergand cu motorina super 50000km e normal si cu motorina de la noi si 1500km poate fi mult ,concluzia este ca relantiul putin scazut si dificultati in intrarea in ture indica aproape sigur filtru infundat,purjarea poate fi o solutie pe marginea drumului pana ajungi acasa pentru ca impuritatile infunda hartia filtranta si degeaba mai golesti acel rezervor decantor ca motorina tot nu mai trece prin respectivii pori.Cei 30000km sunt absolut orientativi in tara tuturor posibilitatilor multe din cele scrise in carte nu sunt posibile......sa nu mai vorbim de cei 10000km pentru filtru de polen care la masina mea in 2000km e pamant
- siirm
- **
- 322 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Vectra 2007 3.0 CDTi
- Bucuresti
siirm
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
La revizia de la 45.000 l-am pus pe nenea mecaniul sa dreneze motorina din "paharul de plastic" inainte de a pune filtrul nou ca sa vad daca s-a strans ceva apa. Si-a adus scula special pentru asa ceva - un fel de aspersor (aspirator) electric de lichide. A scos aproximativ un litru de motorina si spre surpriza mea nu a avut absolut deloca apa.
Dupa parerea mea este bine sa faci treaba asta la fiecare revizie cand schimbi filtrul de combustibil.
Stima,
Dupa parerea mea este bine sa faci treaba asta la fiecare revizie cand schimbi filtrul de combustibil.
Stima,
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Eu nu am facut dar am realizat ca e nevoie. Filtrul separa paharul ala in 2 zone: una cu motorina filtrata si una cu motorina murdara din cauza retinerii impuritatilor din motorina aferenta a 15000 km (chiar daca o parte din impuritati a ramas in hartia de filtru). Cand scoti filtrul din pahar, cele doua zone se unesc; daca nu scoti coctail-ul ala, e ca si cum nu ai fi avut filtru.
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
E foarte simplu poti folosi si o seringa medicinala mai mare si asa rezolvi si problema iar daca iti intra motorina in gaura surubului in care intra surubu capacului daca iti ramine acolo motorina cind stringi surubu se poate fisura corpul filtrului si dupa stergi cu o cirpa curata care nu lasa scame.